Merhaba KS ailesi.
Aynı yerde çalıştığım ve ortak yakın arkadaşlarımız olan bir beyden hoşlandım.
Ortamlarda çok konuşkan biri değildi ve sadece görsel bir beğeniyle hareket edecek yaşı da geçmeden dolayı arkadaşlarımızdan bilgi toplamaya çalıştım ve onlarda durumu anladılar. İnkar etmedim. Gidip söylemişler oda cevap vermek için benden bir adım beklemiş. Bende atmadım açıkçası olumsuz olduğunu sezdim. Sonra yazdı ve bu sıralar ciddi ilişki istemediğini, istediği ilişkinin bana uymayacağını söyledi.(Büyük ihtimal cinsel) Sizce bu bir bahane mı? Daha sonra ben yüzyüze konuşmayı teklif ettim çünkü durumu bilen insan sayısından dolayı ortalık karıştı. Net bir şekilde hisler konusunda değilde olaylar konusunda konuşmayı düşünüyorum. Bir umut yaratabilir miyim? Son olarak arkadaş kalmayı yabancılaşmamayı teklif etsem nasıl bir tepkiyle karşılaşırım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar