Beni reddetme sebebi bahane mi, özellikle balık burcu erkekleri?


Merhaba KS ailesi.
Aynı yerde çalıştığım ve ortak yakın arkadaşlarımız olan bir beyden hoşlandım.
Ortamlarda çok konuşkan biri değildi ve sadece görsel bir beğeniyle hareket edecek yaşı da geçmeden dolayı arkadaşlarımızdan bilgi toplamaya çalıştım ve onlarda durumu anladılar. İnkar etmedim. Gidip söylemişler oda cevap vermek için benden bir adım beklemiş. Bende atmadım açıkçası olumsuz olduğunu sezdim. Sonra yazdı ve bu sıralar ciddi ilişki istemediğini, istediği ilişkinin bana uymayacağını söyledi.(Büyük ihtimal cinsel) Sizce bu bir bahane mı? Daha sonra ben yüzyüze konuşmayı teklif ettim çünkü durumu bilen insan sayısından dolayı ortalık karıştı. Net bir şekilde hisler konusunda değilde olaylar konusunda konuşmayı düşünüyorum. Bir umut yaratabilir miyim? Son olarak arkadaş kalmayı yabancılaşmamayı teklif etsem nasıl bir tepkiyle karşılaşırım?

Beni reddetme sebebi bahane mi, özellikle balık burcu erkekleri?
Cevapla