Uzaktan sevmek nasıl bir duygudur ki. yaşadığım bir kaç sorunları bir kaç kelime ile sizlere sunmak istiyorum?

ßir insan sevdiğin görmek istemez mi onun sesini duymak istemez mi. haftalık görüşmesi suresi sadece 35 40 dakika oda bir sosysal paylaşım sitesinden ve sen onun herşeyini biliyorken onu ondan cok özluyorken o seni merak bile etmiyor ne bir özlem nede bir görmek isteme duygusu ya da sesini duyma duygusu herseyde bir bahane mi diyelim ya da engel bunun adı aşk mı yoksa kafamı dağıtmak ben düşünüyorum bir insan sevgilisinin sesini duymaz mı onu görmek istemez mi herşeyini biliyorken o seni görme heycanı bile yokken sesini bile duyma ihtiyacı yokken ßunun adına aşk diyebilir mi siniz ya da sadece karşılıksız bir vasat sevdamı. imkansız aşk Diyip duran bir sevgili başarmak istediğin zaman herşey güzel oalcak bir değeri buluruz hepimiz peki ßu sevda dedğimiz duygusal bağda hangimiz savasmayı ßaşardıkta imkansız diyebiliyorsun imkansız olan sadece ölümü geri getirmedir. zamanı geriye çevirmedir. anladım ki Sadece karşılığı olmayan ßir aynanın diğer yuzuyum ßen cunku aşk herşeye değececekse emek eden sadece tek kişi burda bahanelerle sevda olmaz yıllardır hep ona fedakarlık göstermek herşeyini biliyorken telefon yasak sosyal ağdan mesaj atmak yasak her konuda bir engel canlı canlı gören yine ben ama sevgililer gunu olsun dunya kadınlar gunu olsun siz ona çicek göndermek istersiniz farklı bir yere ama yine beni tehlikeye atarsın demek bahanemidir sizce gerçek seven kimdır burda aşk mıdıryoksa sadece karşılığı olmayan bir vasat sevdamı
Uzaktan sevmek nasıl bir duygudur ki. yaşadığım bir kaç sorunları bir kaç kelime ile sizlere sunmak istiyorum?
Cevapla