Bir çok ilişkinin bitmesine neden olan mavi tik olayı bu sefer sizin başınıza gelse, ne yaparsınız? Sevgiliniz whatsappta çevrimiçi olduğu halde yazdıklarınıza "mavi tik" yapıp, cevap vermese tepkiniz ne olur? #minnnak :p
Sevgiliniz whatsappta çevrimiçi olduğu halde yazdıklarınıza "mavi tik" yapıp, cevap vermese tepkiniz ne olur?
Ciddi anlamda olay çıkar. Şu zamana kadar şu olaydan çemkirdiğim çok oldu. bir kere başta sorarım ne işi var ne yapıyo kimle konuşuyo? Çevrimiçi olduğu halde cevap vermiyosa büyük sıkıntı. Verdiği değeri gösterir. He çevrimiçi değilse benim mesajı mavi tik yapıp çıktıysa, wp a girene kadar bekler ne işi olduğunu sorarım gereksiz bir işse ve yazabilecek durumu varken yazmadıysa yine sorun çıkar. Önemliyse gıkımı çıkartmam olağan bir durumdur.
Mesajim okunup cevap alinmazsa ve üstüne üstelik mavi tik liysa dahada konusmam susarim (yani bazi ihtimalleride dusunerek isi cikti vs. vs. olabilir yani ) sonra neden yazmadigina dair bir kusura bakma falan falan bisi vardi gibi bir cumle beklerim gelmezse yazama kdar yazmam yazarsa tavrimi koyarim mesela aynisini yapmistim aninda ard arda mesaj gelmisti 😂
Bak o durumu bugün yaşadım aynı anda 20 kişi ile konuşuyorum bunların sadece biri sevgilimken kalan 19 kişi abilerim knkalarım ailem ve diğer arkadaşlarım üstelik toplantı tarzı bir konuşma yapıyorum kalp atıyorum ihmal etmemiş olmak için sonuç mesajlarıma cevap ver eee ben ölüp geliyorum demek geliyo içimden 😂😂😂 bu yüzden ben sabırla beklerim işi bitince anlatsın der işime devam ederim 😊😊😊
gün içinde işimden dolayı sürekli güncel kullanıyorum. bazen sohbet etmiyoruz. ana yazmadan kapattığımda oluyor. ama bunun acıklamasını yaptım. ona mımarlar ile urun paylasıyorum diyerek anlayısla karsıladı. aksamlarıda o evındeyken 5 10 dakıka gec cevap verıyor. bende onu anlayısla karsılıyorum. aılesı ıle sohbet eder yanında aılesı olur. vs vs yanı cok kasmamak lazım bu durumu
Of önemli bir işi vardır belki. Sinirli olabilir, konuşmak isteyebilir. Sakinleşince gönlünü almaya çalışabilir. İnsanlar bu tür şeyleri neden büyütüyor anlamıyorum. Ben de cevap vermiyorum pek çok mesaja. Birkaç saat sonra canım isteyince cevaplıyorum._.
Bence ekran ya açık kaldı ya başka biri onun telefonunu aldı ya da çok acil birine cevap yazması gerekti bunlar değilse sorarım nedenini canım istedi falan derse ayrılırım
yahu bu yüzden bende fırça yedim whatsapp ı pcde açınca sürekli çevrim içi gözüküyor belki sen başında değilsin ama çevrim içisin işte bence sorup doğruyu öğrenmek lazım kendimden biliyorum :D :D :D
@EyupGokce ama oluyor öyle şeyler benim de çok kere açık unutup filme dalmışlığım var bir de ben telefonumun ışığını hiç bir zaman kapanmasın olarak ayarladım hep açık duruyor. onun yanında bir de whatsapp web kullanıyorken sen o sayfaya sürekli bakamıyorsun o orada açık kalıyor insanın işleri olabiliyor her seferinde yaparsa o zaman sorarım açıklaması muhakkak vardır
Vardır bir nedeni beklerim biraz sonra zaten açıklamasını yapar bir şekilde
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bence böyle davranmaktan vazgeç bir an önce senden çabuk sıkılır değerli kıl kendini bırak fazla düşme üstüne zaten seviyorsa her türlü seninledir bir dost tavsiyesi diye algıla 🙏
neden olmasın? belki bir müşterisi ile görüşüyor veya başka bir durum sonuçta bir açıklama yapacak erkekler çok sıkıya gelemezler , sıktığın an elinin altından uçar gider tecrübe ile sabit :)
Çok geçerli bir sebebi olması lazım. Hatta olamaz ya, bir başkasıyla meşgul olup bana uzun süre mavi tik yapamaz. Sevgilim de yok neyin tribini yaşıyorum
Acil ders notu isleriyle ugrasiyor olabilir bir arkadasina suresi gecmek uzere olan bir sey hakkinda bilgi veriyor olabilir saglikla ilgili birinden bir haber almis olabilir vs..
En İyi Cevaplar