Sevgilimin bir kizla konusmasini yakaladim ama napicagimi bilemiyorum bana onerilerinizi yazarmisiniz?

Sevglim bir programla whatsabina gelen msjlari gorebliyodum bunu yaptgmdan beri hic bir hatasni gormedm yaklask en fazla bir ay ve biz 4yillik sevgliz yildonumuze bir ay var ve ben bikac gun once arkadasina konusma goruntusu attigini gordum ve fotolarini ama kendi whatsabindn konusmamis kardesinden msjlasmis kizla "ozlediysen durmam ararim opucuk alablirmmyim tarzi"konusmalar ustune de arkadsiyla konusmuslar erkek muhabbeti donmus ben aninda yakaladgimi soyledim arkadasina suc atti ilk sonra itiraf etti kizi badoodan buldugunu kendi yazdgni ama gercektn tek amacinin egosnu tatmin etmk oldugunu soyluyor sadece ve ben cok sok icindeyim bianda bitiremedm surekli neden niyee sorulari sordum ve hala onun cevabi olamadigi icin savunamadigi icin sureli sormk istyrm affetmelimiyim yoksa sans versem bile gercektn pisman olsun burnu surtsun bidaha cesaret edemesin istyorum bunu nasil saglarim 4 yillik iliskim diye pat diye bitti dememe ragmen konusmayalm biraz dusunmek istiyorum oyle karar verecem dedim. ayni seyi ben yapsam o beni benm dinledigim cvp verdigim kadarvermezdi nolur bana yardim edin cok allak bullak ve hayalkirikligi icindeyim...:(
Sevgilimin bir kizla konusmasini yakaladim ama napicagimi bilemiyorum bana onerilerinizi yazarmisiniz?
Cevapla