Eski sevgilim yayın açmıştı ve yayınına katıldım sizce yanlış mı yaptım?

Yayınına girdim 5 dk sonra arkadaşı yayındakileri tanıyıp tanımadığını sordu oda saydı herkesi bana gelince eski sevgilim dedi. Sonra bir kız girdi yayına kıza laf attılar hoş geldin naber diyerek. Kızda cevap verdi konuştular yayında biraz. Sonra sigara yaktı ve ben sigara içerken o yapmasını çok seviyordum sürekli yapardı seviyorum diye yaktığı sigaranın bütün dumanını bitene kadar o yaptı kameraya ve bir ara gülümsedi sonra bozuntuya vermedi. Sizce neden böyle bişey yaptı?
Eski sevgilim yayın açmıştı ve yayınına katıldım sizce yanlış mı yaptım?
Cevapla