Bir internet sitesinde yayınlanan itiraf: "Erkek arkadaşımın dikkatini çekmek için kendimi merdivenlerden aşağı attım. O kadar umursamaz birisi." 😱 Umursamaz bir sevgili kendinizi değersiz hissetmenize yol açabilir... Peki siz sevgilinizin ilgisini çekmek için neler yaparsınız? #Meczup
Umursamaz sevgilinin ilgisini çekmek için ne kadar ileri gidersiniz?
Umursamaz biri benim sevgilim olamaz. Diyelim ki sonradan umursamaz oldu. O şekilde de sevgilim kalamaz. Yolu açık olsun. Birilerinin peşinde koşmak için değil sevgiyi ve hayatı paylaşmak için aşk istiyoruz.
Sevgilim yok olmasınıda istemiyorum çünkü hep bir bencilllik var beni sevsin ilgilensin alışveris yapsın yemek yiyelim kahve icelim Lan bide bizi düsünün sizden sadece sevgi sarılmak hissedilmek biseyler gormek istiyoruz ama biz bise isteyince hemen bir cvplar tripler falan bu yuzden damdan dusse ilgimi çekmeyecek ilgimi çekerse insan olursa ceker
Bazen kendimi paralarım. Bazen de yorulur hic bir şey yapmam. Bazen görür bazen görmez. Ama ayrıldığımızda tüm çabalarımı anlar. Hep böyledir ya kaybedince anlar insan yanındakinin kıymetini.
Umursamazlik konusunda bir numarayim vallahi insanları çileden çıkartıyorum o yüzden karşımdaki de oyle olursa hiç takılmam rahat rahat geçinir gideriz 😂 Hiç birşey yapmam yani hayat bu tarz şeyler için fazla kısa 😂
Umursamayan bir kişi zaten o nedenle ilgiye gereken icabeti yapmaz. Zaten umursamazlığın ana nedeni artık ilgi çekecek bir şey kalmadığından ortaya çıkan alışkanlıktan sıkılmanın bir göstergesi..
Zorla değil ya. İlgilenmezse kaybeder, kaybederse pişman olur, pişman olursa geri çabalar, çabalarsa kazanır, kazanırsa ilgilenir, ilgilenmezse kaybeder... gidiyor bu döngü böyle.
Umursamaz birini tavlamak için türlü şebeklikler yaparım ama kendimi atmam yani, goygoy yaparım genelde Hala umursamıyorsa ben sıkılmış olurum zaten onun monotonluğundan vazgeçerim
biraz dikkatini cekmek icin cabalarim pek yanit vermiyorsa ilgi alanimi degistiririm ama degistirdikten sonra yanima gelirse o benim icin fazlaliktan baska bisey degildir
Soyunurum yanında daha da umursamıyosa ölmüştür muhtemelen cenaze ekibi falan çağırırım o neyse artık 😁 merdivenden atmak nedir yazık günah dikkat çekmek için 😂
En İyi Cevaplar