Kimseyi sevmemek için ne yapmalıyım? Daha doğrusu hiçbir erkeği?

Böylelikle duygusuzca bırakıp gidip arkamdan da alay edemezler.. Aylarca ikilemde kalıp ağlamam.. hatta psikopatlara imreniyorum. Toplumda en yüksek statülere ulaşıp saygın ve zengin oluyorlar, herkesin görevini verip görevleri doğru yapmalarını sağlıyorlar ve korkup sakınacakları, kendilerini korumaya çalışacakları, kaybedecekleri hiçbirşey yok.. Hayatta herşeyimi kaybetmek üzereyim zaten.. Hiçbir işim rast gitmiyor?
Kimseyi sevmemek için ne yapmalıyım? Daha doğrusu hiçbir erkeği?
Cevapla