İlk kez kız mı erkeğin elini tutmalı yoksa erkek mi kızın elini tutmalı?

sevgililer arasında olan çekingenlikten dolayı birbirlerini yanlış anlamaktan çekindikleri için birbirlerine yakın olamıyorlar ve elele bile tutuşamıyorlar. nasıl davranılmalı? arada sevgi olduktan sonra farketmez ama sizce ilk önce hangisi hangisinin elini tutmalı?
İlk kez kız mı erkeğin elini tutmalı yoksa erkek mi kızın elini tutmalı?
Cevapla