Peşimi bırak beni rahatsız etme artık diyen eski sevgili niye mesaj atar?

4yıllık ilişkimizi kavga gürültüyle bitirip 2 hafta sonra başkasıyla çıktı. Bu süreçte peşinden ne kadar koştuysamda ters tepti hakaretler etti. Bende daha fazla ısrar etmedim konuşmayı kestim. İlişkisi başladıktan 2 hafta sonra fake hesapla mesaj attı biri bana. 2-3 gün konuştu en sonunda ben arkadaşıyım senden ayrıldığına pişman dedi senin sevip sevmediğini başkasıyla konusup konuşmadığını merak etti seni unutmak için biriyle çıkabilir diyip hesabı kapattı. Bu mesaja inanmadığım için peşine düşmedim. Sonradan pişman oldum 1bucuk ay sonra güzel uzun bir mesaj yazdım arkadaşımdan. Mesajı okumadan tersledi çok sinirliydi. Beni rahatsız etme peşimi bırak unut lütfen dedi. Bende tamam diyip 2-3 gün sonra eşyalarını gönderdim. Eşyalarını gönderdikten yaklaşık 2 hafta sonra mesaj attı. Günaydın kızmazsan sana bişey sorabilir miyim dedi. Bende sor dedim. Sınıftaki toplantıda ne konuşulacak gibi saçma sapan bir soru sordu. Bende bilmiyorum git başkasına sor dedim bidaha yazmadı. Akşam ağzıma geleni söyledim sen ne yüzle yazdın karaktersiz şerefsiz biri olarak aklımda kalacaksın dedim 2 hafta önce tersledin nasıl unuttun dedim cevap gelmedi. Tekrar engellemiş. Sizce bunun amacı ne? Okulda yemekhanede sürekli karşımda. Tesadüfte olabilir ama istese başka yere oturur ama karşıma oturuyor.
Güncellemeler
+1 yıl
2.5aydır o cocukla çıkıyor ayrılmamışlar
Peşimi bırak beni rahatsız etme artık diyen eski sevgili niye mesaj atar?
Cevapla