Bence en sağlıklısı önce arkadaş olup sonra duygularından emin olduktan karşı tarafı iyice tanıdıktan sonra açılmak ama bir erkek nasıl düşünür bilmiyorum sizin fikriniz var mı bir erkek şu an arkadaş olarak gördüğü bir kızdan zamanla hoşlanabilir mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılHoşlanır kızla erkegin arkadaşlıgı nereye kadar sonuçta karşı cins
5149 Yorumla- +1 yıl
Bu soruyu yazarken sevgilisi olduğunu bilmiyordum keşke olmasaydı
- +1 yıl
Ayır sende aşk için herşey yapılır
- +1 yıl
Onun gözünde kötü kız olmak istemiyorum
- +1 yıl
Sence onun gözünde kötü olmadan yapabilir miyim bunu yani o artık kesin hoşlandığımı anladı sevgilisi de var ama yine de bana çok mesafeli değil ama eskisi kadar yakın da değil yani öyle eskiden yanıma otutururdu şimdi oturmuyor mesela öyle yani ama geçen gün ben ödev yaparken kendiliğinden geldi bana yardım etti onu öyle yapma böyle yap diye öyle ama mesela son iki gün de neredeyse hiç konuşmadık
- +1 yıl
Öncelikle sen onun sevgilisinden güzelmisin boy fizik yüz yaş olarak sen o kızdan kendini daha iyi görüyorsan çıkalım yola
- +1 yıl
Kızı tanımıyorum ki
- +1 yıl
Ben 3 4 haftadır muhabbetim olan bir çocuktan hoşlanıyordum ilk başta duygularımın bu kadar yoğun olduğunun farkında değildim neredeyse hergun konuşuyorduk aynı sınıfta olduğumuz için tam her şey güzel gidiyor olacak bu iş derken kız arkadaşı olduğunu öğrendim o da kazara hoşlandığımı anladı ama bana henüz bir şey demedi sadece mesafe girdi araya bu kazara öğrenmesi de o bana bir ara özel bir arkadaşı ile görüşeceğini demişti bende en yakın arkadaşıma acaba o özelden kastı ne diye sormak için mesaj atacaktım yanlışlıkla sınıf grubuna attım zaten ilk bana çok sinir oldu sürekli yanima otururdu oturmamaya başladı konuşmadı hiç bende bir gün fırsat buldum olaydan 5 6 gün sonra dedim hala sinirli misin diye sordum o da hayır dedi gülümseyerek sonra ben ona bunu dedikten sonra o gün ve ertesi gün bana kendiliğinden geldi yakın davrandı bana ama bu iki gün hiç bir şey olmadı sadece bakışlarını yakaladım
- +1 yıl
O daha iyimiş o işte sen yakınlaş kırma adamı hep güler yüz göster sevgilisinin resmini görmeye calış Senden güzelse boşa kürek sallama olacak bişey varsa olur senden hoşlanırsa sana illaki döner o hoşlanmıyorsa gene dönebilir ama niyeti ne olur onu kendisinden başka kimse bilemez
- +1 yıl
Sence neden böyle davranmış olabilir çünkü o kazara anlamasindan sonra ne benim yanıma oturdu ne konuştu hatta olayın ilk olduğu zaman özür dilemeye gittiğim de çok sinirliydi ters konuştu ama sonra 5 6 gün sonra gittiğimde sinirli misin filan diye sorduktan sonra birden yakın davrandı o gün ve ertesi gün sonraki iki gün hiç konuşmadı okulda benimle sence neden böyle bir şey yapmış olabilir çünkü okulda o yakın davrandığı zaman dersle ilgili bir konu için ben sana anlatırım filan demişti yani anlam veremedim davranışına ve ben ona karşı nasıl davranmaliyim bilmiyorum onun da ne yapmaya çalıştığını anlamıyorum
- +1 yıl
Anladım son anlattığıma ne diyorsun
- +1 yıl
Sinirlenmesi boş ya o anda öyle yaparak kendini ağıra almış erkekler böyle şeyleri sever saten bu kız benden hoşlanıyormuş diye gururlanır bence sana ilk bişey dememiş gülmüş 2 3 gün yakın davrandı diyorsun sonra iki gündür konuşmuyor demişsin bence 2 3 icinde sen yakın davranmamışsındır cekimser kalmışsın gibi geliyor bana olaya tam vakıf olmadığım için ben kendi hislerimi söylüyorum sen elinden geldigi kadar yakın ol bu arada senin yaş kac onun yaş kac yaş ta cok önemli insanların bir ergen zamanı vardır birde olgun zamanı
- +1 yıl
Ben çekimser davranmış olabilirim o 22 ben 19 bu ağustos o 23 u ben 20 yi doldurcam
- +1 yıl
Hoşlandıgını fark ettiriyorsan Cekimser kalıyorsan sende ağırdan aldıgını fark ettiriyorsan konuşmaması normal ben olsam bende kızarım o senden konuşmuyorsa sen konuş ya küsmüyüz dostum de otur yanına espiri yap şaka yap dalga gec takıl ona hoşuna gider bence seviyeli olma sıkar adamı bak kız erkeye cesaret vermesse erkek hiç birşey yapamaz öyle mal gibi bakar durur
- +1 yıl
Hadi ya ben her zaman diğer kızlara göre daha ağır davranırım kapalı olduğum için çok fazla yakıştıramam kendime
- +1 yıl
Evet senin içinde zor kapalı kızdan erkekler kaçar ama tabi o cocugu bilemiyorum sende yapını değiştirmessin
- +1 yıl
Yok onun eskiden bir kız arkadaşı varmış iki sene önce kapalıymış belki şu anki de o kızdır
- +1 yıl
Kapalı olması sorun degil demiş sen bu cocugu seviyormusun hoşlanıyormusun
- +1 yıl
Seviyorum
- +1 yıl
Hoşuma gidiyor yani benim güvendiğim ilk erkek ben daha önce hiç bir erkekle bu kadar yakın olmadım ki onunla olan yakınlığım da çoğu kişi için normal ama ben eskiden erkeklerden kaçan konuşmayan güvenmeyen çekinen bir insandım ama ilk defa onun yanında kendimi rahat hissettim ilk defa ona güvendim yani öyle böyle tam göğsüne başımı yaslamak istediğim erkek sanki bana bir koruyucu gibi olacak
- +1 yıl
Sana bir konu anlatım ben bir kapalı kızla buluştum cay içtik çok agır davranıyor seviyeli oluyor gülmüyor orada beni bunalıma soktu kalktık hesabı ödemeye gittim benden önce kafeden cıktı benden önde yürüyo sanki kacar gibi bırakim seni dedim yok yakın saten dedi ayrıldık ben o an numarasını sildim bişey demedim iki gün sonra mesaj attı hey yazdı bende hey hey yazdım nerdesin sen iki gündür dedi işteyim dedim gene soguk soguk konuşmaya başladı artık kararımı versim konuşmuyacagım bir hafta mesajlarına cevap vermedim son attıgı mesaj bunada cevap vermesen silecem yazdı iyi edersin yazdım
- +1 yıl
Bu konudan bişeyler cıkart artık
- +1 yıl
Anladım seni ona alışmışsın sen bu çok önemli
- +1 yıl
Kızdan ben soğudum şu an ama bende eskiden öyleydim ama niyetim soğuk olmak değildi yanlış yapmaktan korktuğum için hep erteliyordum hep kaçıyordum sonra psikoloğa gitmeye başladım şimdi daha iyiyim belki oda çekiniyordur asıl niyeti o değildir veya ilgi bekliyordur çekiniyordur o da senden bekliyordur ama herkes aynı değil tabi
- +1 yıl
Evet alıştım tam anlamıyla
- +1 yıl
Anladım seni rahat ol her şey olacagına varır kaybedeceksen bile bu bile bir an evel olsun en azından yoluna bakarsın
- +1 yıl
Aynen hayırlısı olsun sence durum ne peki olma ihtimali var mıdır az da olsa benden hoşlanma ihtimali var mı bide o yakın olduğu gün sabah ben lab da çok basit önemsiz bir ödev yaparken geldi kendiliğinden bak onu öyle yapma böyle yap dedi sonra aldı kendi ben yapmadan önce kendi alıp yaptı
- +1 yıl
Zaten ben ona sinirli misin diye sorduktan sonra aynı gün öğle arasında benim yemek yediğim masaya geldi bana ismimle hitap ederek kahvemi buraya bıraksam olur mu ben birazdan gelip alcam dedi bende olur dedim yani düşün o mesaj olayından sonra bir daha 3 4 gün boyunca konuşmamıştik sonra ilk ben gidip sinirli misin filan diye sorup konuşunca aynı gün aynı arada benimle geldi konuştu zaten yoo sinirli değilim filan derken de baya bildiğin sırıtıyordu
- +1 yıl
Cevap vereydin iyi olurdu
- +1 yıl
Sinirlenme deyilde onunki trip atmaya benziyor hiç bence sen yakınlık göster sende bar kabahat ağır duruyosun bencde bende yapıyorum bunu istiyorum ki o gelsin acılsın onun içi rahay olmalıki senden tam emin olmadan sana acılmaz oda şöyle düşünür acaba benmi yanlış anlıyorum konuşsam biz arkadaşız dersin düşüncesi içerisinde olursa işte sen bir yakın davranıp bir seviyeli davranırsan oda kafasında böyle düşünür
- +1 yıl
Ama sevgilisi de var onu da düşününce zaten açılmaz
- +1 yıl
Yakın olan destek olan kazanır
- +1 yıl
Ama ben yuva yıkmak da istemiyorum hani yanında olayım ama ayrılma sebepleri ben olmayayım
- +1 yıl
Yuvasımı var onların sevgili diyorsun ne kadar masum sevgili olduguna belirsiz eyer kaderde onların evlenmesi varsa sen ne yapsan nafile eyer kaderde senle evlenmesi varsa belkide bu kaderi senin yakınlaşman böyle davranman gerek hiç belli olmaz sen ayırırsın kader de sende olmaya bilirsin
- +1 yıl
Kadere inanırım faceden bir kızı ekledim 1 yıl arkadaşlık ettim arkadaşımla tanıştırdım 6 ay sonra evlendiler vesile oldum ben her şey olabilir
- +1 yıl
Olabilir de ben kötü kız olmak istemiyorum onları ayıran kişi ben olmak istemiyorum ben istiyorum ki ben normal arkadaşlık yapayım ben gerisini zaman göstersin gerisi ona kalsın
- +1 yıl
Niye cevap vermiyorsun
- +1 yıl
Oda güzel oyle de yapabilirsin acele etmek istemiyorsan arkadaş gibi olabilirsin dedigim gibi yakın ol ki her zaman yanlız olmadıgını bilsin
- +1 yıl
Anladım sağol
- +1 yıl
Rica ederim umarım işin yolunda gider hayırlısı olsun
- +1 yıl
Amin peki özetle senin çocuğun davranışlarından filan çıkardığın ne sence çocuk ne yapmaya çalışıyor
- +1 yıl
Sanki cocuk senle cıkmak istiyor ama senden tam emin degil gibi geldi bana
- +1 yıl
Sevgilisi varken mi bu olaydan önce bana özel bir arkadaşıyla İstanbul a gezmeye gideceğini söylemişti durduk yere ilk arkadaşım dedi sonra özel bir arkadaş normal bir arkadaş değil dedi sonra ben bunu arkadaşıma anlatacaktım yanlışlıkla gruba attım sonra ertesi gün gittim özür diledim yüz yüze o zaman sorun değil filan diyerek geçiştirdi sonra ben yanından gittikten hemen sonra bana mesaj attı yok o lafimda anlaşılmayacak bir şey yoktu da bilmem ne filan diye en sonuna da o özel arkadaşım da kız arkadaşım demiş öyle uzun mesaj atmıştı ters bir şekilde yazmıştı bide ben yine açıkladım özür diledim o da sadece anladım tamam dedi sonra bir daha ne yanıma oturdu ne konuştu taki ben gidip bir hafta sonra hala sinirli misin diye sorana kadar yani o kız arkadaşı meselesi olmasa dediğini bende düşünürüm ama garip yani
- +1 yıl
Belli olmaz bende çok yaşadım böyle şeyler sacmalayıp duruyon kızı takip ediyorum evini öğreniyorum kız beni fark edince başkondan bakıyo ben onun peşinde oldugumu anlamasın diye hemen başka bir kıza bakıyorum salaklık işle hiç o kız artık bana güvenirmi böyle cekingenlik olunca secma sapan hareketlerde bulunabilir bende kız arkadaşıma teklif edemiyordum ama yansıttıgımda ters bir hareken gördügümde acaba anladıda uzaklaşıyormu düşündüm Zaman sevgilim var diyordum
- +1 yıl
Tek o garip değil ki o olaydan bir gün önce istersen sende benle kırtasiyeye gel dedi sonra kırtasiyeye girince istersen git ben defteri yarın getiririm dedi madem git diyecektin niye ilk gel diyon o zaman bilmiyorum yani ama ona laf arasında kız arkadaşını hatırlatacağım
- +1 yıl
Seninle beraber gitmek istiyorda acaba senin uzak davranışlarındanmı böyle oluyor seviyeli durup egonu düşürmek içinmi git diyo gururlumu bu cocuk
- +1 yıl
Bilmiyorum valla
- +1 yıl
Sanırım sevgilisinden ayrılmış
- +1 yıl
Bu senin için iyi bir fırsat deyerlendirmeye bak
- +1 yıl
Ama emin değilim sadece küçücük bir ihtimali var
- +1 yıl
Sen nerden duydun ki bunu
- +1 yıl
Duymadım aslında face de profilinde ilk kısımda hep şiir gibiydi gözleri yazıyordu silmiş onu artık yazmıyor gerçi twitter da hala yazıyor ama bende işte bundan dolayı belki ayrılmış olabilirler diye düşündüm
- +1 yıl
Yok artık bu yazıdan dolayımı düşündün bir ara yıldız falına bakalım
- +1 yıl
Yıldız falına değilde burcuna bakıyorum 😂
- +1 yıl
😊😊😊😊
- +1 yıl
Haha
- +1 yıl
Siz hangi şehirde yaşıyorsunuz
- +1 yıl
Buradan demesem daha güzel olur
- +1 yıl
Başkarden söyleme şansın yok gibi saten şehirde semimi bulacaklar ile göre insanların davranışları değişiyor o yüzden sordum
- +1 yıl
Es te okuyoz o ist da oturuyor ben bursa da
- +1 yıl
Bursa insanı ılımlıdır İstanbul insanı kurnazdır memleket ayrı siz nerde görüşüyorsunuz
- +1 yıl
Es te okuyoruz aynı sınıftayız
- +1 yıl
Ama o kurnazlardan değil çünkü aslen blck li bende aslen erzrm luyum yani ailem oralı
- +1 yıl
Senin yaşındaki bir kızın hata yapma zamanındasın ne yapacaksan cok iyi düşün ama sonradan pişman olacağın birşey yapma beni dinlersen cok gençsin Daha sen okulunla alakadar olmanı derslerine kafa yormanı dilerim aşk dediğin bir saplantı google ye yaz gaziantepte 11 . Kattan atlayan 18 yaşındaki genc kız de seyret videoyu
- +1 yıl
Tanımam etmem bu kızı duyduguma göre birini seviyormuş üzülüyorum bu genc ölümlere
- +1 yıl
Zaten derslerim iyi o kadar saplantılı değilim sadece merak içindeyim yoksa çok da şey değil ayrıca insan hata yaparak büyümez mi ve ben zaten sınırımı biliyorum Allah izin verirse bir şey olmaz sadece ben merak ediyorum onun benim hakkımda ne düşündüğünü aslında tek sorunum bu
- +1 yıl
Sanedece bukadar degil bence 😊😊 biraz fazla merak bukadar merakın içindede illa bir sevgi vardır
- +1 yıl
Yok Allah korusun şu ana kadar çok kişiye ilgi duydum hatta birini 3 yıl karşılıksız sevdim ona rağmen unutabildim yani saplantı larımin en büyüğü oydu ama yine de hayatim herkes den değerli
- +1 yıl
Iyi de sevmek kötü bir şey değil ki sınırını bildikten sonra
- +1 yıl
Böyle olgun düşünmen cok güzel senin için sevindim gercekten yaşından büyük cümleler kurdun gercekten
- +1 yıl
Sağol zaten yaşımın üstünde bir olgunluğa sahip olduğumu söylerler
- +1 yıl
Bu soruyu çok sordum ama tüm anlattıklarıma bakarsan son düşüncen ne sence arkadaş olarak yanında durayım mı
- +1 yıl
Dur tabiki ama arkadaşlıktan daha yakın davran rahat hareket etsin
- +1 yıl
Iyi de ya beni cepte görüyorsa ya ikinci kız gibiysem onun gözünde benim de bir gururum var
- +1 yıl
Benim istedigimde bu zaten senin bunu fark etmem aşkta grur olmaz sen böyle oldugunu anlarsan eminimki bundan baz gecip kendine yeni bir cizgi cizersin ama böyle olmayada bilir sana döner dönersede elinde tutmak senin elinde
- +1 yıl
Anladım peki sence o ne yapmaya çalışıyor
- +1 yıl
Dedigin gibi ikinci olarak ta elinde tutabilir ya da ya da gercekten sana acılma havasındadır gönül eylencesi olabilir bunu tam ablamak için onun erkek arkadaşlarından biri olmak gerekiyor bak ben bu yazılmalarımızın aynısını gercek hayatta yaşadım sonu husranla bitti üzüldü ama gercekleri öğrendi kafası aydınlandıydı
- +1 yıl
Anladım sağol ben sanırım mesafe koyacağım gelmek isterse gelir zaten hoşlandığımı anladı
- +1 yıl
kendime ve ona sinir oluyorum Kendime sürekli onunla konuşurken istemeden güldüğüm için ona da beni cepte gördüğü için yani en azından ben artık öyle düşünüyorum bence o beni cepte görüyor ondan bir gün gelip konuşup on gün gelmiyor ya anlamıyorum ya uf ben niye mutlu olamıyorum neden tüm güvenip sevdiğim insanlar böyle oluyor ya ben nerede hata yapıyorum ki
Neden hep yanlış insanları gidip buluyorum Öyle ya aslında bakılırsa sevgilisi olduğu halde bu kadar rahat olan kızlarla samimi olan bir insan bana göre değil ben gelemem yani sinir olurum yok ya ama işte içimde bir şey var banane olacak o diyen yenilmeyi umursamamayı kabul etmeyen işte o kısmı susturamiyorum içimde bir şey var hep benimle ilgilensin istiyorum hiç yanımdan ayrılmasın hep benimle konuşsun ama bu benim elimde mi bilmiyorum - +1 yıl
Anlıyorum seni bu sadece senin başında degil cok insan bunları yaşıyor kızlarda daha fazla 40 erkek teklif eder kabul etmezde berde bir olmuyacak erkek var gider ona gönül verir
- +1 yıl
Aynen öyle ama beni şu güne kadar seven kimse olmadı
- +1 yıl
Sevilmeyecek birinede benzemiyorsun belkide seviyeli durmandan yaklaşamamışlardır düşüncelerin cok iyi
- +1 yıl
Sağol teşekkür ederim ya da beni tanımaları için fırsat vermemişimdir çünkü ben şundan bir kaç ay öncesine kadar erkeklerle doğru düzgün bir iletişimi olan biri değildim hani o seviyeli oluşum şu ankinden daha fazlaydı ama benim ilişkilerimi zora sokan şu insanlar normal erkek kız iliskilerinde artık o kadar rahat ki bana fazla geliyor mesela belki onun bu davranışları ona göre normal ama ben alışkın olmadığım için bana garip geliyor yani belki de hepsi iyi niyetinden yani işte büyüdüğüm çevreden sonra uni ortamındaki arkadaşlarımın kız erkek ilişkilerinin bana göre çok gelişmiş olduğunu görünce bocaladim belki mesela o da bu mesaj olayından önce beni diğer kızlar gibi arkadaş görüp öyle davranıyordu ama ben böyle alışkın olmadığım için bana farklı geldi hoşuma gitti falan filan öyle yani insani ilişkiler konusunda ben kuşağın gerisinde kaldığım için bana farklı geliyordu hep yani öyle umarım kendimi anlatabilmisimdir..
- +1 yıl
Ve belki de bu yüzden erkeklerden çabuk etkileniyorum alışkın olmadığım için aslında çoğu insan için çok normal şeyleri kafamda çok büyütüyorum
- +1 yıl
Senin için düşüncelerim hep degişiyor süper bir insan olduguna kanagat getiriyorum bence sen dogru kişiyi bulasan hep senin için hemde o erkek için iyi olucak seninle sevgili olan erkek bence cok şanslı sevgilisine bağlı sadık bir kıza sahip olacagından eminim umarım kıymetimi bilirler canısı
- +1 yıl
Inşallah tek dileğim bu teşekkür ederim bu arada ya hani derler ya olacaksan sadece kocana o. Olacaksın ben işte öyle istiyorum evlenmeden önce sınırını bilerek ilişki yaşayayım evlenince de içimde kalan tüm istekleri arzularımi kocamla yaşayayım sadece onunla c. sel hayat yaşayayım sadece o bana istek duysun sadece onun olayım o da sadece benim diğer kızlar onun için sadece çevresindeki bir insan olsun işte ben bunu istiyorum ama bilmiyorum bu devirde öyle erkek kaldı mı
- +1 yıl
Bu devirde böyle kız kalmışta erkek niye kalmasın bende senin gibi cok düşündüm artık nerdeyse bu düşüncemden vaz gecmiş gibiydim şu senin konuşmaların varlığını tekrar hissettirdi umarım çok mutlu olursun
- +1 yıl
Umarım inşallah ve inşallah biran önce karşıma çıkar
- +1 yıl
Kadere inan yeter bak düne kadar burda böyle bir sohbet edecegini bilirmiydin
- +1 yıl
Yani doğru inanıyorum da çok aceleciyim
- +1 yıl
Sen bu yaşta acele ediyorsan biz ne yapalın
- +1 yıl
Orası öyle
- +1 yıl
Yine geldi laf attı bende sadece o bir şey deyince cevap verdim konuyu uzatmadim çok fazla yani uf ben doğaçlama takılıyorum ya ne düşünürse düşünsün beni nasıl görüyorsa görsün
- +1 yıl
Anladım seni gururunu düşünüyon aslında seninki aşk degilde hoşlantı gibi olsada olur olmasada bence seni anlayan senle ilgilenen güvenebilecegin biri cıksa karşına bu düşüncelerinden kurtulacagına inanıyorum ben şu an için sen ondan başka güvenecek kimse yok gibi görüyorsun
- +1 yıl
Yoo da başka bakacak daha iyi birini bulamadım henüz bizim sınıfta yok o kesin zaten de 😂
- +1 yıl
Kendini biraz tarif edermisin önemli
- +1 yıl
Ya mesela sevgilisinden ayrılsa gelse ilk bir mesafeli davranırım veya açıkça kendimi ifade ederim ona göre de bir yol çizerim ama sanmıyorum yani ayrılsalar bile bana gelmez gibi ve ya da ayrılmazlar hiç ama bilmiyorum tabi ne olur
- +1 yıl
Beyaz tenliyim onun haricinde kapaliyim zaten ve mümkün olduğunca günümüzün sözde kapalilarindan olmamaya çalışıyorum yani çok fazla makyaj yapmam çok belli bile olmaz hatta makyajım sonra bazı kapalilar gibi bilek pantolon filan giymem sevmem de yani dar pantolon giyerim ama genelde üstüne dizime kadar filan gelecek şekilde uzun bir şeyler giyerim yani hatlarimi mümkün olduğunca kendimce belli etmemeye çalışırım yani kısmen öyle
- +1 yıl
Boyun kilon kaç senin
- +1 yıl
163 e 60 noldu ki
- +1 yıl
Ben seni tam olarak anlıyorum giyim tarzınıda anladım fakat şöyle bir durum var etkileyemessin bu şekilde erkekleri hatta senden uzak da dura bilirler senin yaşın evlenmeye müsayit erkeklerden daha cabuk olgunlaşır bayan düşün senin yaşında bir genc evlenemez o sorumlulugu alamaz
- +1 yıl
Fakat sevgilisizde duramaz bunun için kendine zaman gecirecek kız arar bu kızdan bişeyler yaşamak için seviyorum der aşığım der evlenelim der bunları söylemessen hiç bir kız yanaşmaz senide kapalı agır görünce etkilemeyince senden ekmek cıkmaz deyip sana yanaşmazlar
- +1 yıl
Sevgili olup belirli bir süre misal 4 5 yıl sonra evlenen vardır buda gene ilk kötü niyet düşüncesiyle tanışıp sonradan koparıyorlar senin ilk tanışma şansın cok az
- +1 yıl
Biliyorum da bende zaten evlilik düşünmüyorum şu an hemen evlenelim demiyorum kim olursa önce okulu bitirip sonra işimizi alınca yani ama farkındayım öyle olduğunun ve ben şöyle düşünüyorum yani ben illa bir erkek bana baksın diye bir taraflarını yirtacak kızlardan değilim yani her şey vakti gelince olur ve biliyorum ki çevremdeki erkekler şu an rahat kızlarla takılıyor ama evlenmeye sıra gelince belki de benim gibi birini isteyecekler yani demem o ki benim kendime verdiğim bir değer var yani bir erkek için onu harcayacak değilim kendimden taviz veremem ben böyleyim beni seven sever sevmeyende kendi bilir kimse için ah çekemem tamam keşke olsaydı. Derim ama olması için eğer kendimden vazgececeksem umrumda bile olmaz artık o kişi beni görüntümden dolayı değil beni ben olduğum için sevmeli beni sevecek olan
- +1 yıl
Ya ben açıkçası günümüzün aşk meşk ilişkilerine anlam veremiyorum ben açıkçası öyle uzun süre sevgililik istemiyorum karşımdaki kişiyi tam tanıyip tamam ben bu kişiye onay veriyorum diyip ciddi dusunebilecegim bir ilişkim olsun isterim yani bunun içinde önce arkadaş olmak isterim ki bu uzun süren bir arkadaşlık gunumuzdekiler gibi iki gün arkadaş olup hadi sevgili olalım diyenlerden değil anlatabiliyorum demi kendimi?
- +1 yıl
Tebrik ederim senin gibi birini bulmak zor gercekten
- +1 yıl
Seni cok iyi anlıyorum Biliyormusun 15 yıl bende böyle düşündüm bir arkadaşım olsun sevgilim olmasın arkadaşlık sevgililikten daha iyi daha uzun süren bişey ama hep karşıma kaşar cıktı
- +1 yıl
Benim de kardeşim
- +1 yıl
Pardon kardeşim yazacaktım
- +1 yıl
Hüptirik yazacaktım
- +1 yıl
Hayy y a v s a k. Yazacaktım
- +1 yıl
😊😊😊😊 hay bin yaşa güldürdün beni canım baya sıkılıyordu
- +1 yıl
Sağol
- +1 yıl
Sigara iciyormusun
- +1 yıl
Hayır hiç sevmem
- +1 yıl
Aferin sana düşüncelerin tavrın çok güzel 👍🏻
- +1 yıl
Ama içene de karışmam bir şey demem kendi tercihi mesela o içiyor yani abim de içiyor
- +1 yıl
Sağol teşekkür ederim bu arada
- +1 yıl
Bende içiyorum neden sordum bunu sana bilmiyorum
- +1 yıl
Hm bu arada Bu arada şeyi farkettim hep kendi de bende tekken geliyor Yanında arkadaşları varken veya sınıf içinde umursamaz davranıyor ama yalnızken geliyor
- +1 yıl
Demekki birikrrinin yanında cekiniyor laf olmasın diye ya kız orkadaşı duyar diye bir kaç defa daha dene yalnız kal biryerlerde bapacak
- +1 yıl
Ben hep yalnızım o yalnız kalsın az önce bizim sınıftan takıldığı kızlarla önümden gidiyorlardı dibindeydim dönüp bakmadı bile
- +1 yıl
Sen hoşlandıgın için bukadar dikkat ediyorsun o seni gercekten istemiyorsa böyle davranması normal bir şekilde sana tavır alacak bu işten vaz geç sana diyemem şık giyin süslen felan diye bir erkek reddedilecegini bilse bile gelir konuşur naz yapıyor der cıkar bayanlar içine atıyo atıyo belli etmem için tersliyo soguk davranıyor bayanları anlamak cok zorlaşıyor demek istedigim ya boş vereceksin ya da cıkıp duygu sömürüsü yapıp duygusal davranıp belli edeceksin hislerini
- +1 yıl
Zaten anlamıştır ya
- +1 yıl
Bide böyle davranmasinin nedeni benim patavatsızligim di sanırım sınavı kötü geçmişti bugün ondan olabilir zordu bugünkü sınav tüm sınıf dokulduk işte ben tam o sirada salladiklarim tutuyor diye seviniyordum kendi kendime sesli sesli vay be ne saklamışım ben en iyisi sayısal loto filan oynayayım filan diyodum kimse de karşılık vermiyordu öyle kendi kendime seviniyordum 😂😂 sonra tam ben sustum ne duydum meğer benim tuttu diye sevindiğim soruyu o görmemiş boş kalmış tabi ben bunu çok geç farkettim meğer kızlar o konuda konuştukları için ve hepsinin de morali bozuk olduğu için benimle ilgilenmediler diye düşündüm Ya çok ayıp oldu insanların morali yokken benim orada sevinmem ya çok patavatsızim orada öyle boş boş konuşmamin tek nedeni o belki karşılık verir diyeydi
- +1 yıl
Yani sanırım benim kulağının dibinde kendi kendime konuşmamdan dolayı biraz çocuk moralsiz ben kulağının dibinde kendi kendime seviniyorum sesli sesli afedersin m a l gibi
- +1 yıl
Boşver daha iyi olmuş aslında hepsini halt etmişsin
- +1 yıl
Ama ona da aynı şeyi yaptım ondan üzüldüm de aman daha iyi oldu hiç umursamayayim ki içinde azıcık bir şey varsa hareket eder ama anlamıyorum yani bu ilk yapışı değil tamam hani onlarla çok samimisin kankasinda niye onların yanındayken beni görmüyor da yalnızken görüyor sadece yani dikkat ettim o olaydan sonra ben sinirli misin filan dedikten sonra hep ben yalnızken gelip benle konuşuyor aynı zamanda kendi de yalnızken ama mesela o kankası olan kızların yanındayken hiç beni görmüyor bile bende mesela orada oluyorum bir şey diyorum hiç duymamış gibi yapıyor eskiden böyle değildi yani o olaydan önce ya da benim gözüme şimdi batmaya başladı yani bilemiyorum ne yapmaya çalışıyor ki o kadar olaydan sonra hoşlandığımı anlamaması imkansız zaten tuhaf acaba sevgilisiyle benim aramda kalmış olmasın
- +1 yıl
Bizim bu konuşmalarımızı herkes okuyormu 😡
- +1 yıl
Okumasın mı
- +1 yıl
Okuduklarını düşünmüyordum özek kalsa daha iyidi neyse olan olmuş
- +1 yıl
Hm kusura bakma
- +1 yıl
Bu sitenin tam olarak nasıl calıştıgını daha anlayamadım sana yorum yaptıgım günlerde başkadım yani
- +1 yıl
Anladım
- +1 yıl
@girlikeme bu laf kime ona mi bana mı
- +1 yıl
Kızın neden morelini boZuyorsun aşk sence nedir elinde olan bişeymi vücütta salgılanan bir hastalık ben aşık olmadımmı oldum uykular hatam oldu onsuz nefes alamazdım ama 10 yıldan fazla oldu nefret ediyorum ondan ben artık aşık olamıyorum bu hastalıktan kurtuldum ama onun bilgilerinden kurtuldum o zaman lar kullandıgım 3 tane kendi numaramı bilmiyorum onun her şeyi aklımda 00491626199156 ezbere her şeyini biliyorum saniyede söylerim kayboldu bu kız anlayış göster bence bir bayan için daha Zor karşılıksız sevmek erkeyin gene caba gösterim etkileme şansı var bayan bunu yapamaz bir kere yanaşsa bayan o erkeyin gözünde basitleşir erkek milleti zor olunca aşık olur bu canım sen bir gün bu düşüncelerinden kurtulacaksın ve kendine güleceksin güldüğünde benim yazdıgım bu mesaj aklına gelecek
- +1 yıl
hayir bizde ayniyiz ne kadar cabalarsaniz degismiyor bizde zor olanin pesindeyiz sadece kadinlar daha duygusal oldugu icin iki guzel lafla ilgi gosterebilir sevgl olabilir ama sevdigi anlamina gelmez kadinlarda aldatir evet kadinken cok daha zor hem daha cok duygusalsin hicbir cikar olmadan seviyorsun dusunsene hicbir manada ve kadinlik gururu var toplumun bakis acisi mesela elini tutamazsin ya da cok israr edemezsin bu yuzden ve erkekler dis gorunuse kadinlar karaktere genelde bakar ki bu cok daha fazla uzulmene can cekismene yol acar yasadim biliyorum bende
- +1 yıl
bende asik olamiyorum nedense icimdeki duygulari bitirdi galiba ama sevdim yine uzuldum ama ask yok ve seviniyorum uzulsemde biraz ask cok agir bisey kaldiramiyorsun ama tabiki o benim ilk askim onu unutamam bana ne kadar acimasiz olsa da rezil de rtse beni yasanmislik sonucta benimde 4 sene surdu artik sevmiyorum kendime aciyorum ara ara ne cok sevdim ve saf sevdim cocuktum daha lisedeyken aci bisey
- +1 yıl
bana da bir erkek seni cok seviyorum falan gorunusumu begenmis iki kelime etmedik geldi yanima boyle elimi tuttu ne laflar soyledi dunyadaku en guzel kadin benmisim vs. bagirdi seviyorum filan gozumun icine bakiyordu elimi optu zorla filan yinede hic etkilenmedim ve hissedemedim dedim sonra yine geldi bu sefer kacmaya basladim yaani olmayinca olmuyor erkek de olsan kiz da olsan karsi taraf sevmiyorsa nafile senin dedigin durum erkegin parasi varsa gecerli o zaman kiz israr edince bakar
- +1 yıl
Sen baya dolmuşsun girlike kızdıgım konu bu sahte sevgi ile bir cogunuz kaldırıldığını düşünüp güveniniz sarsıldığını biliyorum benim demek istedigim Kızlar mantıklı bakmıyor olaya sevgililik başka evlilik başka sen 16 19 yaşlarında sevgili olursan konuştugun kişi senin yaşlarındaysa ciddi bir ilişki asla olmaz bu adam erkekler kızlar gibi 17 yaşında evlilige hazır olamaz kız olabilir ben genc evliliğede karşıyım da bu duruma göre bir erkek sadece sevgili olabilir senin ciddi düşünebilecegin erkek 26 28 olmalı aslında buradan ne demek istedigimi anlatamıyorum
- +1 yıl
Bu arada benim yaşımı öğrenmek için sen küçüksün demene gerek yok direk herşeyi sorabilirsin her insan karşısındaki insanın karekterini merak eder yaşıyla memleketi işi hayatı vesayre ben 32 yaşındayım gaziantepliyim şakacı güler yüzlü iyimser yapıcı kendimden çok başkalarını düşünen biriyim ben gercekleri konuşmadan hiç cekinmem sonu ne olursa olsun bak bu durum cok önemli doruyu söyleyen 9 köyden kovulmuştur burada bulunma sebebimde bu yüzden bu köyden kovulma gibi bir sıkıntım yok
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 736 cevap paylaştı. bir kizi nasil erkek arkadas olarak goruyor? kiz Transeksüel mi?
05 Yorumla- +1 yıl
Hayır sence bir erkek bir kızı arkadaş olarak göremez mi
- +1 yıl
Zaten erkek arkadaş olarak görmüyor
- +1 yıl
Arkadaş olarak görüyor dedim
genelde bu sekilde baslar fakat baslama nedeni de ileriye dönüktr
04 Yorumla- +1 yıl
Yok yanlış anladın kartal sahsina anlattıklarımı okumanı istedim
- +1 yıl
En iyi görüş seçtiğimi
- +1 yıl
Ya sadece benim yazdıklarımı oku
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
5Cevap
Hoşlanabilir hatta sevgili olabilir. şu an ki sevgilimle arkadaştık önceden
00 Yorumla
+1 yılKaleyi içerden fethet
01 Yorumla- +1 yıl
Nasıl
Tabiki.. Sonuçta tanışma sürecidir.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 361 cevap paylaştı.
+1 yılolur tabiki neden olmasın
00 Yorumla Hoşlanabilir
10 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir erkek arkadaş olarak gördüğü bir kızı zamanla sevebilir mi yani hoşlanabilir mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar