arkadaşlar soru açık ve net bana gore yuz vermıceksın verdinmi şımarıyorlar :D
Iyi
Kötü
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kızlar şımarır hakkıdır. erkeğe yüz vermiceksinki terketmesin. çok sevdiğim bir arkadaşım derdiki bir erkeğe ne kadar kazık sokarsan o kadar peşinden gelir. çokmu açık sözlü oldum ne :D
arkadaşım sen daha bu kafaylan gidersen ewde kalırsın haberin olsun :D
Umursamaz yavşaklarla takılmaktansan yalnızlık iyidir :D
agır olmuyomu arkadaşım git umursayan birini bul ozaman ne yawşağı konuşturma beni
Sana demedimki :D
yawşaklar diyon içine bende giriyom çoğul konuştun :)
Ya bak sevgilimden yeni ayrıldım umursanmadım takılmadım canım çok yandı güvenim gitti kaldıramadım kötüyüm azcık hoş görsen beni :D
gökhantürkmen nıke bak :D çocuğada yawşak dediysen ayrılırsınız tabi :D
Gökhan türkmen benim aşkım :D onun yüzüne tabiki söylemedim bunları :D
gökhan türkmen sana bakarmı aşkıymış :D ha arkadasından soyledin yanı oldu yuzunede soyleseydin :D
Bakmasın banane :D Hele bir geri dönsün yüzünede söylicem :D
:D senden beklerim giden geri gelmez sen çok beklersin :D
Sağlık olsun başkasını bulurum :D:D
ayakkabı ya doğru çatlakmısın kızım sen ya :D
Eveeet çatlağım :D
belli :D
kız veya erkek farketmez kimseye fazla yüz vermiycen şu zamanda çünkü sonra insanı pişman ediyolar
ozellikle kızlar :D
erkeklerin şımardığını gordunmu sen
allah allah çok garip :D
valla nediyim :D
Her türlü yüz veririm ama 98 ini geri alır ikiletirim
ulan bu lafın da nesini beğenip yazarlar anlamam ameka
Çiçek gibi düşün fazla sularsan çürür.
Az sularsanda ölür...
aynen kardeşim tuttum
Cevap
13Cevap
Onumu bunu bilmemde kizlara yuz vermiceksin gercekden simariyolar is yerinde 2 tane 19 yasinda kiz vardi iki yuzune guldum yuz verdim agzina geleni soyluyo bana serefsiz falan hani guya saka yapiyomus lan sen kimsin bana serefsiz diyosun sen hayirdir g’ot veren s’ikerim belani sert ciktim sus pus oldu o’rospu ben bildigin erkeklerden degilim kizim abin yasindayim senin ayagini denk al aklini basina topla
Eee sonra
Deneyimlerimce kötü ama gene de aynı şeyi yapıyorum napim
sorma bende de bu huy var
Kızlara da erkeklere de fazla yüz vermek iyi değildir.
özellikle kızlar erkekler şımarmaz ;)
Hiçbir insana fazla yüz vermemek gerek ; şımarıyorlar.
Yüz verince iki yüzlü oluyorlar bence yüz vermiyelim.
Hiç kimseye hakettiğinden fazla değer vermicen . Erkek olsun kız olsun insan oğlu havalara giriyor kendini nimetten sanıyor
Götleri kalkmaya meyilli fazla vermemek en iyisi .
aynen katılıyorum ;)
en az 2 yıllık çok iyi tanıdığın sevgilin değilse kötüdür.
kötüdür evet kime fazla yüz verirsen şımarır
yüz verdik 50 yi kurtaramadık :/(
Deveye diken insanı diken yaranır bu devirde...
:D
Yüz verdim bin istedi.
:D
Kötüdür.En kötüsüde onun için degişmektir.
verme la şımarıyorlar
aynen şımarıyorlar
Kimseye yüz vermicen :D
ne kızlara ne erkeğe.
vermiceksn çakallara :D
istemiyorsan verme.
verdikte noldu ustumuze cıktı sımardı :D
yanlış anlama sende :D
ya nedemessin çok seksi :D
ha çok seksi aklınız fikriniz kalbiniz kotu sizin :D
üzülme be :D
iyidir iyi :)
Size gore iyi :-D
şımarıyoruz :D
o yuzdende terkediliyosunuz :D
allah ayırmasın
kotu
bencede
Kötüdür aslında
Kötüdür ...
kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar