Doğru insan karşıma çıkmıyor, çıkmayacak. Umutsuzum yardım edin?

Arkadaşlar ben yalnız kalmaya mahkum muyum? Yıllar boyunca sevebileceğim insanı istedim, beğendiğim insanlar oldu, ya sevdiğimi söyleyemedim, ya beni sevmediler. Benim sevmediklerim bana bakarken mesajlar atarken ben onları istemedim. İstemediğim insanlarla konuşmak, samimiyetsiz ilişkiler yaşamak istemedim. Bunca yıldır yalnızım, hiç hissetmediğim duygular var hayatımda. Gittikçe her şeye umutsuz bakıyorum, artık olacağına dahi inanmıyorum. Yalnızlığa mahkum oldum. Tipim de düzgün beni beğenirler illa beğenenler çıkar ama ne bir itiraf duydum ne güzel söz erkeklerden. Beni soğuk görüyorlar bunu biliyorum, ama çekingenim cilveli birisi olamıyorum. Ne yapıcam ne.
Doğru insan karşıma çıkmıyor, çıkmayacak. Umutsuzum yardım edin?
Cevapla