Sosyal medyada tanıştığınız sevgilinizle "tanışma" şeklinizi ailenize açıklamaktan çekinir misiniz?

Diyelim sosyal medyada tanıştınız ve iş ciddiye bindi, aileler tanışacak. "Biz falanca uygulamada/sitede tanıştık" diyebilir misiniz yoksa başka bir tanışma hikayesi mi uydurursunuz? :)
Sosyal medyada tanıştığınız sevgilinizle

Şahsen ben söyleyemeyebilirdim. Ailelerle ayrı neslin insanlarıyız. Sosyal medyada tanışmak çok da ciddisi gelmeyecektir :)
Sosyal medyada tanıştığınız sevgilinizle "tanışma" şeklinizi ailenize açıklamaktan çekinir misiniz?
Cevapla