Bundan 1.5 sene önce 3 sene konuştuğum kızı istedik bana vermediler ve benle her türlü irtibatını kopardılar sosyal medyalardan telefondan bile engellettiler. 15 gün önce memur oldum ortak arkadaş çok fazla sizce bunu duyup pişman olup geri dönmek ister mi? :)
Güncellemeler
+1 yıl
Kız Kamuda çalışıyordu
İşciyim diye sevdiğim kızı vermediler Memur olsam verirlermiydi?
işte başına gelen anlıyor anca bende çok üzüldüm sonuçta elimiz ekmek tutuyo dedik ama mesele o değil mesele toplum sınıflara ayrılmış bunlarda memur olmazsa egoları tatmin olmuyor
olsun bu bile cok güzel bir duygu kardesim. sen gerçek aşkı yasiyorsun iste. bunu tadiyorsun. Şu an . amaa kimse için uzulmemen gerektiğini anlayacaksın. buda güzel bir abi ve duygu olarak kalacak. kalbinde. buda güzel bir şey ;)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yerinde olsam kaçırırdım kaçır bencede caizdir :)
1.5 sene oldu görüşmeyeli istese bir yolunu bulurdu
Boşver o zaman lafını bile etmeye değmez
değmezde o zaman işciyim diye vermedler şimdi kulaklarına giderse
Ne kulaklarına gidecek
illede memr illede memur dediler durdulardı
Helal olsun ne memuru oldun👏👏
Adalet Bak lığında
Cok iyi👏👏
Kardeş pişman olurlar mı sence en büyük problem işti çünkü
Ya birak isterse olmasinlar sana kizmi yok ya birak kahrindan olsunler
Kac yaisnda memur oldun nasil oldun bana yazsana bir
kpss puanımla oldum yaş 22
Oo cok iyi ya puan kacti peki? Bana bir yazarmisin
puanım 89 du
Iyimis benimde 78 birsey cikmadi gerci daha okuyorum hayirlisi bakalim👏
ne okuyosun
Elektrik elektronik
lise mi üniv mi
Univ 2
Pardon 1 2 yanlislikla yazildi
son sene yani
çok çalış kardeş özel sektör çok zor
Yo seneye abanacam zaten mat 1 var ben genel kultur yapamadm😏 genel yetenekte 49 netim vardi ya
o zaman halledersin
Halledecem zaten allah izin verirse iste bende sana sey sorucam torpil varmiydi sende onu merak ediyorum yani birilerinin eli degdimi?
Simdi nail hissediyorsun kendini mutlu hzuurlu
Şu kadarını söyleyeyim 4 senedir giriyorum toplam 6 kere mülakata kaldım ve sonunda kazandım
Hayirlisi ozaman da nasil 4 senedir giriyorsun 22 yasindasin kpss 2 senede bir yapilmiyormu ya bn mi yanlis biliyorum yoksa🙄🙄
liseden beri deniyorum
Hayirlisi bakalim ise basladinmi peki? Surec nasil isledi maas falan ney
şu an fabrikaya devam ediyorum 2,3 ay sonra başlatıcaklar işe
Hayirlisi olsun kardesim
saolasın kardeşim 78 alan 90 da alır ki zaten genel yetenek sağlam her türlü alırsın pes etme hiç bir zaman
Yok yok zaten parcalarim hic sikinti degil kendime guveniyorum sadece genel kuktur beni urkutuyor😏
Bendede tam tersi ;)
Bu sene genel kultur yaosaydim 80 kusuru rahat gorurdum hic tereddut etmeden😏
en az 85 artık aşağsı hiç bir şekilde kurtarmıyo
Yok 85 alirim genel kultur yaosam bendeki hirs hic biseyde yok sadece istim yeter
çalış kardeş çalış özel sektörde ne saat var ne bişey
Biliyorum ben neler cektim hayat zor yilalrdir essk gibi calsiirim😏
aynen çok çalışmak lazım
vay be kahpe dünya
sence kulağna gittiğinde bir göz atarmı sosyal medyalardan
illaki atar geçmişin var sonuçta merakeder
çok isterim bunu insanları küçük görmemek lazım kim olursa olsun
ya küçük gorseler nolur
bir söz var
pehlivan pehlivan altta kaldin diye üzülme
üste çıktın diye sevinme
yok benim öyle bir sevinme olaym yok zaten ama inan başına gelmiş olsa işçisin diye o zaman anlardın
yok kardesim sen yanlış anladın ya da Ben yanlış izah ettim
Ben karşı taraf için söyledim
benimde başına geldi çok sevmistim ailesi ve kiz tarafından anladim gerçeği
bosver uzulmeye değmez
aynen kardeş anladım şimid :)
😊😊😊
işte başına gelen anlıyor anca bende çok üzüldüm sonuçta elimiz ekmek tutuyo dedik ama mesele o değil mesele toplum sınıflara ayrılmış bunlarda memur olmazsa egoları tatmin olmuyor
kanka iste pismek diye buna deniyor. umursamayacaksin. Hayat para üzerine kurulu
Doğru haklısın da şimdi biri çıkacak belki öğretmen, hemşire, veya işci farketmiyor ki gönül bir kere onu sevdiydi
knanka herkesin kalbine gömdugu birisi oluyor.
bosver o onlarin yanlısı
haklısın kardeş gömdüm ama yolda görsem uzun uzun bakar bir iç çekerim :( özledim kokusunu
olsun bu bile cok güzel bir duygu kardesim. sen gerçek aşkı yasiyorsun iste. bunu tadiyorsun. Şu an . amaa kimse için uzulmemen gerektiğini anlayacaksın. buda güzel bir abi ve duygu olarak kalacak. kalbinde. buda güzel bir şey ;)
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!