İşciyim diye sevdiğim kızı vermediler Memur olsam verirlermiydi?

Bundan 1.5 sene önce 3 sene konuştuğum kızı istedik bana vermediler ve benle her türlü irtibatını kopardılar sosyal medyalardan telefondan bile engellettiler. 15 gün önce memur oldum ortak arkadaş çok fazla sizce bunu duyup pişman olup geri dönmek ister mi? :)
Güncellemeler
+1 yıl
Kız Kamuda çalışıyordu
İşciyim diye sevdiğim kızı vermediler Memur olsam verirlermiydi?
Cevapla