Bu kitabi okurken cok sinirlendigimi hatirliyorum. Ayni donemde dogville, salo, hanekenin piyanisti, lars von trierden idioterne falan izlemistim. Hangisi beni gaza getirdi bilmiyorum. Gerci yine ayni donemde isemeli sicmali birkac kitap daha okumustum. Cok acayip gaza gelmisim. Hic hatirlamiyordum. Kotu oldu.
Tepki zaman ve söylediği ortama göre değişiklik göstere bilir. Uygun bir ortam değilse iltifata iltifat ile karşılık veririm ve küçük bir dürtme ya da üstü kapalı şekilde devam etmemesini söylerim. Uygun ortam ise gine bir karşılık veririm ve yavaştan ilişkiye doğru adım atarım...
Geberir!!😕😠😠 Ben hiçkimsenin hayatının ışığı olamam Adam Sapık çıktı yaa Yazan kimse s*ktir olup gitsin!!! Sadist yönüm ortaya çıkar O da benim mazoiştim olur!!!😠😠😡😡 Işkence ede ede zevk almaya başlar günahım ne demek ayrıca Ben hiçkimsenin günahı olamam Bu bir hakaret miydi? Defol git kalt*k, kendine başka bir sür'ük bul!! ben kendini kullandırtan bir s*rtük Değilim!!! sen de herkesi kullanan ve kendini kullandırtan!!, k'ltağın tekisin VE KALTAKLARDAN NEFRET EDERİM!!! (Özellikle senin gibilerden!!!)
allahhh haydi damat alayına 40 gün 40 gece kankamla yeri göğü divanı sokağı demeden alt üst ederiz bır semt duyar sesimizi lan ama benimki benden ayrilsin anca hödük insan😢😔😒
Cemil Meriç/Jurnal oku bence. Bir erkeğin 46 yaşında nasıl aşık olup aşkı nasıl tarif ettiğini, aşık olunca 18 yaşında gibi hissedip neler yaşadığını anlarsın.