Boyum 1.55 diye hep kısa erkekler ilgi gösteriyo hep 1.75 erkekler.
Biz de normal boylu erkek istiyoruz. Zorunda mıyız? Erkekler çekiniyo mu?
Biz de normal boylu erkek istiyoruz. Zorunda mıyız? Erkekler çekiniyo mu?
evet değilsiniz tabi de kısa erkekler de gidip uzun kızlara bakamayacağına göre kısa kızlara bakıyolar tabi. kısa erkekler uzun kızlardan korkar göremez de üstüme basarsa diye ondan o yani. şahsi algılama.
Kızım sen bu gidişle ayağını yeden kesecek uzun boylu bir erkek bulursun ama gerçcekten ayağını yerden kesecek , birazcık ironi :)))))))
1.75 kısa ise türkiye pigmeler ülkesi ozaman :)))))))
1.75 boyundaki erkek normal boydadır yalnız. Bence sen önce bir iç huzuru yakalayıp neyin önemli neyin önemsiz olduğunu öğren sonra bunlara bakarsın. Daha kendini çözememişken ilişki kurmak fazla gelir.
Boyum 165 hep kısa boylu erkekler çıkma teklif ediyor. Uzun boy karşı cinste en büyük takıntım. Biz napalım ölelim mi?
sana da m 1.75ler teklif ediyo
:( evet
Cevap
57Cevap
1.83 um 1.55 birisiyle 3 sene birlikteliğim olmuştu. boy değil içindeki onemlı olan
aynen ya var mı senin gibi erkekler. hep boya takılıyorlar
1.75 erkek kısa mı oluyor hemde 1.55 boyundaki bir kıza :D
https://i.hizliresim.com/W046bY.jpg
böylesi mi lazım size
1.66 boyum 1.75 erkeğe bakarim yani uyumluda olucami dusunuyorum tobe yarabbim seni elinden tutup parka goturur 1.75 boyundaki erkek sen daha ne uzununu ariyon
1.80nim 155-165 arasındakilere bakıyorum hep ahahaha
Aha tipe bak :D Senden uzun kuş var dünyada, gelmiş benim boyuma giydiriyor :D Ben 1.75'im bakmam sana o boyla :D 1.55 boyu var, türlü türlü huyu var -_-
172 boyundayım eski sevgilim 175 ti. Benden uzun olsun yeter. Ama kısa boylu kızlar 180 den aşağı erkek beğenmiyorlar
Tamam da senin boyun 1.75 cm olan bir erkegin bile beli hizasina gelir neyin kafasdindasin? 1.75 cok bile senin icin.
Senin boyun 1.55 problem yok ama 1.75 erkekler kısa mı? Hiç bişeyi haketmiyosunuz yazık vallahi...
Ne kadar şanslıyım en kısa erkek 178 XD 197 bile konştuğm var ama knk olarakXd
boyun kaç
1.53 fakat 170vs sananlar oluyor otururken vicudum falanda kısa gibi durmuyor
Egonuz boyunuzu gecmedigi surece her halti yiyebilirsiniz gizlar.
yok gayet De bakabilirsiniz benimde kısa sevgilim oldu her konuda çok da iyi anlaşıp takılabiliyor duk. kafaların uyuşması önemli
Boya bakarak seçimini yapiyorsan boyunun ölçüsünü alirsin
Aynı kanıda değilim uzun erkekleri çoğunlukla minyon kızlarla görüyorum
normal dediğin 1.80 mi yani burda insanları ezmenin ne anlamı var
Hiçte bile sevgilim 1.70
1.95 lik erkeğin altında kalir olursun sen. Belanı mi ariyon😂😂😂
sen onu bulduğuna şükret bence... egon boyundan büyük dikkat ette altında kalma...
Değilsin de erkeklerede yazık değil mi, boyun ağrısıdır filandır yazık ya.
Bacağım kadar boyun var sana 175 ler baktığında sükret bence.
1.75 normal değil bence tam ideal böyle eli attımmı tam omzuna sarılmalık.
benmki 180 felan 1.55 boylarındakilerede bakarm yani skıntı yok :D
Valla bende. 1.70im uzun istiyorum ama kısa erkekler beğeniyor beni de djjd
Boy önemli değil ki.
Hem bize göre 175ler bile uzun kalıyor.
Yavrum seni baston niyetine kullanır ki 1.75 liklerde
1.75 erkeğe kısa diyen kızı apartman sensörü bile farketmiyor kalkmış benim farketmemi bekliyor
değilsin ben minyon kızları seviyorum mesela boy 183 . o da sana kısa geliyorsa bilemicem :D
Bende 1.55 im ama sevgililerim uzundu 1.80 1.87 bile vardi😂😂😂
kapalı bir kız ve sevgililer. hmm
1.55 boyla 1.75 leri ezmen komik her türden insan var bu tarz şeyler yazmayın
1.55 boyuyla dikkat edilmese üstüne basılacak seviyeden 75 liklere laf ediyor aynı fare dağa küsmüş dağın haberi olmamış.. bu söz tam bunu anlatıyor.
boya takma kafanı 175 iyi ne varki anlamadımm tamm 183. çum.175. insan degilmi bence herşey boy değil bayan
Kısa erkekler zaten kompleksli olur kendinden kısa kız görünce şansım budur diye yürüyorlar işte çok tersleme bare yazık :)
155 boyunla 175 erkeğe şükret. Kısa dediğin adam senden 20 cm uzun.
175 normal boylu zaten sen kısasın? bu yazdığına acıdım
Ee atalar ne demiş , boylu boyuna demiş , sizinde kaderiniz bu şekilde çizilmiş demek ki.
Değilsin tabiki. Sana hoş geleni seçmek zorundasın sana kimse kural koyamaz.
1.55 olup 1.75e kisa diyosun.
normal boylu istiyosun 🤔🤔🤔
kaç lazimdi
1.55 boyunla 1.75'e kısa mı diyorsun sen de bacım. Boyundan utan. Tövbe ya rabbim.
Normal boylu erkek ne kadar olmalı 1.75 normal değil mi
normal boylu erkekle arada yarım metre boy olacak uyuma gel
Hayr deyilsin ama boy olarak orasi erkek icin onemli degil
Göz var nizam var ama :(
bende normal boylu kiz istiyorum zorundamiyim?
Değilsin ama ezmen de doğru değil.
1.75 Türkiye ortalamasında kısa sayılmaz :D :D
Ben 170'im şimdi yaptığın bencillik olmuyor mu?
evet boyundan büyük işlere kalkışma
Ben uzunum ama bana da hep kısa geliyor?
ben senden uzunum :D
1.94 um uzun kız yok mu ulenn
Ahaha şaka gibi ya😂
Ne diyim ki..
Zorundasın.
1.75 kisa degilki ya :D
Hayır tabikide eski sevgilim 1.60tı bende 1.83
1,70 üstü zaten normal.
1.75 erkek mi kısa ahahah
Uzun boylu erkekler kısa kızları severler
1.95 lik mi bekliyordun bir de :S
Barcelona oranı gibi one la
160 im boy umrumda degil
1.80 olursa yarın gel başla
175 bile 155e kısa geliyorsa vay halimize jfkdksks
Eee ne kadar ekmek o kadar köfte 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar