Hikayenin giriş cümlesi yanlış olmuş. "Kör bir genç sevdiği kıza sormuş" ama tam tersi yani kız erkeğe soruyor. Mesela "bir kız kör sevgilisine sormuş" diye başlamalıydı.
Bu arada konuya ilişkin yorum yapmış olayım :) keşke kız tek gözünü verseymiş yani ikisi de birbirlerini görerek severlerdi diyecektim ama bu erkek karakter vefasız biri çıktığı için ona bir kirpik bile vermeseymiş diyorum :-)
Uğrasan ne olur uğramasan ne olur? Alan memnun satan memnun ha memnun değilsen derdin ne mazoşist misin? ya da kelek karpuz yemeyi mi seviyorsun. Dünya da her türlü insan var sen kendine bak önce gerisi fasa füso. Sanki nankör olmayanımız var iyilik yapmak bile nankörlüktür arkadaş bak ben sana iyilik yapıyorum sende bana şükret. adaletin var mı dünya
Nankörlük zalimlik gördüm. Evet ama Bu yazıyı okuyunca aklıma şu geldi. internet fenomeni neydi onun adı ya :) O böyle kısa hikayerlerle meşhur olmuştu. https://i.hizliresim.com/9Q9P1Z.jpg
Bu hikayeyi biliyoruz gzel hikâye Sonuçta biri sevdiği için gözlerini veriyor karşı taraf şerefsizlik yapıyor bunu farkediyor ondan sonra da dönmeye yüzü kalmıyor. Dönmek istese de dönemez
Uğradım. Hem kızdan ısrarlı çıkma teklifi aldım kabul edip hemde o kadar ilgilenmeme , iyi davranmama rağmen ayrılmak istediğini o önce söyledi. Yani Terketti
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bunu kim yazmış ya : D komedi.
nankörlük gördüm habersizce de belki bende ettim. sonuç olarak hayattayız tek parçayız . devam böyle.
En İyi Cevaplar