Sadece sesini, yüzünü gördüğünüz dokunamadıģınız, kokusunu bilmediğiniz birini özlediniz mi?



Birce gözlerine baka bilsem. bir iki lafım var onu da yüzüne çarpsam diyorum.
Evet, özledim ve özlemeye devam ediyorum.
ozlemek vuslata dairdir bence yani muhim olan ozlemek lazim
Bilirim onu
Cevap
23Cevap
"Öpmenin, sarılmanın, koklamanın özlemi..." daha iyi bir tabir olur.
Yüzünü, gözünü görmediğim bir kadını gönlüme alacağımı zannetmiyorum. O yüzden bu denli yıpratmaz.
böyle birşeyin olabileceğine hiç ihtimal vermezdim ama evet. çok özlüyorum. Hasretim. inşallah bu Nisan öpüp koklayacam. sarilcam sıkı sıkıya
Yıllarca fotoğrafını bile görmeden ruhuna aşık olmuşluğum var.
Teknik olarak zaten özlemen zaten imkansız. Dokunmadığın koklamadığın birine ne ilgisi özlemi duyacaksın. Hayvanlar bile kokusunu aldığını takip eder , yer , sever adcg
İnsan algılamadığı hiç bir şeyi hayal de edemez arzulayamazda..
annem, babam veya bir yakınım değilse bende mal değilimdir ayıptır söylemesi hayır tabiki..
yaşadım ve hala yaşıyorum bekliyorum bir kere sarilamadim bir kere gözlerine bakamadım
En son üni. deyken olmuştu. Ondan sonra olgunlaştık tabi :)
aha işde ölmeyi bayılmak zanneden bir şair daha 😂😛😅 ölmek o kada kolaymı la😛
Eskiden evet özlüyordum ama şimdi hiç özlemiyorum neden özeyeyim ki beni sevmeyen merak etmeyen bir insanı
O kadar değil de ozleriz ozlenir bazı sevilenler sevdikleri kadar sevenler kavuşur
Kalbime dokunması özlemem için yeterli. Evet...
Evet özledim...
hayırrrr hçç yaşamadımm
Hayatının aşkını özler bence her insan. 😌
evet özledim için de kendime kızdım
hayır özlemedim o nasıl bişi oluyor
Öyle birisi olmadığı için özlemedim
Sanal aşk dıyorsunuz yani.
Arabeskvari bir tarz değil mi bu
Özledim. Ölümü özlemek gibi bir şey gerçekten.
Özledim.
Bitti gitti 🙂 değmezmiş
Evet
Hayır...
özledim tabikide
Evet.
Hayır
Evet
Evet özledim
Evet.. bir ilk o..
Olur öyle
hayır
Özlemistim..
özledim..
evet
Eveeeeeeetttttttt
Evet.
evett
Özledim
Hayır
İnönü Stadyumu.
özlemedim
Özledim
Özledim
Hm bir ara
Yok.
evet
Evet
Özledim..
özlerim
Yooo
İmkansız
Özlüyorum 😢
evet hemde cok
Özledim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar