Bir erkeğin bir kıza vatsapta son mesajına kalpli öpücük atması arkadaşça karşılanmalı mı?

Bizim bir mazimiz vardı ama onu noktaladık ben başkasını seviyorum biliyor ve kendisi de eski sevgilisiyle barıştı, herkes kendi yoluna aslında. Şimdi ona bir işim düştü birinin nosunu istedim neyse işte işim bittikten ertesi gün sonra da tekrar teşekkür ederim sana hallettim diye mesaj attım. Kalpli öpücük atmış. İnsan arkadaşına kalpli öpücük atar mı rica ederim vs. yazmak varken
Bir erkeğin bir kıza vatsapta son mesajına kalpli öpücük atması arkadaşça karşılanmalı mı?
Cevapla