+1 yılKadına verilecek ceza ondan kurtulmak veya dövmek değildir
Ona özgür bir zindan yaratırım
Ne boşanır ne severim pozitif veya negatif hiçbir tepki vermem
Bütün hayat neşesini alırım
Yaşama dair tek bir umudu Bile kalmaz
Ne onunla vakit geçiririm ne de yanından ayrılırım
Sevgim çok pahalıdır
Nefretim ise korkulası35 Yorumla- +1 yıl
Boşanmazsanız sizi aldatmaya devam eder. Gelip af dileyeceğini ya da boşa beni diyeceğini düşünmüyorum.
- +1 yıl
Elbetteki veda edicem lakşn önce onun bu hayata veda etmesi gerek
Dediğim gibi tüm hayatını mahveder salarım
Onu direk boşamak ona ödül olur
Hatta eve her gün bir başka eskort çağırırım
Bu süre zarfında işi gücü bırakır yanından ayrılmam merak etme sen - +1 yıl
Peki siz aldatır misiniz eşinizi?
- +1 yıl
@Berikaaacan ben Allah'a söz veririm
Ve onu aldatmak mümkün değildir - +1 yıl
Helal olsun o zaman size valla
En İyi Cevaplar
Bir o kadına insan gözüyle bakmam ve yaşamayı ona layık görmem ama tabiki de ona zarar verecek bir şey de yapmam. Yani o insanlığını bozuyor diye biz de bozacak değiliz ama beni aldattığı çocuğa bir şeyler yapar ve benden ayrıldıktan sonra gittiği erkek tarafından reddedilmesini izler ve ortada bombok kalmasına bir kahkaha atardım :)
16 Yorumla- +1 yıl
Öyleleri için farkeder mi bilmiyorum. Yeni aday bakınmaya başlar heralde.
- +1 yıl
Her aday da yaparım bunu ama belli de olmaz belki hiiiç iplemem. Mesela daha 2 gün önce eski sevgilimle 3 yıllık arkadaşımla aynı kafede denk geldik. Beni görünce bana baka baka öpüşmeye sarılmaya gülmeye başladılar. Sinir bozucu bakışlar atıp sinirlendirmeye çalıştılar. Aslında biliyorlar istesem paramparça yaparım ama bir şey yapmadım :) Ben de güldüm geçtim. Benden değil Allahtan bulsunlar ;)
- +1 yıl
En mantıklısı. Uğraşmaya değmez aslında en büyük ceza mutlu olup gözlerine sokmak.
- +1 yıl
Kesinlikle öyle. Ah almamak lazım. Allah size onlardan daha mutlu olmayı nasip etsin.
- Aşk İlişkileri konusunda 501 cevap paylaştı.
+1 yılbu genç yaşımda şahit olduğum o kadar şey var ki şaşırmam gerçekten ve ben ne yaparsam yapayım o kişi için değmez o saatten sonra bu yüzden laf olsun diye söylemiyorum samimiyim ben evliliği düşünmüyorum öyle biri olacak ki bütün tabularımı yıksın bildiğim gördüğüm herşeyi çürütsun istisna olduğunu kanıtlasin da evleneyim ama yok öyle biri
11 Yorumla- +1 yıl
Aynı düşüncedeyim de öylesini bende görmedim.
Tam tersini düşünerek cevap veriyorum. Bunu yapmayan bir erkek olmadığı için evlenmeyeceğim. İstedikleri kadar yakışıklı olsunlar hepsi aynı pislik.
11 Yorumla- +1 yıl
İmkan varsa % 90 aldatır. Katılıyorum.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.
+1 yılBu son zamanda 'herkes aldatır' algısı yayılmaya başladı.
Buna inananlar da eşlerini 'nasıl olsa o da bir haltlar yemiştir' kafası ile vicdanını tatmin edip yapıyor. Tabii bunlar bilinçaltında geçiyor. Sorsan 'yok artık aldatmaz benimki' der31 Yorumla- +1 yıl
Haklısın. Çok mantıklı ve farklı bir yorum.
Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. bu olamaz birşey. dünya güzeli de olsa benim olmadıkca anlamsız. tabi boşarım. olayın sıcaklıgıyla eğer öldürmezsem. ama o ilişki biter yani ona artık kardeşim gözüyle bakarım. hatta öyle yapan bir arkadaşıma iş bitince masaya 10 tl bırakmıs gitmiştim.
10 Yorumla
+1 yılne kadar rahat diyorsunuz boşardım
boşamak yetiyor mu size ben olsam hayatına son verirdim
sevgilimin aldatmasına tahammül edemezken eşim beni aldatırsa...22 Yorumla- +1 yıl
Bu kadar üzülmeyin. Değmeyecek insanlar yüzünden kendi canınızdan vazgeçilmez.
- +1 yıl
bende değmeyecek insan için zaten evlenmem
eğerki biriyle evlenmişsem bizi sadece ölüm ayırır.
evlilik çocuk oyuncağı değil. eğerki cezası büyük olsaydı kimse akdatmazdı.
+1 yılÇok açık ve net konuşacağım. öldürmem ama hergün ölmek için dua edecek hale getiririm.
(Bende aldatıyorsam eğer o şerefsizlik bende de varsa sadece boşarım)24 Yorumla- +1 yıl
Öldürmek çok basit olan size olur ama her gün sürünsün. Katılıyorum.
- +1 yıl
öldürücem demedim dikkat edersen
- +1 yıl
Öyle dediniz demedim öldürmek saçma olurdu söylediğiniz mantıklı diyorum.
- +1 yıl
Anladım 😐
İster aşk olsun , ister çok güzel olsun boşanırdım öğrendiğim de. Birşeyleri değiştirmeye çalışmanın manasının olduluğunu düşünmüyorum devam etmez bir daha eskisi gibi hiç birşey
11 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle en mantıklısı
Çok üzülürüm ama merhametli biriyim, pişman olduğuna ikna olmuşsam affedebilirim ama tekrarı olursa ayrılırım.
14 Yorumla- +1 yıl
İlginç neden peki? Aynısını ortalama güzel eşiniz yapsa yine kabul eder miydiniz mesela.
- +1 yıl
Anlıyorum ama affederseniz çok dikkatli olmanız gerekir. Tekrar güvenmeniz kolay değil.
yani o an ne yapabileceğimizi kestirmek zor. şöyle yaparım boyle yaparım demekte yanlış olur. o anki psikolojiye bağlı.
11 Yorumla- +1 yıl
Orası da doğru.
+1 yılHiçbir şey yapmam namusu m diyip kimseyi vurmam neden mi çünkü o hiçbir zaman namusum olmamıştır ve neden böyle ahlaksızlık için gurur yapayım
12 Yorumla- +1 yıl
Katılıyorum.
- +1 yıl
😊😊
Madem beni beğenmiyo ve aldatıyo onu kendime mecbur bırakırım sonrada bulurum bir güzel daha onun gözüne soka soka hayatımı yaşarım nasıl
111 Yorumla- +1 yıl
O seni boşarsa? Ya da umursamaz aldatmaya devam ederse?
- +1 yıl
Mecbur bıraksan da aldatmasını engelleyemezsin.
- +1 yıl
Bence işine gelir hem istediğiyle olacak hem de eşi ona bakacak.
- +1 yıl
Bir insan istedikten sonra çıkış bulur. Siz onu hiç bir şekilde tam anlamıyla kedinize mecbur bırakamazsınız.
- +1 yıl
Bence olmaz. Kadın mesela pişman bu sefer senle evliliği kurtarmaya çalışır. Duygun varsa güvenemesen bile ilgisinden etkilenirsin :D
- +1 yıl
Amin Allah korusun.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılGüzelliğine değil onu ne kadar sevdiğime bağlı sorunun cevabı daha çok.
60 Yorumla hiç kendimi üzemem valla... boşarım o gibi bir hiç yüzünden kendimi de yakmam... bye bye derim...
11 Yorumla- +1 yıl
En iyisi ve mantıklısı.
İlk önce oturu konuşup sebebini öğrenirim, mantıklı ise ki bunun bir açıklaması olacağını sanmam bir şans daha veririm değilse boşanırım.
14 Yorumla- +1 yıl
İlginç. Çok ılımlı bir yaklaşım. Bence aldatmanın bahanesi olmaz. Aldattıktan sonra öldürmeden nasıl süründürürüme odaklanırım ben :D
- +1 yıl
O an biter bende aşk falan. O yüzden böyle bir yorum yaptım. Herkes farklı sonuç olarak.
- Aşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılÇok güzel eşim beni aldatırsa?
Çok güzel olması hiçbir şeyi değiştirmem. Boşanırım. Aldattığı için nafaka, tazminat vs ödemem. Hatta ödetirim.110 Yorumla- +1 yıl
Bence aldatan kişinin görünüşü önemli değil ama merak ettim güzel olan bir eş tarafından aldatılmak erkeği normalden fazla üzer mi?
- +1 yıl
Yok ya en azından beni ekstra üzmez.
- +1 yıl
Anlıyorum üzmesin de öyleleri için üzülmeye değmez.
- +1 yıl
Aynen öyle. Aldatanın arkasından üzülmek çok anlamsız.
- +1 yıl
Sinir normal ama üzülmek gereksiz.
- +1 yıl
Evet. Sinir de çabuk geçer. Asilere üzülünmez.
- +1 yıl
Adi*
- +1 yıl
Geçer zamanla tabi. Ben kandırılmış ve saf yerine konduğum için sinirlenirim. Yoksa başka kadın varmış bana ne defolsun gitsin çokta umrumda. Dünyadaki tek erkek değil ya.
- +1 yıl
Yani dünyada zibilyon tane daha insan var. Defolsun ne hali varsa görsün.
- +1 yıl
Aynen.
Gizli Üye(36-45)+1 yılÖnce aldatır sonra boşanırım. Ardından kalan ömrümü onun rahatsız olmasına adardım.
21 Yorumla- +1 yıl
Süründürün ama tüm ömrünüzü onun ömrünü süründürmeye adarsınız boşa geçer ömrünüz.
+1 yılBoşanırım başka ne yapılabilir ki ya da ne gerek var?
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel bir eş ihanet edince sonuç değişir mi? Bence değişmez ama erkekler tereddüt eder mi merak ettim.
Aşk İlişkileri konusunda 365 cevap paylaştı. İntihara kalkıştım bir kere zaten daha sözlüyken aldatıldım şu qn sevgilim yok bırak evliliği tekrar aldatılırsam kemiklerini kırarım
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Önceleri kan cikar diyodum sonra Allaha havale etmek daha mantikli gelmeye basladi bu sorular icn
17 Yorumla- +1 yıl
Aynen karşındaki karaktersiz diye sen niye kendi hayatını heba edeceksin.
- +1 yıl
Kesinlikle. Ona en büyük ceza daha çok mutlu olup gözüne sokmak.
- +1 yıl
Kesinlikle. Allah korusun.
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim, iyi günler.
- Aşk İlişkileri konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılBen affermezdim yine aynisini yapar Direkt bosanirdim
20 Yorumla o güzelliği umurumda olmaz öyle olgunlaştım öyle acılar çektim ki artık bunları aştım. Sadece öyle birinden kurtulduğum için şükrederdim.
10 YorumlaValla o anki ruh halime baglı kadına siddete karsııyım ama ben onu o kadar cok severken o beni aldatırsa vururum heralde ya :D ya da sakat bırakırım.. ya da babasının önüne götürür atar durumu anlatırım
00 Yorumla
+1 yılBoşanırım ya ben ugrasmam yok döveyim felan aldatılırsam bosanırım birdahda biriyle evlenmem
11 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı.
- Aşk İlişkileri konusunda 329 cevap paylaştı.
+1 yılGüzel olması neyi değiştiricek? Karaktersizlik ruhuna vurduktan sonra güzelliğin ne önemi var..
10 Yorumla
+1 yılOnu bensiz bırakırım , sonrada doğduğuna pişman ederim 💪🏻👊🏻
10 Yorumla
+1 yılbağırır çağırır boşarım. ne yapacağım başka. :D hayatıma bakarım sonra.
10 YorumlaO anı yaşamadan bir şey diyemem çünkü asla şu an onun beni aldatacağını düşünmüyorum ve asla böyle düşünmek de istemem
12 Yorumla- +1 yıl
Allah korusun. Allah kimseye yaşatmasın.
+1 yılAğzını burnunu kırarım sonra deliler hastanesine düşerim
10 Yorumla
+1 yılBoşanır ve Allah'a havale ederim.
Ömrüm boyunca da onu görmezden gelirim.10 Yorumla
+1 yılgüler ve ağlardım duygularım çok karmaşık olur sonra rezilliğini izlemeye çekilirdim
10 Yorumla
+1 yılAnasından emdiği sütü burnundan getirir uçan tekmeyle uçarım yeminle
10 Yorumlabeni aldattığı için ona hayatı dar ederim sürüm sürüm süründürürüm
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGerçekten çok seviyorsam ayrılmam bir daha o hatayı yaparsa atarım tekmeyi boşarım umrumda olmaz üzülmem de herkes 1 şansı hak eder diye düşünüyorum ama böyle bir konuda 2. si asla.
10 Yorumla
+1 yılDünyamızı uzaylılar istila edip bizi infaz etmesinler de varsın eşim beni aldatsın
10 Yorumla
+1 yılAdamı sağlam bir döverdim. Daha çocuğu olmayacak şekilde. Sonra boşardım karımı da
11 Yorumla- +1 yıl
Adama sormak lazım önce evli olup olmadığını biliyor mu biliyorsa sonrasında ikisine de ceza kesilir ama burda haksız taraf eş.
Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Ben fiziksel aldatmayi tek sefere mahsus olmak üzere kabul ederim ancak sevgim de o dogrultuda degisir!
12 Yorumla- +1 yıl
en azından merhametli davrandın :)
annesine babasina gotururum alin bu orospuyu ozur dilerim ama boyle yaparim
08 Yorumla- +1 yıl
Ailesini karıştırmama taraftarıyım. Çünkü hiç bir ebeveyn buna sebep olmaz. Aklı başında reşit bir insan bu hatayı yapıyorsa hesabı onda sorulmalı.
- +1 yıl
Öyle insanın ne hali varsa görsün ben aileye üzülürüm.
- +1 yıl
Boşanmak için söylersin tabi ama kolundan tutup ailenin kapısına bırakmak aileyi yaralar. O kızın düştüğü durum umrumda olmaz ama ortada etkilenecek bir aile var. O hata yapmış cezasını kendi çeksin aileyi katmanın lüzumu yok.
- +1 yıl
Boşarken nafaka falan alamaz sonra ortak tanıdık arkadaşlara anlatırsın durumu çıkamaz insan içine. Ortada çocuk varsa bu biraz sıkıntılı olur. Sevgili olsan sorun yokta eşin olunca işin rengi değişiyor. şu an ne desen boş esasen
+1 yılboşanırım. uzun süre kendime gelemem.
bir daha evlenirmiyim bilmiyorum.10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılÇOk kırılırdım sanırım, ve çok uzatmadan hemen boşanırım
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBosanmama essek gibide bana bakacak parasini yicem spnrada pisikolojik baski yapicam bana dokunmasin
10 Yorumla
+1 yılZar zor hirini. buldum oda bana kazik atti der oturut aglarim :(
10 Yorumla
+1 yılGüzel diye böyle birşey affedilir mı ona erkek denmez siz ne derseniz artık 😁😁
10 Yorumla
+1 yılÖnce boşarım, sonra bir yıllık izin patlatır günümü gün ederim.
10 Yorumla
+1 yılyapabileceğin hiçbirşey yok. Tükürsen olmaz, kafasına sıksan cezasına değmez.
Yoluna koyacaksın onuda kendinide.20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 11,3b cevap paylaştı. Sadakatsizle işim olmaz.. alsın güzelliğini ikilesin.. boşolllll
10 Yorumla
+1 yılTabikide boşarım eşin seni aldatsa boşamazmışım yoksa susarmısın
02 Yorumla- +1 yıl
Ben boşarım yüklü miktarda nafaka alırım. Boşanırken itibarını da zedelerim o anki ruh halime bağlı olarak. Daha fazlasını yapabilirim de yine büyük konuşmayayım belli olmaz. Benim asıl merak ettiğim erkekler çok güzel bir eşi varsa aldatsa ne tepki verir. Şans veririm diyenler var mesela.
- +1 yıl
Valla adam olan vermez
Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. Yer yarılsın ihanet edenler yerin dibine batsın
11 Yorumla- +1 yıl
Amin :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılNapıcam başka. Öldürecek değilim ya.
13 Yorumla- +1 yıl
Güzel diye boşamayacak erkek var mı merak ettim. Aslında soruyu sorma amacım bu. :D
- +1 yıl
Oda ağır gurursuzluk olur :)
- +1 yıl
Bence de.
Çok güzel biri bana bakmaz
23 Yorumla- +1 yıl
Bakar neden bakmasın
- +1 yıl
Bence gayet güzelsiniz. Şükredin. Önce siz kendinizi beğenin. Siz kendinizi beğenmezseniz insanlarda beğenmez ama bu beğeni dozunda olmalı. Kendiniz çok beğenirseniz narsist hiç beğenmezseniz öz güvensiz algılanırsınız.
Gizli Üye(30-35)+1 yıldöverek hardcore yaparım sonra kapının önüne koyarım
00 Yorumla
+1 yılağzını yüzünü dağııtrım lan :D
21 Yorumla- +1 yıl
Haklıyken haksız konuma düşersin şiddetsiz bir ceza bul ;)
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Eş adayı bile yok. varsayım yapmam :D
12 Yorumla- +1 yıl
Böyle olacaksa hiç olmasın bence.
+1 yılhapislerde çürücem m k
16 Yorumla- +1 yıl
Çürümemeye çalışın o zaman.
- +1 yıl
namuslu karı şart
- +1 yıl
Aynı şekilde erkek ;)
- +1 yıl
sicilim pırıl pırıl bu konuda :)
- +1 yıl
Böyle devam etsin öyleyse.
- +1 yıl
heralde lan
- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yıl.
Evet Boşanırım.
.10 Yorumla
+1 yılBoşanirdim başka bişe yapipta onada pişman olamam.
10 Yorumla
+1 yılÇok kötü hissederim sonra yolu duvar olur 😄
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
+1 yılİhanet boşanma sebebi
10 Yorumla
+1 yılEvet sadece boşanırım.
10 YorumlaDövecek halimiz yok tabi ki boşarız
10 Yorumla
+1 yılbir daha goremez beni
10 YorumlaVururum. 👼
11 Yorumla- +1 yıl
Aldatmış bir adam için değmez
Gizli Üye(25-29)+1 yılçok güzel kadınlara aşık olunmuyor nedense
20 Yorumla- Devamını Gör (57)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar