Öncelikle kendimi tarif edeyim normal kiloda 1.67 boyundayım 93 luyum. Beyaz tenli akça pakça bir kızım Sınıf öğretmenliği okudum. Ağır başlı ve sessizim. Ama nerde istemediğim tip dibimde bitiyor. Böyle yılışık veya işşiz güçsüz, benden kısa benden küçük ne ararsanız var. Lakin benim beğendiğim insandan bana karşı tık yok. Niye böyle bilmiyorum. Ama ben buna mı layığım diyorum? Çocuk benden kısa boylu giyimi benim giyimimin tam tersi salak espriler filan etrafımda dolanıyor. Anlamıyorum neden böyle? Yoksa ben çirkin miyim de beni kendine layık görüyor. Talibim çok işlevi yok delireceğim.. Şımarıksın filan yazcaksanız yazmayın hiç..
Cevabın nedir?
Cevapla
Güzel insan...
Öncelikle senin fiziğinle ilgilenmek yerine yüreğinle ilgilenen bilinçte birine denk gelmemişsin acı birşey bu zamanda insanlar kolay bir doğru insanları bulamaz oldu zaten çok kötü bir durum ancaaak gerçek...
Yalnıız bu durumdan sen sorumlusun güzel insan...
Senin nasıl bir fizikselliğin olduğunun fazlada bir önemi yok isteer uzun olll siter kumral ister sarışııın bunlar basit olgular.
Sınıf öğretmenliği yapman hoş güzel meslekler öğretmenlere, gerçekten bilinçli bireylere çok ihtiyaç var bu zamanda...
Ağır başlı olmann sessiz olmannn kişiliğine bağlı bir durum tabi, ancak istemediğin insanları çekiyorsaaan ilk olarak kendi içselliğine inmelisin, ilk olarak sorunu uzakta değil yakında aramalısın güzel insan...
insanlar bu zamanda çoook değerlerini kaybettiler, saygıyı, sevgiyi, hoş görüyü, uyumu...
Çoğu şey çürüdüüü gitti özlerde... Bu durumda insanlarda doğru insanlara kolay ulaşamaz oldular.
Ancakkk senin doğru insanıın bu olgudaa karşına çıkacaktııır ancak gözden kaçırmamasını sağlamak için ilk olarak kendini aşman lazım...
İlk olarak güzel insan yılışık veya işsiiizz güçsüzz kısaa uzunnn gibi şeylere takılmamalısın...
Tabiki bir insanda fiziki beklentilerin olur bunuda anlarım ancak doğru insanı arıyorsaaan önce kendin olmayı ve kendinde olanı bilmen... yok olmuş değerleri tekrar kazanman, eksikleri gidermen gerekir...
Kimsee kusursuz olmaaaz ama erdem bir insan, güçlü ve asil bir duruşa sahip olabilir vede bunlar yaşamda çok önemli şeylerdir...
Nice insanlar bilirim güçlü kadınlaar... nice sağlam adamlar tanıdım.
Kimseniin kimseden üstünlüğü yok ancak her bireyy kendini yoğurduğu kadar pişer güzel insan...
Sen tam pişmeden hamura maya katılmasını beklememelisin...
Sakıın olaa insanları yadırgama nasıl isterlerse öyle olsunlar, nasıl davranıyorlarsaa öyle davransınlar senin istediğin gibi değil neyse o olsunlar güzel insan...
Eminimm yüreğin oldukça temiiz elmasının yarısını arar, bulacaktırda güzel insan kendini sakın ola sıkma.13 Yorumla
Soran+1 yılAy ne güzel yazmıssınız... Sağolun.. Ben insanları kıramıyorum genelde bu yuzden iyi davranırım ve erkekler de bunu yanlıs anlıyor sanırım...
Ama ben bu yasa geldim artık ve evlenceğim insan olsun istiyorum bu yuzden işi olmalı yoksa ailemle tanıstıramam tabi benim de olmalı. Boya takıntılıyım neden bilmiyorum kısa erkekler çekici gelmiyor bişey hissedemiyorum olmuyor elimde değil. Benden 5 cm uzun olsun yeter ama benden kısa geliyor- +1 yıl
Sorun erkeklerdee veya kadınlarda değil güzel insan... sorun "Zihinlerde" "Öz"lerde.
Senide anlıyorum ne demek istediğinide anlıyorum çevremde nice sevdiğim kadınlar var, sık sık sohbet ederiz ve insan iletişimlerinden çokcada söz konu açılır konuşuruz...
Bu zamanın insanlarını görüyorum nerelerde sorun varrr onuda biliyorum.
Çok fazla kendinizi sıkmayın ufak tefek detaylarla, insanların yüreğini, özünü görün zihnini, temiz olan içlerini okuyun başta sonrası oluuur gider zaten güzel insan...
Mutlu ve huzurlu bir gelecek dilerim...
Soran+1 yılakısına bırakıcam artık mecbyrr
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılolgun beyler demişsiniz olgun beyler size belkide yaklaşamıyordur neden derseniz yaş farkından dolayı tersliyeceğinizi sapık süpyancı damgası yememek için belkide uzak duruyorlardır bu durumda siz devreye girmeli siz konuşmaya çalışmalısınız sebep bundan ibarettir diğer saydığınız tiplerse yaş farkı olmadığı için size rahat yaklaşıyor çünkü kimi kızlar yaşıtları erkeklerden hoşlanırken kimi kızlar olgun kendinden yaşça büyük erkeklerden hoşlanır kendi yaşıtlarındaki erkekleri çocukça zibidi olarak bulur sizde o tür düşünen kızlardan sanız galiba bu durumda işde olgun erkek sizin olgunlardan hoşlandığınızı bilmediği için yaklaşamaz
02 Yorumla
Soran+1 yılOlgunluk ve yaş? Çok sığ baktınız olaya.. Olgun derken benden en fazla 3 yaş büyük olsun. Ben de 24 yasındayım ama olgunum.
- +1 yıl
sığ bakmadım aslında sizden 3 yaş büyük olan kişilerde evli olabiliyor veya sizden 3 yaş büyük olupta olgun olmuyor kısa bunu söylemek istemiştim aslında
Aşk İlişkileri konusunda 498 cevap paylaştı. aynı sorun bendede var şimdi ki erkekler nefes alsın yeter tarzı düşündüğü için herkese yürüyor şansız birimişsin ki hep sana denk gelmiş bende seçici biriyimdir tamam şimdi kendimde prenses değilim aradığım tipde prens değil tipten ziyade efendiliğe önem veriyorum vee malesefki de çıkmadı henüz öyle biri arkadaşlarım tip olarak değilde karakter olarak beklentin yüksek diyorlar onu biraz azalman lazım diyorlar bence bizim sorunuz bu :)
13 Yorumla
Soran+1 yılYa öyleleri de oldu ama peşimden koşup yıllarca bekleyeni de var.. Kaçan kovalanır hesabımı bilmiyorum ama artık sinirimi bozuyor. Ben hem tip hem de karakter. Aynen prens beklemiyorum aynı kendim gibi birini istiyorum tip olarak giyim olaarak. Beklentim türkiye yr göre yüksek olabilir ama abartı bir şeyde istemiyoruz ki yaa
Soran+1 yılay inş canım yaa
+1 yılşimdi sana bir hikaye anlatacağım. erkeklere yüz güzelliğimi iç güzelliğimi diye sormadan yüz güzelliğimi vücut güzelliğimi diye sorarsak beden güzelliği derler bunu demekle kalmazlar kafasına torba takıp.. derler yüzde doksanı böyle inan bana. önce fit bir vücut. kapağı şatafatı bir kitabı okumak deyişi. ben böyle düşünmüyorum gerçek olan bu yaşın yirmi üçü geçmediyse senin için diyet daha kolay olacaktır
03 Yorumla
Soran+1 yılNe diyeti? Şişman değilim ki? Bunu nerden çıkardın gayet güzel bir vucudum var. ve 24 yasındayım :DDD
- +1 yıl
bence kendine karşı daha objektif olmalısın
Soran+1 yılBence sen de biraz daha zeki olmalısın bu kafayla işn zor zeka bakımından afkjmgv
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
8
Cevap
27Cevap
+1 yılSen çok guzel misin ki yakışıklı erkekler gelsin? kendini yakışıklı tipe endekslemişsin sadece tipe bakmıyorum vd diye zırvalama derim öylesin tamda. Sen bu kadar tipe takksan yakışıklı bir adamda guzel bir kız istemesi çok doğal, gelmiyorlarsada demekki senden kaynaklanıyor..
10 Yorumla
+1 yılSeni en iyi ben anlarım. Aynı problem bendede var. Nerede hoşlanmadığım tip varsa geliyor. Ahlak olarak farklı olduğum kızlar geliyor. Bende doğru düzgün sağlam kariyeri, yakışıklı 1.87 yim. Ama kız 1.60 geliyor. Ahlakımla alakasız ne kadar kız varsa geliyor. Bende kafayı yicem heralde sonunda. İstediğim gibi güzel hanım hanımcık evlenilecek kız bulamadım.
04 Yorumla
Soran+1 yılHeh aynen yaa insan boyuna bakar biraz yaa. Erkekte neyse benim arkadasım 1.92 sevgilisi kız 1.65 çok mutluLAR ama erkek kısa kızdan olmuyor yaa. H, ç tipim olmayan insanlar.. Salak salak espriler filan. Hepsi de yapısıyor bana kurtulamıyorum
- +1 yıl
Yapışan erkek tipi itici. Bir kere bir kıza görünceksin eğer hoşlanıyorsa belli eder. Yoksa gidip konuşmaya çalışmalar etrafında dolanmalar saçma. Sadece ego şişiriyor. Sevgi karşılıklı emek istiyor. Tek taraflı koşmak gereksiz. Ama bir kız gerçekten buna değdini gösterirse başında taşırsın. Bilmiyorum bu zaman ki saçmalıklar belki bana göre değil. Anlamıyorum zaten.
Soran+1 yılAynen yaa çocuk benim için iş cıkısı dershnaeye geliyor derse filan giriyor bizim anlamıyor istemediğimi arsız ya nefret ediyorum böylesinden
- +1 yıl
saf
+1 yılbu çok olan bir durum senin beğendiğin seni istemez seni isteyeni sen beğenmezsin böyle gider arada bir kırlır bu kısır döngü orada işte biri denk gelirse
12 Yorumla
Soran+1 yılhe aynen yaa
- +1 yıl
ve insanız sonuçta artık bir yerden sonra isyanım tavan yapıyor
En kötüsü ne biliyor musun? Arayış içinde olmak. Çok sahte şeylere varıyor insan arayış içinde olunca. Sergi yerine başka türlü yaşa, umarım bulursun 8 milyar insan var
04 Yorumla
Soran+1 yılarayıs içinnde değilim aslında ama bu gelen tipler sinirimi bozuyor :D
Soran+1 yıl8 milyar insanda sacma yanii türkiye 80 milyon benim yasadıgım şehir 1 milyon yarısı erkek 500 bin yarısı evli olsa 250 kaldı yarısı çocuk öğretnci derken 50 bin kişi :S
Soran+1 yıl24 yasındayım yaa ne küçüğü :DD
Aşk İlişkileri konusunda 36,2b cevap paylaştı. Senin beğendiğin insan da belki senin düşüncelerinde. Şimdi "ben bu 167 boyundaki öğretmen kıza mı bakacağım peh" diyordur.
06 Yorumla
Soran+1 yılKendisi de öğretmen. Ama çocuk yakısıklı ve havalı.. Gerçi yeni tanıstık ama bilemiyorum kesin ben istedim diye bakmaz
Soran+1 yılNiyeymiş? Beni gördün sanki de?
Soran+1 yılSaçma konusuyosun hadi bb
böyle yılışık tipler sana takılıyosa kendine çeki düzen vermen gerek sanırım. belki de kişiliğini net bir şekilde ortaya koymalısın
00 Yorumla
+1 yılHavalı öğretmeni bekle. Zamanla sana yaklaşacaktir.
02 Yorumla
Soran+1 yılBilemiyorum ya o böyle daha havalı ve bakımlı kızlardan hoşlanıyor olabilir. Ben bakımlıyım güzel giyinirim ama havalı değilim
- +1 yıl
Acele etme
Kader, ileride onu bulunca kıymetini bilde kaybetme diye
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİşsiz güçsüz mü sen atandınmı yani erkeklerde iş gücü olan kız isteyebilir sonuçta tek maaşa geçinmek zordur çoluk çocukta olunca.
06 Yorumla
Soran+1 yılatanmadım daha inş bu sene :(
Cevap sahibi+1 yılYani atanmak zor önce dönüp insanın k3ndisine bakması gerekir başkasını yargılarken hatta 6 sene doğru düzgün ögretmenlere kadro yok bunusa biliyorsundur sanırım, bence başkalarınında senle ilgilenmemesini anlıyorum hepsinin degildir ama senin gibi düşünce tarzında ki bir kızın yanında ben olsam durmam bile
Soran+1 yılSınıfcı 3bin alıyor tatlım ;)
Soran+1 yılSizin gibi işssiz güçsüzlerde hemen bunu ortaya atar zaten.. adam gelmis 30 yasına işi yok bana teklif ediyo.. Gülüyorum bir tarafafımlaa.. Askerlikte yok. Kimse kusura bakmasın
Cevap sahibi+1 yılİyi yolun açık olsun
Cevap sahibi+1 yılBenim isim gucum olmadigini nerdenbbiliyorsun :) sen kendin arama koca anana söyle o bulsun git ders çalıs nasi atanacan yoksa, lafınıda yersin sonra midene oturur :)
+1 yılİnsanları hor görme. Karakteri kötü olabilir. Ama hiç kimse dış görüntüsünü kendisi seçmedi. Buna sen dahil. Niyetim eleştirmek değil. Sadece fikrimi söyledim
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet ama yavsamak sulanmak hemen? Salak salak esprilerr filan.. Karakterleri de ayrı çirkin... Hor görmüyorum ama benden kısa yaa benden kucuk insan bir bakar yani
- +1 yıl
Sulanma kısmına bişey diyemem. Haklı olabilirsin o konuda. Ama boy tip şekil şemal insanın elinde olan bişey değil. Allahın vergisi. Keza allah seni de bir cüce olarak yaratabilir di. Allah sana boyu senden kısa lari hor ya da hakir göresin diye vermedi.
Soran+1 yılBen hor görmüyorum yaa sadece bana teklif etmesine kızıyorum benden kısa diye.. Kendine uygun birini seçmeli herkes
- +1 yıl
Peki sen neden kendi boyunda olan biri değil de illa kendinden uzun olan bir erkek tercih ediyor sun. Erkek te senin görüşün de olsa. Ben illa kendi boyunda birini istiyorum diye. Erkek uzun olunca kadin icin oluyor. Kadın kısa olunca bişey olmuyor. Ama erkek kısa olunca. " kendi boyunda birine baksın ". Bu haksızlık bence
+1 yılhimm talibin olayim cok. sukur isimde var gucumde olgunumda
00 YorumlaNeden olmasın olur tabi. Belki biraz daha zamana ihtiyaç vardır
03 Yorumla
Soran+1 yılnw zamanı yaa 24 oldumm :/ Girdiğim her ortamda mutlaka teklif eden yazan oluyor ama benim ortamda sıkıntı var herhalde
Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Fizik önemli gerçekten güzelsen yakışıklı erkekler gelir
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAy ya bu sorunu yaşayan çok insan var , kısmetsiziz biz kismetsiz
00 Yorumla
+1 yılSenin, seni sevenlerde düşündüğün düşünceler onun sende düşündüğü için olabilir
03 Yorumla
Soran+1 yılAma ben yavsamıyorum ki hoşlandıgım çocuga ama begenmemiş olabilir ama en azından giyimlerimiz çok benzer olgunluk düzeyimiz statümüz filan :(
- +1 yıl
İnan her şey dış görünüş değil. O bütünü karakter oluşturuyor
Soran+1 yılÖnce dısı cekiyor ama.. Karakteri düzgünse devam değilse bitiş oluyor
bence sen başarısızsın hoşlandıgın erkege sen elde edceksin
014 Yorumla
Soran+1 yılBen mı yaklasayım napıyım mesela?
Soran+1 yılBen asılamam ki bir erkege utanırım belki konusurum ancak
Soran+1 yılÖyle yapayım
Soran+1 yılevet.. Sınıf arkadasım..
Soran+1 yılhayır kpss kursu. Dershanedeyim
Soran+1 yılyok yaa. Bu besyocu ben sınıfcıyım
Soran+1 yılistemediklerimi çekiyorum istemeden :(
Onların dikkatini çekmiyorsundur.
04 Yorumla
Soran+1 yılEvet bakımlıyım temizim güzel giyinirim ama havalı değilim sanırım. Fazla makyaj yapmam öyle
- +1 yıl
Havalı kişiler dikkatimi hiç çekmedi. Aslında bu biraz da karşındaki kişinin isteğiyle de alakalı bir durum. Adam yakısıklıdır hanımefendi bir kız ister. Kimisi de son derece dekolte giyinen aşırı süslü kişilerden hoşlanır. Ben şahsen hep 1. yi istedim. Ama beni hep 2. leri göz hapsine aldı. Bu yüzden de yalnızım. Yanlış anlaşılmasın egolu falan değilim. Örnek verdim.
Soran+1 yılEVet doğru diyorsun.. Bu çocukta beden eğitimi öğretmeni... Belki o da öyle kız istiyordur sarısın atletik filan..
Benimle tanısmak istermisin?
02 Yorumla
Soran+1 yılay senle niye tanısayım bu ne özgüven ya
+1 yılYaaa NASİB yazar geçer giderim.
00 YorumlaBende de tam tersi hepsi benim dibimde
00 Yorumla
+1 yılBulursun inşallah. ne diyelim
00 YorumlaŞımarıksın falan filan...
01 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 760 cevap paylaştı. Ederdim ama ne olgunun ne yakışıklı..
00 Yorumlacilveli albenili değilmisin?
08 Yorumla
Soran+1 yılEvet değilim.. Sessizim genelde. Erkeklere hiç adım atmam çekingenim biraz
Soran+1 yılnasıl açılayım? Bu cocugu nasıl kapayım? Aynı sınıftayızz. bu yeni basladı bizim sınıfa.. kpss kursu
Soran+1 yılTopuklu giyeyim bari ya...
Soran+1 yıle napayım
seninde işin zor; bulursun elbet denk gelir
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılBana da denk gelmiyor sıkma canını
02 Yorumla
Soran+1 yılof ya of
- +1 yıl
Acayip dertli
Nasibini bekle
02 Yorumla
Soran+1 yıl24 oldum :( bekliyorum bakalım
- +1 yıl
Kısmet
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılCirkinsin yazim bari
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.
+1 yılneden etsin
10 Yorumla
+1 yılKismet bu isler
00 Yorumla
+1 yılAtandan mi
02 Yorumla
Soran+1 yılatanmadım bu yıl inş
- +1 yıl
3 bin kisi aliyor atan yani :D
Zamanla olur yani
00 Yorumla
+1 yılmerhaba nasılsınızzz
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılMerak ettim seni valla 36 yaşındayım tanışalım 😉
06 Yorumla
Soran+1 yılSana mı kaldım yaşlısın benim için
Cevap sahibi+1 yılİnşallah beterine kalırsın küstah kız...
Soran+1 yılSen kalırsın inş yasından basından utan be
Cevap sahibi+1 yılBen saygısız küstah değilim senin gibi
Soran+1 yılGörmediğin insana tanısalım diyosun sonra bana bunları.. Komiksin
Cevap sahibi+1 yılGördüğüm birine tanışalım demem saçma olur zaten
Gizli Üye(30-35)+1 yılGel tanışalım
00 Yorumla
Devamını Gör(20)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sizce bana neden yakışıklı olgun erkekler teklif etmiyor? Ön yargısız okuyun?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar