Sadece deneme amaçlı yaptım. Hani zor durum da bırakıp kaçıyor mu, yanımda mi duruyor diye
Ama korkağın tekiymiş
Kızla konuşmadan böyle bir şeye karar verme. Düşün ki o da senin dolaştığını gördü, kardeşin arayıp böyle diyor. Kız ne düşünsün? Adam nasıl bir korkaksa ayrılıktan bile kaçıyor, şerefsiz der; engeller. He, bu ve benzeri bir durum yoksa da iyi olmuş. Ben insanların böyle denenmesine karşıyım. Güzel giden şeyleri baltalamanın alemi yok. Şimdi gelmez, bir yıl sonra böyle bir durum olduğunda koşa koşa gelir ama sen süreci değiştirdiğin için kaybedersin.
Bir insan 7 sinde ne ise, 70 inde de odur.
Bu deneme ilk değil. Daha önce de arkadaşlarım ile buluşacağım ve hepsi erkek dedi. Takip ettim
4 erkek 2 kız oturmuşlar dı. Akşam haberim yokmuş gibi bir soru sordum ve dedim ki
Bugün kiminle beraberdin.
Dedi ki "Ece-özge-betül-tugce-nihal"
2 ihtimal var bu durumda
Ya erkeklerin isimleri kız ismi
ya da yalan söylüyor
Hem yalancı hem korkak bir insan ile gelecek düşünemem.
Böyle bir şey olduysa zaten direkt ayrılmalıydın bence.
Güzel giden şeyleri baltalamadım işte :)
Benimki anlattığım kısım için bir yorumdu. 😳
bence gzl anlamış oldun bir insanın arka yuzunu görmek cok gzl bosver takma slla gitsin
Yok sadece onunla geçen 2.5 seneye üzülüyorum :)
Aynen
Yalan soylemek iyi bisey degil ama demekki korkmus hersey sozde itabet olan kisilerden biriymis uzulme Kardesim degmez senin icin ölurum degil seninle bir omuru bolusurum diyenlerle mutlu olursun ins 😉
Tesekkurler
Iyi yapmış kurtarmış kendisini senin gibi birisinden
Öyle bir durum yok, dengeli insan 😆
Denemek amaçlı yaptık
Cevap
2Cevap
Evleneceğin kızı bulmakta zorlanmıycaksın güzel taktik 😂
Bu taktik ney ki?
Aklımda öyle taktikler var, öyle deneme yolları var ki şeytan görse müslüman olur, görevini bana devreder.
:) neyse ki peynire yolunu verdim. Şimdi ben onu kalbimden hayatımdan engelledim
Ne halı varsa görsün :)
Tabiki beitiful 😆
Senin deneme olarak yaptığın şey benim sevgilimin başına geldi benden 900 km uzakta olsa da elimden geleni yaptım ailesi için olsun onun için olsun umarım kalbine göre birini bulursun
Teşekkür ederim
Ohaaa gerçekten yaptı mı bunu. Kız tam öküzmüş kusura bakma
Ben senin her zaman yanında olucam, ben diğer kızlardan farklıyım dedi hep
Evet farklıymış, çoğu kızdan daha korkakmıs.
Yol verdim
Ulan yaa😂😂😂
Kirk yil dusunsem aklima gelmez
Tebrik ediyorum👏👏👏
Benimde birden aklıma geldi
Ben senin her zaman yanında olucam, ben diğer kızlardan farklıyım dedi hep
Evet farklıymış, çoğu kızdan daha korkakmıs
Aradım beni engelleyince dedim ki
şu an saat kaç gözde?
Oda dedi ki 11:50
Bende dedim ki, bu saatten itibaren adımı dahi ağzına alma
Kapattım telefonu ve ben onu hem hayatımdan hem sosyal medyadan engelledim
iyimiş yani yaptığınbu kadar erken tanıman iyi olmuş
Ben olsam sevgilime aşkım bitanesin ya hayatımıza heyecan katıyorsun derdim :D :D
oha eğer bu gerçekse ve kız bunu gerçekten yapmışsa ucuz kurtulmuşsun
Zaten yol verdim, şutladım. Ben senin her zaman yanında olucam, ben diğer kızlardan farklıyım dedi hep
Evet farklıymış, çoğu kızdan daha korkakmıs
yazik gunah be aşkı sevgiyi ne hallere düsürduler..
Sanki öyle bir durum olsa bile
Sen bu çocuğun sevgilisisin yürü seni de cezaevine atalım dicekler.
Benim hayalimde ki kadın, koşup karakola gelir, bana destek olur, moral verir.
Ben bu ka**rla evlensem yarın oburgun en ufak şeyde beni de, çocuğumuz varsa onu da yarı yolda bırakır kaçar
zaten mantikli olan o ki.. birini seviyorsan sevgi sadece dilinde olmamali gercekten kalpten hissetmedikce de sevgili gibi olmamak lazim. kalpten hissedilirse zaten hastaliginda corba da yaparsin boyle bir zamanda karakolda da beklersin. sevgi demek sadece laylaylom hadi gezip eglenelim demek degil ki. sevgi demek zorlukla savasmak bir arada kalabilmek icin ugrasmak demek. o gidince bir tarafinin hep eksik olmasi demek.
simdi o konuma kendimi koyuyorum.. asla yapamazdim. mumkun degil. yani siradan bir arkadasim olsa bile meraklanirim bir insan sevgilisini boyle bir durumda nasil siler engeller aklim almiyor. saşkınım
Bana senden bir adet lazım
Nerede buluruz 😆
haha yok tükendim ben stoklarda kalmadı 😊
Yeni fabrika üretimleri lazım
Bakkalinizdan ısrarla isteyiniz kampanyası şart
Bari senı karantina altına alsınlar
Şimdiki kızların halı malum
yaa tesekkur ederim cok naziksin 😊
Bakış acının güzelliği :) rica ediyorum
Allah hayırlı insanlarla karşılaştırsın görüşmek üzere 😊
Amin, cümlemizi :)
Görüşürüz
Boyle insanlari test edecek karakterde biri oldugun icindir belki de, onunkonden cok seninki adice geldi bana. Iyi olmus.
Adi 7 sulalendir😅😆
Woowoo çok iyii demek ki sevgilide kara günde belli olurmuş peki senin ona karşı hislerin yok muydu bunları yaparken
dunya rekorlar kitabina girmen lazm
Niye
Ahahaha 😂😂😂😂 Yenge kendini korumaya almış.
Ama tekmeyi vurup şutladim
Sonra ben onu hayatimdan ömür boyu engelledim :)
Zararın neresinden dönülürse kârdır. Zaten o kız hiç sana göre değildi hıhhh besini beğendin hiç anlamadım o kadar da ayrıl dedim. 😂😂😂😂😂😂😂 En yakın kanka triplerine de girdim görev tamam 💪
😆😆
supeer alkışlıyorum vay şerfsız kız :D
ooo hayin kiz, taktik çok iyi
Bu taktik ney ki?
Aklımda öyle taktikler var, öyle deneme yolları var ki şeytan görse müslüman olur, görevini bana devreder.
neyse ki peynire yolunu verdim. Şimdi ben onu kalbimden hayatımdan engelledim
Ne halı varsa görsün 😆
taktiği çok sevdim müthiş
K. bakma ama kahkaha attım😁😂
Vay anasını arkadaş iyiymiş
Tabi ya :)
Harika 😄😄😄😄
Oha 😂
Boş vaktiniz mı çok
Korkulur senden 😄
Valla annem hep diyor ki
Baban saf adamın teki sen kime çektin, cin gibisin der :D
O zaman annene çekmişsin 😄
Annem de saf kiz😆 mahallede ki karılar ne dese inaniyor
Ama ben maşallah. Şeytan tanısa al görevi sana teslim ediyom der
O zaman Dayım var mı ona çekmişsindir 😂
Yok onlar da m*l biraz😆
Ben kimseye çekmedim
Hayır yani kayserili de değilim 😆
O zamaaaan geriye tek bişey kalıyor evlatlıksın 😂
Dağılım 😆
Çözemedim seni 😂
Kördüğüm olmuşum
Ancak aşk çözer beni
Bana karşı taraf aşkını vermeli😆
Benden aşk mı istiyorsun 😂
Hee😆😆😆
Ya he he 😂
Sesim güzeldir ha sana şarkı söyleyem mı 😆 linkini atam dinle
At hadi 😂
Yuh dedim
Çocukca
Bizimle değilsin
-
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar