Sevgilim Sivas'a Züvas demiyorum diye olay çıkardı. Ne yapmalıyım?
Sivaslı olduğu için çok hassasmışmışmış.
Sivaslı olduğu için çok hassasmışmışmış.
ne salakksiniz yaa aptall kızlarr ya hemcinslerimm neden bu kadar aptalsinizzz allahim prematüre misiniz yaa
Bence hepsi 1 gecelik emek olabilir chen hanım
pisko minnak
Biri Sivasa birşey mi dedi biz de Suvaslıyık ama zuvas da denmez adam Sivası gezegen yapacak utanmasa
sivaslı gerginliği diye bişi var çok şeyetme
Cevap
10Cevap
sacmalamis bende sivasliyim zuvas diyen duymadim sıvas derler en çok i yi ı yaparlar kayserideyim kayseri diyen duymadim gayseri derler hep mesela bokunu cikarmasin olayin
Bende sivaslıyım ve züvas nedir ya ilk kez duyyuyorum
Kezbanların yeni nesil eğlence yöntemi
Abi bn zaten bu sivaslılar AA bir ısınamadım hep adamı satarlar
allah akıl fikir versin sevgiline
Sivas tan adam çıkmaz ;) Allah korumuş işte.
ooo ayıp eyyin ama ya
Bülent başgaaan demen de önemli mi?
bzjzbzbsnsbbshshsahahhahahha
ayrıl ya da onu Bakırköy e yatır
De o zaman mübarek :D
Çocuk haklı.
yok artık
Saçmalıyor 😃
agzina kurek ile vur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar