Arkadaşlar Sizce Sevgili ya da Evlilik anlamında Kadının Erkekten Yaşça Büyük olması durumunda düşünceniz nedir?

Özellikle Erkeklere soruyorum.. Kötü bir durummu bu.. Kız Erkekten yaşca büyük olursa aşk olurmu yoksa erkek zamanla ondan soğurmu yaşı nedeniyle... kabul edermisiniz? Yoksa sorunmu olur
Arkadaşlar Sizce Sevgili  ya da  Evlilik anlamında Kadının Erkekten Yaşça Büyük olması durumunda düşünceniz nedir?

Arkadaşlar Sizce Sevgili ya da Evlilik anlamında Kadının Erkekten Yaşça Büyük olması durumunda düşünceniz nedir?



Arkadaşlar Sizce Sevgili ya da Evlilik anlamında Kadının Erkekten Yaşça Büyük olması durumunda düşünceniz nedir?
Cevapla