Özellikle Erkeklere soruyorum.. Kötü bir durummu bu.. Kız Erkekten yaşca büyük olursa aşk olurmu yoksa erkek zamanla ondan soğurmu yaşı nedeniyle... kabul edermisiniz? Yoksa sorunmu olur
Arkadaşlar Sizce Sevgili ya da Evlilik anlamında Kadının Erkekten Yaşça Büyük olması durumunda düşünceniz nedir?
bazi erkekler olgun kadin sever. bu kisisel biseydir. genelleyemeyiz. mutlu olabilir. ama ailesini karsisina da alabilir, cevresindekiler cok olumsuz yorum da yapabilir. pinar altug ornegi toplumun geneli icin kullanilamaz bence. pinar altuga kac erkek hayir diyebilir. hem kariyeri var hem de gercekten guzel ve bakimli.
Ortada gerçekten sevgi varsa sorun olmaz. Ama olay sevgiye değil menfaate dayanıyorsa kadın baskın çıkar ve hakimiyetini kurar. Erkeğin karakteri menfaat karşısında ezilmeye müsaitse ilişki devam eder ama iki tarafın da birbirine saygısı olmaz. Böyle bir ilişki şekli iki tarafın da kişilik zayıflığının belgesidir.
Şahsen yaşamış biri olarak söylüyorum. Bence çok da güzel iyi oluyo taam mı bu yaş meselesini fazla karıştırdılar amma velakin ben bu şekıl severim, o bu şekil, şo şo şekli. Herkeşin hayatına kimse karışamaz, benim yorumlamam bu kadar. Şaka bir yana büyük iyi olur seneye de seversin 😏
Peygamber efendimizle Eşi Ayşe validemizin de arasında 15 yaş vardı fakat onlarla bunlar bir tutulamaz. Eğer ki gerçekten birbirlerini seviyorlarsa yaş engel olmaz. Ama bir taraf sırf evde kalma korkusundan evleniyorsa vay o iliskinin haline :)
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Arkadaşlar Sizce Sevgili ya da Evlilik anlamında Kadının Erkekten Yaşça Büyük olması durumunda düşünceniz nedir?
En İyi Cevaplar