Kendi hayatını yaşayabilecekken yine de sizi bekleyen biri var mı?


gayet güzel bir konu ve güzel bir paylaşım olmuş beni böyle bekleyen biri olduğunu sanmıyorum ama olmasını isterdim doğrusu :)
Öyle birisi varsa ve ben de onu bekletiyorsam acınacak haldeyim demektir :)
Teşekkür ederim :)
Rİca ederim ☺️
Vardı en son şu an konuşmuyoruz kendi hayatını yaşıyordur
Sorunu okuyunca gözümde daha çok değerlendi. Evet var
Cevap
39Cevap
Böyle bir seçimi yapan insan varsa şu zamanda göster bana, eğer yoksa da bu saatten sonra ancak çayın demini almasını bekleriz 😂
Olsaydı kavuştuğumda ömrümü onun mutluluğuna adardım yemin ederim.
Bizimkiler bekliyorlar. Gözümüzün içine bakıyorlar evlensinler diye.
biz öyle bekledik de ne oldu ki? seveni üzdüler üzene verdiler. nokta.
sanmıyorum..
beklemek herkesin yapabileceği bir durum değil..
benim bekledigim var onunda haberi var ama umrundamiyim degilim
valla. ne yalan söyleyim. yok ben kendi halınde biriyim
zor bir soru bilmiyorum
sanmıyorum var mı
belkide vardır..
Beklemeye değer birini bulamadım...
Daha Öyle Birisi Denk Gelmedi
Malesef var, sevme beni diyorum. Sen sus diyor
Var kapısını çalsam yüreğini açar.. ama calmam..
annem ❤
Resim efsane
Yok olmasamda olur yani
hayır kalmadı olmamalıda zaten
Var ama ben beklesin istemiyorum.
Bu zamana kadar dönüp arkama bakmadım.
Her an bekleyenim var
Olmaz ya bu enayilik olur:)
Kesinlikle var
Maalesef yok
vardir vardir elbet
YOK.
bilmem varsa haber im yok :-(
Olmasin böyle biri.
Yokmuş
bilmem :)
Kendim.
Yok.
her zaman vardır
Hepte damar soru
🤣🤣😈
yoktur inşallah
Sanmıyorum
Var tabi
hayır yok
hayır yok.
Hayır yok.
Bilmem vardr belki
enteresan
Yok, olmadi
yokkkkkkkkkkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar