Karşı cinsle sohbet ederken flört ediyormuş gibi konuşan birisi ile sevgili olur musunuz? Bu durumu normal karşılar mısınız? Yani konuşma şekli böyle ne olacak mı dersiniz? Yoksa ben gelemem öyle şeylere mi dersiniz?
Karşı cinsle sohbet ederken flört ediyormuş gibi konuşan birisi ile sevgili olur musunuz?
öyle birisinden birşey bekleyemezsin yani herhangi bir gelecek boşa zaman kaybı olur yani bunu yatmaya baglarsakta tutkun varsa sürekli birileriyle beraber olmak gibi sevgili olursun yani benim görüşüm
ikisini birlikte öldürürüm onlar kim köpek. kızları zaten sevmem pek konuşturmam arkadaş zaten benden gizli konuşursa konuşamaz ki düşünmeye gerek yok yani
Zekisin demiştim, ayrıca ben de zekiyim mükemmel anlattım 😂 Yok hayır o konuda anlayış gösterebilirim haklısın da ancak öyle durması uzun bir süre sinir bozucuycu 😂
Kusura bakma 😅 o sayfaya girmedim baya uzun süre yani çok kişi vardı üşendim şeyapmaya daha dün mü ne temizledim 😂 ama çok kişi sinir olmuş söylediler 😒 ama napıyım bana da yazık 😒
Hani erkekler anlıyor ya bazı kızların eğlenilecek kız mı evlenilecek kız mı olduğunu. Biz kızlar da erkek seçerken karşı cinsle konuşma tarzına bakarak seçeriz. Kısaca bizim de eğlenilecek erkek statüsüne soktuğumuz tarzdaki erkeklerdir bunlar. Yani, sevgili olmayız. Yorumlarda da görüldüğü üzere.
Ya sıkıntı öyle olunca. Ama şöyle birşey her kıza o sekil konusuyorsa banada öyleyse istemem onun adi gevşeklik rahatlık olur bu sefer. Ama egerki bir bana böyle konuştuğunu bilirsem birşeyler olmadan o sekil konuşmasını sineye cekebilirim.
İnsanlarla nasıl konuşması gerektiğini bilmeyen karı, aptaldır.. Aptal biriyle bırak flört etmeyi, selamlaşmam bile.. Haliyle bu durumu yaşayabilmem namümkündür..
Ben gelemem acikcasi boyle seylere. Surekli aldatiyor mu diye icimi kemiririm ve guvensizlik zaten en kotu seylerden biri. Hem herkesle flort eder gibi konusan biri cok daha kolay aldatir bence
Kendim samimi olduğumdan bir yerden sonra erkek olduğum için flort gibi anlasılabılıyor. Bu durumdan rahatsız değilim ama sevgililikle flort arasında uçurum var
oldum zamanında tabii bu huyunu pek bilmiyordum marketteki kasada görevli çocuğa alakasız bir sohbette cümle arasında "siz de çok tatlısınız" diyince anladım ve ayrıldık zaten akabinde
Bence sıkıntı yaşatır o modeller kadın dedigin hanım olucak çizgileri olucak o nelan don lastıgı gbi ısı aldıgı her yere akana kaşar diyoruz erimesin hemen bir duruşu olsun
En İyi Cevaplar