Yorulan sevgilisini kucağında taşıyamayan erkek, nasıl bir erkektir?
Bence çift cinsiyetlidir. Erkek dediğin fedakar olacak güçlü olacak acılara dayanacak.
Bence çift cinsiyetlidir. Erkek dediğin fedakar olacak güçlü olacak acılara dayanacak.
yorulan sevgilimi kucagımda taşımak zorunda degilim
yorulduysa dinlensin benim için mi yoruluyor sanki
erkek gibi erkektir eşek değil ki ya da baba değilki kızını taşıısın?
Seviyorsa taşır
yav neden taşısın eşek mi erkek?
1 erkek sadece düğünde taşır gelinligiyle.. bide bir ömür omuzlarında taşır ''mecazi '' :)
Erkekleri bu şekilde kategorize etmek sana mı kaldı? Saçma düşünceler içerisindesin
Ya da güçsüz ya hemen kadınlaştır. Çünkü kadın aşağı tabaka. Erkekleri yereyim derken kendini de yeren fedakar kadın. Aferin sana.
Evet bana kaldı :)
Çok komiksin, ne tarafa ağlıyım
yuh yani onun da iki ayağı var senin de az ye de uşak tut be 😀
Cevap
29Cevap
az yeyip araba almamanın cezasının sevgiliye kesildiği kendi koca pop. osunu taşıtma fantazisi kurarken pop. osunun boyutunu hesaba katamamanın bir örneği olmalısın :D
ne alaka ya tasimak zorunda mi belki kilolusun çocuk gece yatarken altina mi yapsin onu mu istiyosun
Nolacak ki sanki bir şey olmaz erkk sonuçta o
Erkek nasıldr bilmemde hatun kişi şişmandır o kesin ☺
Ben çift cinsiyetliyim o zaman. Ben mutant mıyım yorulmuyor muyum.
Bence de güçlü kuvvetli olmalı. En ufak harekette ay belim belim dememeli. 😆
Sevgilisine balık vermeyip, balık tutmasını öğreten erkektir. Olması gerektiği gibidir
sevgilin yorulduğunda bir kız olarak sen onu taşıyacak mısın peki? erkek güç bakımından daha güçlü fakat bir kadın da kendini bu kadar canı tatlı göstermemeli. şahsen ben yorulsam da istemem.
hamal degildir. o yorulsa sen onu tasiyacak misin hajsjd
Canı tatlıdır kendine, lakin kız 70k üzeri ise o adamın halterci olması lazım
oldu erkek diye ağzına s*calim çocuğun ya biraz düzgün düşünün kızlar
boy kilo farkina bakar tasimak
ama gerekirse el arabasiylada olsa tasimaliydi
ya da taksi tutsun bir yerden kurtarmasi lazim durumu
Toplumun sana o... Olarak bakmasını istememiş erkektir.
Kimse kimseyi taşımak zorunda değil. İyi şımartılmışsınız siz de. Kendinize hamal tutun, madem o kadar narinsiniz.
gerekirse tasirim ama yoruldum felan derse gideriz biyerde oturururz beraber daha iyi 😇
Taşıman gerekir zaten seviyorsan eğer gerçekten
dedigim gibi tasimam gerektigi zaman tasirim
Taşımak zorunda değil. Böyle sığ düşüncelere karşıyım.
tabi işte kızların sevgili seçerken buna göre seçmesi lazım :))
valla ben amuda kaldırıp taşımıştım :D sen düşün gerisini :D :D
ben kampüste sırtıma almıştım çok hastaydı sınava götürdüm sonra eve götrüdüm. yani yürüyebildiği kadar yürüdü
Aklı başında bir erkektir.
Sevmeyen erkektir
Ben kızım ı erkek deve gibi boyunvar (192 cm)
Taşımalı. O nasıl erkek ya
Aynen
İlerki zamanlarda bel fıtığını hesaplayan erkektir
Omuzlarımda taşıırım <3 yorulana kadar
Ben tasirim amele miyim 😊😊
Bebek miyim de taşısın ki
Taşıyamıyor da olabilir
Ee kadının kaç çektiğine bağlı
Amele olmayan erkektir.
kucağa oturulmadan olur mu hiç
Taşıyacak tabi benii.
Nerde kadın erkek eşitligi
Kadın 70 kilo yerinden kalkmıyor ki :)
Sen güçsüzsündğr
Sen de az ye
Arama kurtarma arabası mıyız biz
taksi tutsak daha iyi olmazmı
sevgilimi arıyorsun çekici mi
Erkek mi denir ona.
Denmez.
duruma göre.
Nirmal erkeknsenin eseggin mi mk
taşır ama demekki sende bir sorun var
taşımışlığım var..
Odundur 😡
erkek gibi erkektir
ÖkÜz gibi erkektir.
O sence :)
erkek mı dedin
Sözde erkek yani
Normal
Bende merak ediyorum
erkek mi dedin? ;)
sence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar