Arkadaş kalmak istiyorum ama nasıl yapacam ona karşı nasıl davranmam lazım?

eskiden oraokuldayken aynı sınıftaydık liseye geçince yollarımız ayrıldı ben bunu faceden buldum mesajlaştık hoşlandığımı anladı ve beni sıkıştırdı söyleyince bana soğuk davrandı yüz yüze konuşmaktan kaçtı küstük barıştığımızda bana karşı bir şey hissediyor musun dedi evet deyince ben sana o gözle bakmadım dedi sürekli kavga ediyoruz ve arkadaş kalalım dedi onuda yapamadık şimdi küstük araya baya zaman geçti ondan özür dileyip arkadaş kalmak istiyorum ama artık konuşmaya cesaret edemiyorum aramızda mesajlaştık şimdi konuşmuyor engelde atmamış
Arkadaş kalmak istiyorum ama nasıl yapacam ona karşı nasıl davranmam lazım?

Arkadaş kalmak istiyorum ama nasıl yapacam ona karşı nasıl davranmam lazım?

Arkadaş kalmak istiyorum ama nasıl yapacam ona karşı nasıl davranmam lazım?

en sondaki mesaj en bastakidir bana sevgilim var deyip kaçıyor ama sevgilisi falan yok Beni çok kırdı arkadaşım onunla konuştuktan sonra barıştık şimdi tekrar konuşmuyor yüz yüze konuşmak istiyorum sizce nasıl yaparım? Deneyimliler konuşsun peşini bırakma gibi bir niyetim yok
Bana dönme ihtimali varmıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
Birde ailem gördü. Herşeyi söylemesin diye ona senin peşini bırakacam dedim :(
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgilim var dedi ağrıdayım dedi hepsi yalan arkadaşça yaklaşıyordu hislerimi öğrenince kaçtı bana umut vermiyor seni istemiyorum da demiyor kafam karışık deyip kaçıyor hiç umursamıyor düşünsün diye zaman verdim hiç mesaj atmıyor karşısına çıkıp konuşma zamanı geldi bence
Arkadaş kalmak istiyorum ama nasıl yapacam ona karşı nasıl davranmam lazım?
Cevapla