Sevgiliniz gece yarısı " Aşkım, kabus gördüm. " diye sizi arasa ne yapardınız?

Uykunuzun en tatlı yerinde sevgiliniz sizi aradı ve böyle söyledi. Ne yapardınız?
Sevgiliniz gece yarısı

#aeternitas
"Ballı çöreğim sakin ol, hayat devam ediyor sen de uykuna devam et."
"Gecenin bu saatinde bunun için mi aradın?" 😒
"Hemen evine gider, sakinleştiririm."🚗
Diğer ( daha romantik önerileriniz varsa belirtiniz.)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sevgiliniz gece yarısı " Aşkım, kabus gördüm. " diye sizi arasa ne yapardınız?
Cevapla