O bana ilk olarak yazdı, iyide anlaştık. Ama bu güne kadar her erkekler bir neden ile yazdıgı icin.. ben onun bana yazdığında ilk başlarda soğuk davrandım.. hemencik yazmadım ve fazla ilgide göstermedim.. Ama onun myle biri olmadıgını anlayınca samimi omaya başladık.. iyide anlasiyorduk. Nedense o birden bire bana yazmaz olmaya basladi.. bana niye yazmıyorsun diyen kişi kendi yazmıyor artık. Ben sık boğaz etmemek icin yazıyorum.. hatda 2msjı da ben atıyorum 2haftadır ama o sadece ben yazınca yazıyor... en son kfama koydum yzmicam daha diye aradan bir hafta sonra bana benimle evlen dedii.. bende tersleyince iyi tamam ozmn bulusalım dedi. Bende terslesim sen beni ne sandım diye.. ağır konusunca ertesi gün maj atdım.. kusurma bakma sinirliydim falan diye.. ama o bana yinede cok nadir yazıyor.. ama mesela instagramda resimlerimi begenip beni takip ediyor.. ne yapmalıyım? yazim mi ona? Amacu nedir bunun
Güncellemeler
+1 yıl
cok uzun oldu.. ama tavsiyelerinize cok sevinirim. Lütfen bana yardımcı oldun..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
görüş konuş acaba amacı nedır bende merak ettim
yok ya. şimdi kıcı havalarda ucuşur.. veya yazmaz. belkide elde etsim diye umursamaz
bu arada en son ben yazdım.. yani 3gün oldu ondan hala tık yok. İllada geri yazmazı gerek maj değildi. ama görüdü yapıp yazmaması tuaf biraz
boşver ozaman sana layık biriyle ol
ben yazmicam ona şimdilik.. yazarsa kendiliğinden yazsın.. yazmasına neden yok desem.. onu yaratmıyor ki acmıyorda. belkide beni soğuktmaya calısıyor kendisinden
sklms
peki ne yapmalıyım 😔
sende umursama
hm peki ama sence yazabilir mi bir ara sonra
ustune dusup sk bogaz etmezsen olablr
yok ya dediğim gibi.. en son 3gün oldu benşm ına yazalı.. o msjı görüldü yapıp cvp vermedi benden ından beli yazmadım. Cevap verilmesi gereken maj değildidr aslında ama yazmadı işte
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!