eşiniz veya sevgiliniz bakımlı ol süslen mini etek filan giy yanıma yakış dese ne dersin
biri bana bunu dese ben böyleyim oğlum ister beğen ister beğenme derim
biri bana bunu dese ben böyleyim oğlum ister beğen ister beğenme derim
Ya olduğum gibi kabul et ya da git bakımlı fahişe bul kendine derim. Bir insani ne olursa olsun degistirmeye kalkilmamali. Her zamanki halim sonuçta bahaneye gerek yok derim istemiyorsan gidebilirsin derim. Tehdit ederim hemen döner yok ya ne alakasi var aşkım ben öyle demek istemedim falan filan 😉
ulan zaten bayanız illa ki bakımlı olmamız gerek. biri size bunu dese ters cevap vereceğinize bir bakın bir şey mi var ben de, nasıl yakışıp yakışmayacağını düşünmesi de gayet doğal bir davranış. fakat mini etek giy örneği biraz saçma olmamış mı?
katılıyorum sana
Söylemeye şekline göre değişir o işler şimdi atarlı ergen cevaplarını bırakın. Bayan erkek farketmez herkes kişisel olarak kendine dikkat edecek, iyiyi güzeli isteyip arıyorsa kimseden duymaya gerek yok kendi kendinizi check edin.
öyle bir şey söylese direk kafa atardım ona :))))
aynı kafadanız
Cevap
14Cevap
bakimlilik bence her iki cinsiyet için olmazsa olmazimiz olması lazim ama bir erkeğin yanıma yakışmıyor demesi artık ya hayatında istenmiyorsundur muhtemelen de başka biriyledir
ona mini etek hediye ederim çok meraklıysa kendi giysin
Öyle olursam sen yanıma yakisacakmisin hıyar ağsı derim ne kadar ekmek o kadar köfte derim 😂
Sen kendi tioine bak sen benim yanima yakismiyosun hadi ordan git kendinne yakisani bul derdim
O yüzden bu soruyu sordun dimi , az kurnaz degilsin sende :D
beni begenmiyosa zamaninda neden sevgilim deyip koluna takmış onu söyleyenin aklindan suphe ederim
Bakımlı olurum. Yanıma yakışmıyorsun diyorsa ama, yanında durmam.
Ben başkalarına güzel gözükmeye değil senin yüreğine güzel gözükmeye çalışıyorum derim. Yüreğin beni kaldıramıyorsa elveda derim.. yüreğimi sevmemiyorsan sıkıntı
öncelikle kapalısınız heeralde bilmiyorumda mini etek giy falan diyorsa gitsin yanına o... alsın o herif acık ve net
Mini eteği sen giy yakisirsa ben de giyerim derim..
mini etek giy diyen erkek kıskanmıyordur. Kıskanmaya erkek eteği kendi giysin :D
Sen escortlara layiksin de koy dotune 😉
Ayrilrm beni ben icin sevmesi lazm
Yol al la enayi derdim bende ;)
Dediklerini yapmaya çalışırım
öyle erkek sanmıyorum kardeşim ya
Niyekine. Traşına bile karışırdım :d
Git kendine bakimlisini bul derim.
yanlış düşünüyorsun hem de çok
Onu söyleyen eşim veya sevgilim olamaz zaten
bak isini hadi ya derim
Bakımlı erkek bul😂
Beğenmiyorsa gitsin
Öyle demem ki bn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar