aşk sevgili anlamındaysa benim olan benimdir olmayan eksiğim değildir hayallerim ideallerim vardır çok çabalıyorum hemen olmasa bile geçte olsa bir şekilde istediklerim oluyor evet bazı şeylerim oldu çok istiyorum ama imkansız ayarında biley yani olmıcak diye bişey yok ama sıkıntılı şeyler bakıyorum içime gömüyorum onları
Katılıyorum. Bir zamanlar 7\24 konuştuğum bir arkadaşım zamanla kendini çekti ve 1 yıl konuşmadım. Şimdi yeniden iletişime geçsede yokluğuna alıştığım için kabullenmekte zorlanıyorum varlığını.
Sevdigin biriyse iliski konularına girersek mantıklı düşünmeye başladığında oyle ama kalbin icin aynısını söyleyemem insanin icinde ufakta olsa bir heves kalıyor
En İyi Cevaplar