Şimdi "Seni Seviyorum" cümlesi herkesin dilinde. Sanki "Ali ata bak" cümlesi kurar gibi oldu artık. Bu cümleyi kurarken, karşı cinsteki biri için ne anlam ifade ettiğini düşündünmü. diline dökmeden, bunu yapacak kadar yürekli kendinden emin olduğunu yokluyormusun peki?
"Seni Seviyorum" demekle olmuyor marifet. O kelimenin tüm sorumluluğunu alabilir misiniz?
Herkese bu kelimeyi söylerim rahatlıkla da gerçekten sevdiğim kişi için bunu fiile dökerim hiç yapmadığım şeyleri yaparım aşarım kendimi farklı bir boyuta geçerim sonra utanırım ne yaptım ben derim kendime çok sessiz severim lakin çok sesli melodilerimi, fısıltılarımı o duyar sonra sessizce sevmeye devam ederim.
Ben de senin gibiyim hani sevdiğim kişiye özel seni seviyorum diyebilmem için o an mükemmel bir cesaretim olması gerekiyor ya da çok dalgın bir anıma denk gelmeli. Ne güzel sevmek zaten böyle olmalı mertçe sevebilmeli insan dile getiremese bile..
Öyle değil be üstadım. Hani o hayatındayken, ya insan diyor ya seni seviyorum demek zordur diye, bir yürüsün gitsin. Hani o hayatındayken duramazsın her saniyende farklı farklı dile gelirsin aşkını, seni seviyoruma milyonlarca kılıf bulurda milyarlarca kez söylersin. Ama yetmez yetemez ona olan zaafını anlatmaya. Halbuki sırf o ağladı diye, ağlarsın, ağlarsın çaresizliğine de dile gelir bütün aşkın. Göz yaşlarını silemediğin gerçek konular vardır çaresiz olduğun oturur ağlarsın onunla, o değil senin gözlerin yanar ben burdayım dersin. O hal üstad.
Ben yaşımdan büyük duygulardan sıkıldım. Gerçekten acı veriyor.
Seni seviyorum hemen söylenmez. Gerçekten sevince tek 1 kere dersin dilinden çıkar. Bidaha deme ne gerek yoktur zaten, sıra o sevgiyi ona hissettirmek olacak gerçekten.
Sansür karşıdakinin seni sadece dilinde marifet olduğunu düşünmesine olanak sağlayacaktır. 2. kısmı yapmiyacaksan 1. kısmı dile getirmiyeceksin yakışmaz.
En İyi Cevaplar