Evlilikte en çok hayal kırıklığına uğrayan kadınlar oluyormuş. Sizce de öyle mi?

Evlilikte en çok hayal kırıklığına uğrayan kadınlar oluyormuş. Sizce de öyle mi ?
"İnsanlar genellikle evlilikten sonra daha mutlu olmuyor. Evli erkeklerin ve evli kadınların ilişkileri ile ilgili olarak zamanla memnuniyetsizliklerinin artığı tespit edildi. Evlilikte en çok hayal kırıklığına uğrayan kadınlar oluyormuş.


Evlilikte en çok hayal kırıklığına uğrayan kadınlar oluyormuş. Sizce de öyle mi?
Cevapla