Bir kız düşünün. Kimseyi sevemiyor, sevip de ümit vermekten korkuyor. Bu kız hakkında ne dersiniz?

Sevdiğim kızın herkese karşı bir soğukluğu var. Kimseyi sevemediğini söylüyor. Bu soğukluğun bitmeyeceğini söylüyor. Ümit verip birilerini üzmekten korkuyor. Hep bir korkusu var. Bana arkadaş olarak konuşabiliriz diyor. Siz bu kız hakkında ne dersiniz. İlerde aramızda birşey olabilir mi, yoksa kendisinden uzak mı durmalıyım, yorumlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler
Bir kız düşünün. Kimseyi sevemiyor, sevip de ümit vermekten korkuyor. Bu kız hakkında ne dersiniz?
Cevapla