Arkadaşla masa tenisi oynuyorduk geçtiğimiz haftalarda iki tane hanım efendi geldi, onları bekletmemek için beraber oynamak istedik. oyndık birkaç set sonra biz dağıldık.
iki gün önce biz oynarken yine geldiler :D sonra masayı onlara verdik biraz takıldılar beraber oynamak istediler. ben tabii hoşlandığım kızla takım oldum :D
yani bu şekilde bir hukukumuz var ve kızla aslında pek konuşmadık. ismini bile bilmiyorum. çok karşılaştığımız da yok.
ilk adımı nasıl atmalıyım? devamı nasıl gelir?
iki gün önce biz oynarken yine geldiler :D sonra masayı onlara verdik biraz takıldılar beraber oynamak istediler. ben tabii hoşlandığım kızla takım oldum :D
yani bu şekilde bir hukukumuz var ve kızla aslında pek konuşmadık. ismini bile bilmiyorum. çok karşılaştığımız da yok.
ilk adımı nasıl atmalıyım? devamı nasıl gelir?
Güncellemeler
+1 yıl
Fiyuuu fiyvtt
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar