Yani diyelim yeni tanistiniz..1 ay oldu oluyor. Erkek cok istiyordu tanışmayıı.. hatda zar zor numaramıda elde etdii... şimdide 2 haftadır fazla yazmıyordu.. yanii günde bir defa iki defaa... işlk başkarda sürekli yazardı hatda bana neden yazmıyorsun derdii.. gecem hafta ben ona sordum bana yazmak istemiom mu? sıkıldın mı diye? yok hayır dedi ben senin benden sıkıldıgını sanıyorum dedii.. ama o bana mesaj atmaz bile ben ona yazmadan😔 ben maj ataam bile saatler sonra yazıyor en erkende 20dk sonra. Ne yapmalıyımm.. en son karar aldım dedim yazmicam ona daha..1haftada yazmadımm o isterse yazardı diye ama oda bana yazmadı.. sizce benim mi bir yanlışım var? Ne yapıyım? Yazıyım mı ona?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılYani ulaşılmaz görünmeye çalışıyor olabilir. Böyleleri bu zamanda prim yaptığı için. Baksana nasıl kafana takmışsın. Kim bilir çocuk yazsa sen yazmayacaktın çocuğa.
13 Yorumla
Soran+1 yılolsun ya kendi bilir:) buraya kadarmış
- +1 yıl
Aynen ama dediğimi de unutma. Sana değer verilmesini istiyorsan sen de değer vereceksin. Değer verince gidenlerden olmayacaksın. Yoksa kısır bir döngü gibi mutsuzluk peşini bırakmaz.
Soran+1 yılben hep yazıyordum kii...
En İyi Cevaplar
Bu işlerde gurur yapmamak yeridir. Yazmak isteyen yazmalıdır. Yapmacık olarak uyum sağlamak yerine kendin olarak uyumlu olmak sonsuz birliktelik getirir.
021 Yorumla
Soran+1 yılne yapmaliyim peki sence? o gurudan mi yazmiyordur ki?
Soran+1 yılbiliyorumm ama ben ona simdi son bir kez yazim... baktim olmuyor kendiliginden yazmiyor bende daha yazmam😬
Soran+1 yılbilmiyorum ki😔 oda olabilir... belkide ban yazasida yoktur 😑 o yüzden cok nadir yazuyordur. Veya benim düsüdügüm belki benden ilgi bekliyord... veyaaa gecmisinde kirilmistir vee güven veremyen kizla yazisasida yoktur olabilir ni ki? veya bana havali diyenler olur.. ama ben degilimm... belki oda beni öyle gibi görüyordur...
Soran+1 yılnasil adim?
Soran+1 yılne yapmaliyim peki
Soran+1 yıl* hep ben yazinca olmuyor ki😔
Soran+1 yılacik olmak derken? yani kafamdaki soru isaretlerini ona mi soruyum? benim korkum onun beni istememesi ve demesiki... bu kizdan rahat yok kafayi benimle bozmus falan diye
Soran+1 yılama eger yalan söylerse... mesela beni kirmamakbicin yazisalim veya rahatsu etmiyprsun derse😑
Soran+1 yılyalan olabilir mi ii
Soran+1 yılo nasil olucak?
Soran+1 yılyani beni kırmamak icin yazmaz öyle mi?
+1 yılsenin yanlışın yok yazmamalisin istediğini aldı egosunu tatmin etti ve konuşmayı kesti yani elde edince soğudu unut gitsin geçmiş olsun
21 Yorumla
Soran+1 yılhmm
+1 yılKesinlikte onlarda bizim gibi bekliyorlar. Mesaj at gitsin misal " kendimden soğutucak birşeyler yapmış olma ihtimalim? " dersin
013 Yorumla
Soran+1 yılya ben kev kez sordum... benden sıkıldın mı? neden yazmıyorsun fin diye... bana ben tam akinse.. senin benden sıkıldıgını sanıyorum dedi. ama bu doğru değil... eğer isterse yazar... gecen gece yazdım ona onu online görünce.. ben sana yazıcakdım da gec oldu uyumussumdur diye yazmadım dedii.. ama 3msj sonrada yazmaz oluyor... uyuz ediyor benii eğer önemsese yazar ama bunun faLa yazası tok bana😔 veya kendiliğinden yazası yok
- +1 yıl
Numaranı aldı, konuştu , elde ettiğini fark edince yan cebimde dursun ayağına yatıyor o zaman
Soran+1 yılpeki ne yapim... yazmadı bir haftadır hatda bir haftayıda gecti
- +1 yıl
Yüz yüze ne sıklıkla görüyorsun bilemem ben senin yerinde olsam ilgim olduğunu 2 3 gün aşırı belli ederim izle sürekli gülümse eğer olmuyorsa daha sonrasında pek hayırlı olmaz sanırım
Soran+1 yılsadece yazıştık şimdiye.. yani hic görüşmedik
- +1 yıl
Sanalsa bir nevi bundan sonra olmaz gibi
Soran+1 yılneden
- +1 yıl
soğumuştur
Soran+1 yılhmm😔 ilglenmez mi ki hic daha
- +1 yıl
Nasıl biri olduğunu bilsem tanısam belki daha net konuşabilirim. Ama imkansız diye birşey yoktur unutma. çabala ne kaybedersin yaz gitsin
Soran+1 yılhmm ama sanki bana yazası yokmuş. gibi geliyor ı dğsüncese zoruma gidiyor... ve ınline gelsen bile yazmaz anca saatler sonraa bilerekten yapıo mal
- +1 yıl
hayırlısı olsun
Soran+1 yılinsallah
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
0
Cevap
20Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılBence beklemez. Erkek yazar diye bir kural var kızlar arasında...
16 Yorumla
Soran+1 yılhmm ve yazmiyorsa eger?
Soran+1 yılevet o kural var... ama ben son bir hafta icinde hep ilk mesaji atdim o yazmayinca.. oda hep ben yazinca yazyiordu... ve bir haftadir ben ona yazmayinca kesince oda yazmdi bana birdaha. Artik nedeni nedir bilemiyorum...
- +1 yıl
Sana duygusu belki yoktur sence?
Soran+1 yılhmm olabilir... bu begenmedigi anlamina mi gelir
- +1 yıl
Evet begenmemis yoksa kendi atlardı bu arada rica etsem yorumumu begenir misin ama bence pisman olma ihtimali az da olsa var sen birsey ona yazma bekle ve gör.
Soran+1 yılneden begenmedigi kisiye pismn olsun ki
+1 yılHayır soğumuş sizi tanıyınca düşünceleri değişmiş ya da başka birini bulmuş. ya da sizden ümidi kesmiş ama olumsuz birşey var yani ortada hemde büyük bir sorun var
010 Yorumla
Soran+1 yılne gibi kii... yazmıyor ki uyuz oldum
- +1 yıl
Yazmıyorsa sizde yazmayın bitiyorsa böyle bitsin. Çok koşmayın yani siz bir bayansınız onu koşturun kıymetiniz olsun. Koşmuyorsa zaten niyeti farklıdır yolu açık olsun. O yüzden bosver umursama
Soran+1 yıltamam... yazmadım bir haftadır... oönemsese yazar diye ama oda yazmıyor.. kendi bilir bu gidişle böyle biticek... ama vok isterdim onunla yazışmayı
- +1 yıl
Çok doğru bir hareket siz siz olun bütün ilişkilerde mesafeli olun dizginler elinizde olsun. Böylece hem kalbinizi eğitir hem karşınızdaki insana gizemli ve ulaşılmaz geleceğiniz için sizi kaybetmek istemeyecektir.
Soran+1 yılbelkide beni istemiyordur... o yüzden yazmiyordur😔
- +1 yıl
Büyük ihtimalle istemiyordur diye düşünüyorum
Soran+1 yılo beni mi istemiyordur?
- +1 yıl
Yani anlattığına göre olsada olur olmasada ama bir önemi var mı daha kaç yaşındasın neler çıkacak karşına hayat çok tuhaf sırlarla dolu
Soran+1 yılyasim 22😔
- +1 yıl
Eee daha çok gençsin karşına neler çıkacak neler sen boş ver takma böyle şeyleri kafana. Üzülecek bir şey yok ortada çok uzun bir geçmişinde yok bu adamla niye bu kadar takıntı yapıyorsun.
+1 yılerkeklerde bu daha çok vardır ilk mesaj bekleme , ilk adım atwın , bir ışık yaksın diye , normal durum bu ;)
06 Yorumla
Soran+1 yılhmm... ama hep ben yazıodum... oda sanki isteksizce ve 3msj sonra yazmaz oluyorduk sayesinde. Bende bir haftadır ona yazmazınca oda bana yzmaz olduu
- +1 yıl
huhu bak işte iş değişir o halde pnun bu isteksizce hareketi olmasanda olur tarzındadır hani egom bu istersen bu diye
Soran+1 yılnedem yani? bilerekten mi yapıyor o umusamıyorum tavrını?
- +1 yıl
kesinlikle , bak eğer en ufak birşey hissetse insan bu neticede hani erkek diye demiyorum bir merak eder arar sorar öldünmü. kaldınmı diye , ya düşün benim şu sitede tanıştığım arkadaşlar vsr erjek veya kız diye ayırmadan diyorum iki gün bişey yazmasam onlar yazar hani burası ki sosyal plartform hani ondan dolayı bukadar istenmezken bişeylere zorla sahip olma kendini düşürürsün sen üzülür sen incilirsin
Soran+1 yılyok yaaa... benim önemeyio merak etdiim sadece bana neden böyle yapmasıı... anlam veremedimm.. cok tanışmayı isterken neden yazmamasıı... umursamamasıı b yüzden soruyu sordumm... akıl fikir almak icin sizlerden:)
- +1 yıl
valla ben tecrübelerimi burda insanlarla paylaşmak için katıldım öyle abazanlık için değil ve hani verdiğim fikirler yaşanmış olan ve hâla insanların yaşadığı bilgi birikimidir ben sana önerimi yaptım nezaman istesende yaparım sonuçta insanlar konuşarak refâha ulaşırlar umarım yardımcı ola bilmişimdir derdine :)
+1 yılben de öyle dusunurdum surekli ben yazardım kiz rahatsiz oluyor cok sıkıyorum diye düşünürdüm ama yanilmisim kizda yazmiyor diye rahatsız oluyormus :)
02 Yorumla
Soran+1 yılben yaziyorum ki... o bana cok gec cevap yaziyor. Ve bayadir da hic yazmadii.. o yazmainca ben yazdim hep ilk mesajii... bende bir haftadir oka yazmayinca oda yazmaz olduu malesef😔 benim düsüncem o bana z da olsa özen gösterse yazardi.. haksiz miyim?
- +1 yıl
haklisin suclu sucunu irtmek icin zeytin yağı gibi uste cikiyor anliyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılOlabilir. Abazan olduğunu düşünme diye
salak yapıyor olabilir.05 Yorumla
Soran+1 yılderken? bu bir yazmama nedeni olabilir mi ki
- +1 yıl
Olur tabi.
Bir de tersini düşün?
Sürekli yazıyor,
tacizci gibi rahat bırakmıyor vs.
Soran+1 yılama 3msj sonra yazmazsaa... mesajda okunumus diye yazmazsa... veya cevap vermezsede hic oda agir oluyor...
- +1 yıl
Bu da demek oluıyor ki abazan olan daha hoşunuza gidiyor.!.
Soran+1 yılabazayla ilginin ne alakasi var ki? ilgilenen erkek abaza olmuyor ya
+1 yılYazmak istiyorsan yaz istemiyorsan yazma bu kadar basit. Yazmana rağmen inadına bir hafta boyunca hala geç cevap yazıyorsa sende yazma.
122 Yorumla
Soran+1 yılen gec ertesi gün yazıyor hep... ve en fazla 3maj sonra konusmamız bitiyor. Yanii hic yazası yok muş gibi yazıyor bana😔
- +1 yıl
o zaman önemseme. üzüleceğine önemseme derim
Soran+1 yılönemsememeye calisiyorum.. ama tuafima gidiyor
- +1 yıl
Başka şeylerle ilgilen hiç düşünmemeye çalış tavsşyem
Soran+1 yılama agırıma gidiyor ister istemez
- +1 yıl
Kimin olsa gider. Olay o ağırlığı kaldırıp kaldıramaman. Güçlü dediğimiz insanlar prensipleri çiğnemeden o ağırlığa dayanan insanlar.
Soran+1 yıldayandım bir haftadır.. dayanırımda. Keşke yazmama nedenini bilsem daha kolay sallardım ama bilemiyorum işte
- +1 yıl
En kötüsünü düşün işin kolaylaşır
Soran+1 yılböyleside cook kötü ki
- +1 yıl
Her zaman istediğimiz gibi olmuyor malesef. Hayat bazen senş bulduğun yerden alır ve artık buradan devam et der seçme şansın yok buna kader derler üzgünüm.
Soran+1 yılhaklısın 😔
- +1 yıl
Üzgünüm gerçek bu 😯 güçlü olmalısın 💪
Soran+1 yılgüclü ola ola birgün * sahiden yerimden kalkamican kafam cok bizuk😔
- +1 yıl
Belkide ama kalkman gerektiğinde öyle bir kalkarsın ki dağ taş devrilir sıkma canını 😇
Soran+1 yılofff 😔
- +1 yıl
İşine yarar mı bilmem ama şuanki kötü ruh halinden daha kötü bir şey yaşadıysan onu hatırla
Soran+1 yılhmm benim agirima hiden o degilde... bu güne kadar kiminle sanaldan tanissam en fazla 2ay sokra yazmaz olur. Yillar önce yazip birden irribati koptanlsra ama yillar sonra yazyiro yani simdi... ben namazimi kilarim mesela ve dibime düskünümm... veehicde sevgulil olmadi 22ye kadar. Kim yazsaa elini geri cekio anlam vermiyorum bir türlü.. benilik bir neden yok.. birden pat diye yazmaz oluyorlar iste. u sgirima gidiyor benim
- +1 yıl
Çok güzel o zaman namaza devam. Sanaldan tanışıp 4 sene süren ilişkim bitti evet çok sıkıntılar çektim perişan oldum ama son değil. Gün gelir bu sıkıntı dediğimiz günler mutlu olduğumuz gün olarak hatırlarız. Dini bilginde varsa bilirsin eden bukur diye bir şey var için rahat olsun.
Soran+1 yılevet😔 onca kiz var sevgili arkasina sevgili yapio... bana yazan yazmaz oluyor birtürlü😔 ben onlar gibi basit degilimm... her lnüme gelenle. ir arayada gelmem... hayirlisi olsun derm gecerimm... ama benim zoruma giden bana sbir sevgilin olmadii veya evde kalmayami nyietin var diyenler😔 arada kaliyorumm... ir yandan duyorum hatam sevgiden hayir gelmez öbür yandan bende isteoyorum yaninda biri olsun😔
- +1 yıl
Hiç sıkıntıntı yapma. Biz insanların kaderleini niyetlerine ve çabalarına bağladık der ayeti kerime. Doğrudan şaşma niyetin iyilik olsun güç kaynağında sabır. Zamanı geldiğinde senden mutlusu olmaz güven bana 😇😇
Soran+1 yılsasmuyorumda ama dedigim gibi iste...
- +1 yıl
Sağlık olsun
Aynı ben.
Karşı taraf bana mesaj atmadığı sürece mesaj atmam. Aradan bir kaç gün geçerse selam yazarım baktım cevap yok by der yoluma devam ederim.09 Yorumla
Soran+1 yılama bir ara hep ben yazıyordum.. oda hem gec hemde konusuyu uzatıcak bir şekilde yazmıyordu.. Yani 3maj sonra kınusmamız bitiyordu. Sence tuaf değil mi
Soran+1 yılolabilir.. ne yaonaliyim pekii😔
Soran+1 yıliste bir haftadir tik yok😔
Soran+1 yılkeske o kadar kolay olsa
Soran+1 yılhmm
Aşk İlişkileri konusunda 880 cevap paylaştı. evet ben çok beledim bir kzın bana yazmasınıyazmadı en sonunda ben yazdım
16 Yorumla
Soran+1 yılama bir ara hep ben yazıyordum.. Sırf bikezde o bana yazsın diye yazmıyorum...
Soran+1 yılhmm
Soran+1 yılhmm... en güzeli
+1 yılİlk adımı erkek tarafı atar genelde karşılık olmaması kötü. :)
00 Yorumlatanıma fırsatını elde ettikten sonra soğumuş olabilir
10 Yorumlaben bekliyom kardes :)
14 Yorumla
Soran+1 yılama böyle bir durum var kii... ben oncaa yazınca yazıyordu ancaa.. Ben mesaj yazmayı kesince bana yazmadı bir hafta boyuncaa.. hem yazsa bile 3msj sonra yazmıyordu ki... bende veda majı atıp noktayoı koydum bugün... cok ağırıma gitdi cünki
Soran+1 yılhayırlısı... oda bana atmadı😔
Çok ağırdan gittiysen sıkılmıştır.
01 Yorumla
Soran+1 yılfazla ağırdan gitmedim ki.. tek ilk başta
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılÇok nadir yazarım mesaj
08 Yorumla
Soran+1 yılneden ki
- +1 yıl
Kendi hayatımı engellemesin diye
Soran+1 yılbaglanmaktan korktugun icin olabilir mi?
- +1 yıl
Duygusal değilim pek
Soran+1 yılneden ki? cok mu kırdılar seni
- +1 yıl
Türk kızlarından değicek insan yok
Soran+1 yılniye öylen diriyorsun ki.. sanki tüm türk kızları ile birlikte mişsin gibi konuşuyorsun
- +1 yıl
Çoğuyla oldum yabancılarda dahil ama türk kızı bencil ve memnun olmuyor
bekler demkki zor bir erkek
07 Yorumla
Soran+1 yılyaziyim mı pekki?
Soran+1 yılilgisiz gibi sanki.. yani hic hal hatir sormaz.. beby azmasam yazmaz.. yazsa saatler sonra ve xoi az yazar
Soran+1 yılama onu istiyorsam😔
Umduğu heyecanı bulamayınca sıkılmıştır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı. Bekler
05 Yorumla
Soran+1 yılpeki neden
Soran+1 yılher ikiside olabilirde... benim yazmami istese kendinede yazardi kesin😔
Soran+1 yılöylede.. ben ein bir sansimi deniyim yaziyim olmadi ilgi göstermiyor so yazisim olur ona
+1 yılKarşıdan da bir adım bekliyor olabilir
012 Yorumla
Soran+1 yılama sürekli ben adimi atiyordam ve ondan bir tik almiyorsam?
- +1 yıl
Sizi beğenmemiş bence bosuna uğraşmayın ya da aradığı kriterde değilsiniz
Soran+1 yılhmm😔
- +1 yıl
Konuyu cinsellige suna buna getirdi mi? sen tepki verince özür falan dile Di mi?
Soran+1 yılhayir
- +1 yıl
O zaman direkt umduğunu bulamamış hayal kırıklığına uğratmışsın
Soran+1 yılne alaka ya😔
- +1 yıl
Yani seni tanımadan önceki hayali ile tanıdıktan sonraki cok farklıymış ondan dolayı olabilir kötü birşey gibi algılama
Soran+1 yılbenden ne umuy etdiğini ben nereden bielbilrim ki.. bu arada hic görüşmedik... sadace yazıltuk bir ay uzunlugunda
- +1 yıl
Ya işte sen bilemezsin kendince aradığını bulamadı sende. o yüzden de soğudu
Soran+1 yılkendi bilir
- +1 yıl
Tabiki kendi bilir :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim sevgilimde böyle yazmıyor
017 Yorumla
Soran+1 yılnedem kii
Cevap sahibi+1 yılBilmiyorum nedenini söylemiyor seviyorum diyor ama hep böyle senin yapman gereken ayrılık mesajı at isterse peşine gelir
Soran+1 yılatdım az öncee... okuyup cevap yazmadı bile
Cevap sahibi+1 yılAyrılık mesajı mı attin
Cevap sahibi+1 yılUmrunda olmazsa ilişki bitmiş demektir
Soran+1 yılyok ayrılık değil.. veda mesajı... sevgilim değilki ayrılık mesajı atimm
Cevap sahibi+1 yılNe yazdın tam olarak
Soran+1 yılorası bana kalsın:) duygu katmadım icine
Cevap sahibi+1 yılBundan sonra son durumunu guncelle bölümünde açıklarsin 😀
Soran+1 yılyazmadı yazmicakta🙄
Cevap sahibi+1 yılYazmazsa sevmediğinden demektir
Soran+1 yılsevse eğer müsade etmezki böylece ayrılmayı😂 belki ne yazıcanı bilememiştir🙈😂
Cevap sahibi+1 yılSen bekle yazmıyorsa umudunu kes
Cevap sahibi+1 yılSeviyorsa bırakmaz
Soran+1 yıl4h tir yazmayan bundan sonra neden yazsın ki
Cevap sahibi+1 yılSen ondan ümidini kes gelmezse sevmeyen birinden kurtulmuş olacaksin1
Soran+1 yılaynen öyle.. kestim bilee. ama isterdimde bana aon bir kez yazmasını
+1 yılbekleyebilir.
00 YorumlaBekler
00 Yorumla
Devamını Gör(5)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir erkek kendi yazmayip, kizin yazmasini bekler mi ayni anda?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar