Bir erkek kendi yazmayip, kizin yazmasini bekler mi ayni anda?

Yani diyelim yeni tanistiniz..1 ay oldu oluyor. Erkek cok istiyordu tanışmayıı.. hatda zar zor numaramıda elde etdii... şimdide 2 haftadır fazla yazmıyordu.. yanii günde bir defa iki defaa... işlk başkarda sürekli yazardı hatda bana neden yazmıyorsun derdii.. gecem hafta ben ona sordum bana yazmak istemiom mu? sıkıldın mı diye? yok hayır dedi ben senin benden sıkıldıgını sanıyorum dedii.. ama o bana mesaj atmaz bile ben ona yazmadan😔 ben maj ataam bile saatler sonra yazıyor en erkende 20dk sonra. Ne yapmalıyımm.. en son karar aldım dedim yazmicam ona daha..1haftada yazmadımm o isterse yazardı diye ama oda bana yazmadı.. sizce benim mi bir yanlışım var? Ne yapıyım? Yazıyım mı ona?
Bir erkek kendi yazmayip, kizin yazmasini bekler mi ayni anda?
Cevapla