Bir kisi icin soyledim bunu. Ayri dusunce once onsuz yasayamam krizlerine girdim yoksunluk hallerinden sonra durulmaya basladim ve daha sonra anladim ki yasaniyormus. Benligimdeki boslugu ben olusturup ona teslim etmisim oysa ona ztn ben sahipmisim
o zamanlar öyle demiyordum ama kaybedince anladım onsuz yaşanmıyor gerçekten. sevdiklerinizin kıymetini bilin her gününüzü son gününüzmüş gibi yaşayın.
En İyi Cevaplar