2 aylık evliyiz ailemden uzakta yaşıyorum. tatil amaçlı annem ve kız kardeşim memlekete gitti sizce?

Eşimi yalnız bırakıp gtmelimiyim? Birbirimizi ozlersek ilişkimiz daha taze kalırmı? Çünkü devamli birlikteydik bugüne dek beni evde olsun dışarda olsun hiç yalnız bırakmadı. Sizce 1 hafta ayrı kalmak da sakinca var mı 2 aylık evliliğe göre erken mi?
2 aylık evliyiz ailemden uzakta yaşıyorum. tatil amaçlı annem ve kız kardeşim memlekete gitti sizce?
Cevapla