Denedim olmadı seni sevmeye çalıştım fakat olmadı dedi bana onu çok seviyorum ne yapmalıyım?

biz lise zamanında yani 2012 tarihinin Nisan ayında çıkmaya basladık sonra bir kaç olay oldu temmuz ayında ayrıldık bende ayrıldıktan 1 ay sonra başka biriyle çıktı 4 sene çıktılar 4 sene sonra 2016 haziran ayında ayrıldıgını ögrendim aralık ayında tekrar yazim dedim yazdım cevap verdi konustuk görüstük ilk 1 ay güzel geçti fakat yılbası gecesi içti ve ben ona kimi seviyosun dediğimde onu seviyorum dedi aldattı beni dedi neyse 1 ocaktan itibaren bana soguk davranmaya basladı ve bana denedim olmadı seni sevmeye çalıştım olmadı dedi ne yapıcam bilmiyorum her gün rüyalarıma giriyo
unutmak istiyorum ama olmuyo bıktım artık psikolojim alt üt oldu yardım edin
Denedim olmadı seni sevmeye çalıştım fakat olmadı dedi bana onu çok seviyorum ne yapmalıyım?
Cevapla