Tanisma faslindan sonra bir erkek kiza neden yazmaz?

Erkek kiza cok ısrarlı olup tanışmak istedikten sonra neden yazmaz? Numara mı aldıktan sokra azar azar yazar oldu... ben yazdım coğunluklaa ama bende yazmayınca hic yazmadı? nedenleri ne olabilir? Hoşlanmadığım biri olsa takmamda sahiden beğendipim biri hemen pes edesim yok... ama cocuğun kıcına yapışasımda yok. Bu arada hic ilşkim olmadı
Güncellemeler
+1 yıl
en son sordum bana yazasın mı yok.. sıkıldın mı bendem diyee.. bana yok hayır ben ama ben senin hakkında benden sıkıldıgını yazmak istemediğini sanıyorum dedi.. dedim öyle bişey olmadıgını ama yinede yazmıyır
Tanisma faslindan sonra bir erkek kiza neden yazmaz?
Cevapla