Kime sorsak aşk acısı çekiyor. Çok seviyor ama karşılık bulmuyor. Peki hepimiz acı çekiyorsak inciten kim? "Ben üzen kişiyim!" diyebilecek cesaretiniz var mı? Belki siz birini sevip üzülüyorken bir başkası da sizin için üzülüyordur? Bu kısır döngüye bir çare var mıdır?
Aşkta hepimiz incinen, acı çeken taraftaysak, incitenler kimler?
bazen terk ediliriz bazende terk ederiz. eger terk ediyorsak kendimizi hakli ediliyorsak karsi tarafi haksiz giruyoruz. ama terk edende edilende benim bir hat var mı ne hatalar ettimde terk edildim veya ben terk ediyorum ama ya benimde hatalarim varsa aslinda o beni terk etmesi gerekirken sirf beni sevdigi icin terk etmiyorda ben ediyorsam desek sorun kalmaz. birde sahde asklar var cikiyoruz sevmedigimiz hallde sikilincada terk ediyoruz veya ediliyoruz o konu zaten ap ayri bir mesele sevmenin nedemek oldugunu gec ogreniyoruz ve ogrendimizdede cok gec olmus oluyor.
Her zaman aklıma gelir hep. Acaba aynı şeyi başkasıda benim içinmi düşünüyo diye. Beni en çok ürperten düşüncelerden biridir. işin kötü tarafı tam hiç aklıma gelmeyecek bir durumdayken bu tür şeylerle karşılaşmak en kötüsü.
Çare var , fanilere aşık olmayacaksınız... Ölçülü seveceksiniz...
Hormonlarımız kilit-anahtar ilişkisi ile çalışır. Bunu gündelik yaşama uyguluyorum ben. Zaten sevgi de beynimizin içinde olan bir şey. Sen sana uygun olmayan adamı seversen haliyle kırılırsın. Kendinize uygun birini bulunca kalp kırıklığı olmaz...
çare yok ama herkesinde başına gelmiyor eskiden böyle değilmişki seviyorum diye yalan söylemezmiş kimse kimseye bu yüzden acı çekenler şimdiki kadar fazla değilmiş
Evet var , aşk aslında dünyanın görüp görebileceği en büyük satranç oyunudur , asıl önemli olan nerede nasıl hareket etmen gerektiğini bilmektir... duygularıma esir oldum dersen, şah derler... asıl olan kazanmaktır ve bunun için gerekirse piyonları , işler ciddiyse atı , belki de kaleyi vermektir , fakat önemli olan kazanmaktır çünkü aşk hiçbirzaman kaybedene güzel olmamıştır...
Kısır döngü değil de, doğru insanla karşılaşma durumu sorunu. Doğru kişiyle hastalıkların uyuşacak. Yoksa olmuyor işte. Herkes haklı sonuçta ve herkes bildiğinin en iyisini yapıyor. Mükemmel değil kimse. Ancak onunla hastalıkların uyuşursa, doğru insanı buldun demektir.
Aşkta herkes acı cekıyor evet doğru ama bir taraf acıyı bütünüyle hissedip sahipleniyor içinde saklıyor onu bir tarafta acı cektiğini sanıyor ıkı damla gözyaşı akıtıp başka adamların kollarında harcıyorlar kendılerını mutu oluyorlar belkide o yüzden asla aşkı ıkı tarafında aynı şekilde hissettiğini düşünmüyorum eger bir acı varsa onu sahiplenindir aşk diger kişi sadece yardımcı oyuncu.
Biz de incitiyoruz. Ama incitenler olarak incittiğimiz kişiden haberimiz bile olmuyo, çünkü incinmekle meşgul oluyoruz.
Genelde insan kendisini sevene değil sevmeyene tutulur. Seven üzülür, sevmeyen de üzülür falan. Bu bir kısır döngü olarak gider. Çoğu kişi bu döngünün içindedir.
Bir kısım şanslı insanlar da bu döngüye hiç girmez. Onlardan biri olmak çok güzel olurdu.
insanlar saçma sapan duygularından acı çekiyor örnek durduk yere kıskançlığı artırırsan kavga başlar ve ayrılığa gider acı bu işte ne gerek var buna saçmalık işte ama estek kerestek konulardan acı çekiliyor
Yıkılmak için dizilen domino taşları gibiyiz. Biri gelir seni yıkar ama onu da başkası yıkmıştır zaten... Herkesin suçlu olduğu bir durumda kimsenin suçlanamayacağını anlarsın 💏
Bende defalarca sordum kendime onu seviyoruz ama karısimzdaki sevmiyor bizi değer mi kırmaya bu küçük dünyada değer mi seni seviyorsa onu el üstünde tut yaşat kalbinde sev sevil seni seviyorsa sende farkında ol değerini bence... Hayat kısa mutlu olmaya bak
Acı bir virüs gibi bulaşır insandan insana. Ne üzülmeyen vardır ne de üzmeyen bu hayatta. Bazıları bunu bilerek yapar bazıları bilmeden. Çaresi var mıdır, bence yoktur. Bulunamayacaktır da...
sevmeyen bırakan taraf , seven taraf ise incinir kırılır hayatı kararır o masal ona dar olur işte helede kız gitmeyip arkadaş gibi takılırsa bendeki gibi komple biter hayatın.
Aslında vardır. İnsan sevmek isterse sevebilir bazen zordur ama olmaz değildir. Acı çeken de çektiren de aslında yine bizleriz. Seni seven birine sana sevgi dolu bakıp gülerken bakmayı dene
Herkes haklı onun penceresinden iç dünyasından bak o haklı. Diğerinin penceresinden iç dünyasından bak oda haklı. Aşkta haksız yoktur. Acı çeken, çektiren diye bir ayrımda.
Üzdüğüm oldu.. ama sen izin vermezsen kimse seni üzemez düşüncem bu yönde olduğu için üzüldüğümde de çevremdekilere fark ettirmem kendim ettim kendim buldum gibi..
Sen insanlardaki merhamet duygusunun boyutunu tam da ona ihtiyaç duyulduğunda görebilirsin. Zira söze gelince herkes cennet kuyruğunda sıra almakta
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Üzen ben oldum sonra çok üzüldüm üzdüğüm günden sonra 2-3 yıl ugraştım gönlünü almak için ama gönül bir kere kırılınca geri gelmiyor daha anlatacak çok şey var buraya sığmaz... hatalar tek taraflı olmaz...
En İyi Cevaplar