Aşkta hepimiz incinen, acı çeken taraftaysak, incitenler kimler?

Kime sorsak aşk acısı çekiyor. Çok seviyor ama karşılık bulmuyor. Peki hepimiz acı çekiyorsak inciten kim? "Ben üzen kişiyim!" diyebilecek cesaretiniz var mı? Belki siz birini sevip üzülüyorken bir başkası da sizin için üzülüyordur? Bu kısır döngüye bir çare var mıdır?
Aşkta hepimiz incinen, acı çeken taraftaysak, incitenler kimler?




Aşkta hepimiz incinen, acı çeken taraftaysak, incitenler kimler?
Cevapla