Evliyim ama baskasina aşık oldum.. O kişi bunu bilmiyor?

Gerçekten önyargıli olmamak lazımmış.. Asla büyük konuşmamalı insan.. Ben asla olmam derdim ama korktuğum başıma geldi.
Evliyim ama baskasina aşık oldum.. O kişi bunu bilmiyor?
Cevapla