• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Bir kız sevgilisinden veya ilişkisinden neler bekler?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
Evet kızlar söz sizde, uzun uzun yazacaklara şimdiden teşekkür ediyorum.
Bir kız sevgilisinden veya ilişkisinden neler bekler?
Cevapla
İlişki Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • Labellda
    Labellda Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 56%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 619 cevap paylaştı.

    ilk olarak guven ister sonra sevgi en çok da ilgi mesela ilgiyi acayim bir insan cok seviyorsa deger veriyorsa herseyini takip etmelidir yedigi yemegi giydigi kiyafetin kalinligini inceligini yattigi yastiga kadar dusunur tabi bunlar iliskinin ilerilerinde dir cogu icin anlayis bekler en çok onunla yuz yuze konusurken ciddiyse ciddiyet ister herseyi dozunda ister yani

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eee madem bunları istiyorlar. Bunları gösterdiğimiz zaman neden başarılı olamayoruz?

      Yorumla
    • Labellda
      Labellda
      +1 yıl

      kiymet bilmiyorlar

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • bayanhiç35
    bayanhiç35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 62%
    +1 yıl

    Uzatmanin manasi yok ilgi samimiyet güven baskada bir bok beklemez ama erkekler ya çok vicik vicik oluyor ya da tam odun insan arasini bilmeli haaa bide genelleme yapmiyim bazi erkekler diye degistiriyim...

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tartışılması gereken bir konu daha :D

      Yorumla
    • bayanhiç35
      bayanhiç35
      +1 yıl

      evettt

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir gün tartışalım :D

      Yorumla
    • bayanhiç35
      bayanhiç35
      +1 yıl

      olur

      Yorumla
  • Baba-Fingo
    Baba-Fingo Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 50%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Hediye bekler, alırsın beğenmez, az gorur.
    İlgi bekler , ilgilenirsin bunalir , sıkılir.
    Güzel söz bekler , söylersin basit der, hafife alır.
    Yok MK kızların beklentisine göre değil
    Kendi isteklerine göre yaşayacaksın.!.

    3
    0 Yorumla
  • majestetuncay
    majestetuncay Takip Et
    Mentor Yaş: 40
    +1 yıl

    iş yerinden eve kadar halay çekeceği erkeği ister mesela..

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

31

Cevap

10

Cevap

  • kripton94
    kripton94 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 39%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 11b cevap paylaştı.

    Hangi kadın türü klasik mi kendinin farkında olan mı?

    Klasik kadınlar odun erkekler istiyor ona kötü davransın yasak koysun baskı yapsın bu kızlar bu erkekleri seviyor

    İkinci tip ise ne istediğini bilir erkeğin karakterine önem verir tabi karizma ve koruyucu sahiplenen erkekler ister
    Arada ne fark diyebilirsin biri kadını bastırır bir diğeri ise kadının baskı kurmadan sahiplenir kıskanır korur

    2
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dediklerini iyi anladım ama hep kendinden bir haber insanlara denk geldim sanırım, kendini tanıyan insanlara denk geleceğim zaman ise artık canım hiçbir şey yapmak istemiyordu.

      Yorumla
    • kripton94
      kripton94
      +1 yıl

      Hislerine göre davran zamanı değil demek ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Artık zamanı gelse de tepki veremem, maddi manevi çok büyük sıkıntı içindeyim. Sıfırı tükettim

      Yorumla
    • kripton94
      kripton94
      +1 yıl

      Hayırdır niye böyle diyorsun

      Yorumla
  • Dejavuoldumya
    Dejavuoldumya Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 45%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 884 cevap paylaştı.

    Arada hafif ve gerçekçi kıskançlıklar olsun, üstüne çok fazla düşülmeden, sıkmadan, bunaltmadan ilgi göstersin, hep ben ön planda olayım fakat ego meselesi haline gelmesin, derdi olduğunda ilk aklına gelen kişi olmanı, bir şey yapacaksa veya yapmaya teşebbüs edecekse birlikte gerçekleştirmek, kavga anında uzatmamayı öğrenip, sorunu konuşarak kesin bir çözüme kavuşturmak, sadakatinden zeval vermemeni, sana canını bile emanet etse ona zarar gelmeyeceğinden emin olmak ister. 😏

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki bu sandıklarının hepsi tamam olduğu halde neden karşılığını göremiyorum ve mutlu edilmiyorum?

      Yorumla
    • Dejavuoldumya
      Dejavuoldumya
      +1 yıl

      O zaman kendini geri çekmen lazım. Biraz kendi haline bırak fazla ilgilenmemeye başla. O zaman boşlukta hissetmesini sağlarsın. Sonuçta sonsuza dek böyle olmayacak, öğrenmesi lazım. 😏

      Yorumla
  • EzgiUysal
    EzgiUysal Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl

    Samimiyet ister en çok bence. Çünkü karşındaki insanla samimi olmazsan hep diken üstünde hissedersen, şöyle yaparsam ne tepki verir böyle yaparsam ne hisseder diye düşünmekten kendin olamazsın.

    Sonra dürüstlük ister, yalan söylenilmesini istemez kesinlikle. Aradaki sevgi saygı hiç eksilmesin ama dürüstlük de atlanmasın ister.

    Ve güvenmek ister, en önemlisi de bu bence. Güvenemediğin biriyle olmuyor çünkü.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunları fazlasıyla yerine getirmiş olmama rağmen hiç olumlu sonuç alamadım bilemiyorum. Hepsi mutsuz şekilde bitti

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    en çok o kişi hakkında güven duyması her ne konuda olsun onun yanında olacağını onu bırakmayacağını onu ömrünün sonuna nefesine kadar seveceğini sevgisinden emin olmak istediğini huzur dolu bir birliktelik yaşamayı bekliyorum ben ama hiç karşıma çıkmiyor malesef 😐😐😯

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu anlattıklarının hepsini fazlasıyla sağladım geçmiş ilişkilerimde ve hepsi bir şekilde yürümedi, ona ne diyeceksin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      o zaman karşındakinden sorun oluyor hep açık açık bu durumu anlattım o zaman neden mutlu olamıyorum neden böyle yapıyorsun diyebilirsin bence bir gözden geçirin birlikte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      en doğrusu bu bence ona açık konuş böyle böyle dee işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hepsi çoktan bitmiş ilişkiler zaten, yani siyaset meydanı havasında tartışmak çok isterdim ama baya geçmişte kaldılar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bilmiyorum çünkü ben sadece bir ilişkim oldu ondanda Hiçbir şey anladığım. yok malesef

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kusura bakma yardım etmek isterdim bu konuda ama Hiçbir şey aklıma gelmiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok yahu ne kusuru, ben sorunlara çözüm falan aramıyorum, maksat beyin fırtınası olsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hm peki

      Yorumla
  • kurebalsu
    kurebalsu Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 40%
    +1 yıl

    Kısa ve net kendinden sakınan koruyan erkek... kızlar ihtiyaçları olmasa da erkekten bunu görmeyi çok severler... ruh okşar bu davranışlar.. ve ruha dokunabilen erkek hiç kaybetmez gerçek bir eşeklik etmediği sürece 🐶

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ruha gerçekten dokunabildiğimi düşünüyorum ve hiç dediğin gibi olaylar olumlu neticelenmedi. Evet benim hatam sebebi ile bitti ama benim hata yapmamın sebebi hiçbir şeyin karşılığını görmememdi

      Yorumla
    • kurebalsu
      kurebalsu
      +1 yıl

      Merveyle ayrıldınız mı be

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok yahu, anlattığım kişi o değil, Merve'ye karşı tam bir öküz modunda seyrediyorum

      Yorumla
    • kurebalsu
      kurebalsu
      +1 yıl

      İyi bari.. bizimki çok cici gidiyore 😛😛

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Helal size :D benim hayatımda hiçbir şey cici gitmiyor.

      Yorumla
  • Nurayssee
    Nurayssee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl

    Genelleme yapamayacağım ama ben fazla baskıya gelemiyorum tabiki kıskanacak bazı yaptırımlar uygulayacak. Dozu aşıldığı an büyük bir rahatsızlık hissediyorum

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kimseye özel veya sosyal hayatına herhangi bir baskıyı bırak tek bir müdahalem olmadı ve hiç mutlu bitmedi sonuçları

      Yorumla
    • Nurayssee
      Nurayssee
      +1 yıl

      O zman fazla rahat olman problemdi. Kızları anlayamazsın o aradaki çizgi çok önemli kıskanınca kızar ama kıskanmasan da sevmiyor diye kızar anlayacağın anlaşılmazlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aslında hiçbiri sevmediğimi düşünmedi ama sevgime karşılık aynı miktarda sevgiyi ilgiyi bırak zerresini göremedim. Mutsuz oldum, olduk ayrıldık

      Yorumla
    • Nurayssee
      Nurayssee
      +1 yıl

      Bırak iyi olmuş bittiği. Arayış içinde olma bırak bu sefer de o seni bulsun

      Yorumla
    • Nurayssee
      Nurayssee
      +1 yıl

      Belki mutluluğu bu şekilde bulursun zamanı gelince o kapını çalar zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok yanlış anladın beni sanırım, bir arayış içine hiç girmedim. Öyle çok fazla insala da bir geçmişim olmadı ve dediğim olaylar baya geçmişte kaldı. Sadece neyi yanlış yaptığımı merak ettim

      Yorumla
    • Nurayssee
      Nurayssee
      +1 yıl

      Sende beni yanlış anladın arayış içinde derken kastım o değildi. Hala kendinde hatayı araman ya da birşeyleri anlamaya çalışmanda bir arayış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Anladım kusura bakma ben bir an yanlış anladım seni. Ama insan bir şeyler yanlış gidince ilk kusuru kendinde arıyor. Zaten karşındaki insana yapacak bir şeyin de yok bu yüzden sürekli kendin ile başbaşasın

      Yorumla
  • ωαтcн
    ωαтcн Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Tabiki ilgi isteriz. Abartmadan sıkmadan.. Aslında ben sadece aşk isterim. Sorgusuz, plansız, boş hayallerle zaman kaybetmeyeceğim ve sadece bana ait... Çok mu oldu ki :/

    0
    11 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İlgi konusunda aşırı buluyorsunuz (ya böyle lafa genelleme yapar gibi başlamak istemiyorum ama bilemedim kusurumu affet) yani bazen bu ilgi karşı tarafı korkutuyor veya basitinden soğumasına sebep veriyor.

      Aşk beklerim dediğini karşılıklı aşk olarak düşünüyorum çünkü bir tarafın gerçekten aşık diğer tarafınsa sadece sevgi beslemesi olumlu sonuç vermiyor

      Yorumla
    • ωαтcн
      ωαтcн
      +1 yıl

      Tabiki öyle. Ben hpşlanmam fazla ilgiden cidden sıkılırım. Kendi yaşam alanıma saygı isterim. Yoksa aşk maşk kurtaramaz bizi, biter

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani anlatmaya çalıştığım şey karşı tarafın özel veya sosyal hayatına bir müdahale asla değildi, sadece karşı tarafa sevdiğini göstermekten bahsediyorum.
      Asla karşımdaki insanın sosyal hayatına görüştüğü kişilere müdahale etmedim, etmem de sanmıyorum. Aksine bu konuda teşvik edici oldum. Ama nedense ilgi göstermek hep işlerin bozulmasına sebep oldu

      Yorumla
    • ωαтcн
      ωαтcн
      +1 yıl

      Ben eski kafalıyım galiba biraz ama, şimdi ki kızlar kim iterse ona koşuyor. İlgi görünce sıkılıyor. Tavsiyem kimseye kendinden fazla değer vermemk olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Abla valla şimdilerde kendime bile ilgi gösterecek mecalim yok, bin türlü derdin içine düşmüş haldeyim maddi manevi.

      Şimdilerde kör topal bir ilişki sürüyor ama gerçekten içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor, hele geçmişime bakınca vay be neler neler ne incelikler düşünmüşsün diyorum kendime. Haliyle ilgisizlikle suçlanıyorum üstüne bir de (karşı taraf haklı biliyorum ama elden bir şey gelmiyor)

      Eski biten ilişkilerimden sonra her biri gerçekten serseri ve açık bir şekilde kötü ahlak sahibi insanlar ile birlikte oldular ve hemen hemen hepsi ya aldatıldı ve gerçekten ağır şekilde kişilik onurunu zedeleyecek muameleler gördüler (insan illa ki duyuyor bir yerden yoksa samimi söylüyorum takip ettiğim falan yok kimseyi yanlış anlaşılmasın)

      Ve o gerçekten kötü ahlak sahibi erkeklere gösterdikleri sevginin ilginin şefkatin zerresini bile yaşamadım. Bilemiyorum gerçekten nerede hata yaptım zamanında. Nerede hata yapıyorum diyemiyorum çünkü artık gerçekten yaptığım hiçbir şey yok

      Yorumla
    • ωαтcн
      ωαтcн
      +1 yıl

      Bunlar duygularını da köreltiyor aslında. İçinden birşy yapmak gelmiyorsa yapma. Kendini dinle nadasa bırak biraz. Belkide sevmeye değecek ve sana gerçekten değer veren biriyle karşılaşman için buna ihtiyacın vardır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani sitede bu tarz sorular hiç sormam ama az önce geçmişi sorgularken birden kafama takıldı işte, nerede hata yaptım dedim kendi kendime.

      Eski kız arkadaşımın numarasını sileli çok oldu 2 ay önce kadar tanımadığım bir numaradan bir mesaj geldi, son iki hanesinden tanıdım eski kız arkadaşım yazmış.

      "Ben kendimi kıskanç değil sanıyordum. Meğersem sen benim kıskanacağım veya beni rahatsız edecek hiçbir şey yapmıyormuşsun" yazmış. Mesajı okudum ve sildim.

      Sonra öğrendim ki benden sonra hayatına giren çocuk aldatmış kızımızı. Anlamıyorum gerçekten

      Yorumla
    • ωαтcн
      ωαтcн
      +1 yıl

      Çok takma bence bunları. Hayattır neler gelir neler geçer.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok zaten bunları düşünmeme bile engel ciddi maddi ve manevi sıkıntılarımla cebelleşiyorum. İnsan bazen bir anda düşünüyor işte.

      Yorumla
    • ωαтcн
      ωαтcн
      +1 yıl

      Hakkında hayırlısı delikanlı. Geçer gider hepsi sıkma canını..

      Mutlu gğnlerin olsun ✋

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Geçeceğini pek sanmıyorum sıkıntılarımın, sıfırı tükettim zaten bu yüzden bu sitedeyim. Ama olumlu dileklerin için teşekkür ederim

      Yorumla
  • ahbeanastasia
    ahbeanastasia Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 47%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 807 cevap paylaştı.

    ilgi. ilgi. ilgi. ilgi delisiyim evet. beğenmeyen yallah arabistana.

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kızların hoşuna giden şeyin ilgi görmek olduğunu pek düşünmüyorum. Aksine uzaklaşmaya neden oluyor ilgi görmek kızlar açısından

      Yorumla
    • ahbeanastasia
      ahbeanastasia
      +1 yıl

      bazen de erkekler uzaklaşıyor hiçbir sebep yokken. buda dahil mi?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Elbette dahildir ama işte ben bunun sebebini merak ediyorum. Tek bir cinsiyeti suçlamıyorum. Yani merak ettiğim bu neden oluyor.

      Yorumla
    • ahbeanastasia
      ahbeanastasia
      +1 yıl

      Anliyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :D :D Kolpaçino repliği gibi oldu

      Yorumla
    • ahbeanastasia
      ahbeanastasia
      +1 yıl

      encrypted-tbn0.gstatic.com/images 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aklıma direkt bu caps geldi :D

      Yorumla
    • ahbeanastasia
      ahbeanastasia
      +1 yıl

      Ben seni nereden taniyorum ya? Kullanici adin pek bir tanidik gelio ama cikaramadim.

      Yorumla
  • mmathildaa
    mmathildaa Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 52%
    +1 yıl

    Beni anlamasını diyeyim gerisini erkekler düşünsün asd

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sizleri anlamak mümkün değil ki ama :/ üzgün surat

      Yorumla
  • mtrdls
    mtrdls Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Kendinden çok onu düşünen bir sevgili ve kararlı bir ilişki. Tabi karşılıklı olmadığı sürece bunların bir anlamı kalmaz o ayrı.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendimden çok karşı tarafı düşünüp önemsedim ve hiç karşılığını göremedim

      Yorumla
    • mtrdls
      mtrdls
      +1 yıl

      O yüzden devamını getirdim ya :)

      Yorumla
  • ___Ferda___
    ___Ferda___ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Kizlar sevgi saygi sadakat bekler... ben artik bisey beklemiyorum. lukse girer terkedilmeyim yeter 😃

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Terk edilmekten muzdaripsin sanırım :/ bayıldım cevabına sabah sabah iyi güldüm

      Yorumla
    • ___Ferda___
      ___Ferda___
      +1 yıl

      Evet 😊

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayırdır niye terk ediyorlar seni

      Yorumla
    • ___Ferda___
      ___Ferda___
      +1 yıl

      Bilmem daha iyisini buluyolardir ellerini sallasalar ellisi 😊

      Yorumla
  • gokmisra2
    gokmisra2 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl

    sevgisine sahip çıkmasını yalan söylemmemsini hediyeler almasını ister sevgilisinden

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya şu cevapları gördükçe acı acı tebessüm ediyorum. Bunların hepsini fazlasıyla yerine getirdim ve bir şekilde yürümedi. O nasıl oluyor peki

      Yorumla
    • gokmisra2
      gokmisra2
      +1 yıl

      kızda ilgi bekliyor yani ilgi ilgi ilgi bunu ilk bilmelisin sonra şımart onu o seni sever

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya sevgi dilendiğim yok zaten, ben sana bunların hepsini fazlasıyla verdiğimi ama hepsinde iki tarafın mutsuzluğu sonucu ayrılık ile bittiğini söylesem ne dersin?

      Yorumla
    • gokmisra2
      gokmisra2
      +1 yıl

      kızda mutlu deilmiş senden ilgi gösterseydin belki mutlu olurdunuz ikinizde mutsuzmuşsunuz ilgi lazımdı size

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yahu ben mi anlatamıyorum, ilginin de inceliğin de değer verdiğini belli etmenin de en fazlasını gösterdim.

      Yorumla
    • gokmisra2
      gokmisra2
      +1 yıl

      yaw ne halin varsa gör odun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Dalga geçiyorsun değil mi :D abi şaka mı ya

      Yorumla
    • gokmisra2
      gokmisra2
      +1 yıl

      bbb odun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Öyle kuru kuru bb olur mu beni yakmak lazım veya balta ile parçalamak.

      Yorumla
    • gokmisra2
      gokmisra2
      +1 yıl

      :)))))))))))))

      Yorumla
  • NefesinNefesimdi
    NefesinNefesimdi Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 64%
    +1 yıl

    Sevgi, saygı, sadakat, ilgi, güven, anlayış ve değerli hissettirmesini ister.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunların hepsi tamam olduğu halde işler neden doğru yürümüyor

      Yorumla
    • NefesinNefesimdi
      NefesinNefesimdi
      +1 yıl

      Kız sevmiyordur. Ne yaparsan yap seni sevmiyorsa anlamsız gelecektir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki o zaman neden bu insanlar ilişki içinde oluyor sevmedikleri halde, anlamıyorum inan

      Yorumla
    • NefesinNefesimdi
      NefesinNefesimdi
      +1 yıl

      Çünkü çoğu yalnızlıktan kaçıyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ama gerçekten anlamıyorum, ben yalnızlıktan ölsem de sevmediğim bir insan ile ilişki yaşayamam

      Yorumla
    • NefesinNefesimdi
      NefesinNefesimdi
      +1 yıl

      Bende öyleyim. Hiçbir zaman yalnızım diye kimseyi kullanmadım. Ama nasıl bir karakter var bunu yapacak kadar vicdansızlaşabiliyorlar anlamıyorum bende. Her şeyi geçtim birde sevmedikleri halde seviyorum demeleri nasıl bir karakterdir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani anlam veremiyorum sadece

      Yorumla
  • secretwe
    secretwe Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Ilgi geleceğe dönük olmasını sadakat birde ilişkinin yuzukle taclandirilmasi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunları düşünen bir kıza henüz rastlamadım :D

      Yorumla
  • Hızlıxxxxxxxx
    Hızlıxxxxxxxx Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Güven ve sadakat sonra o zaten bırakır kendini erkeğe

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Sevgi
    Saygı
    Hoşgörü
    Vefa
    Anlayış
    İlgi
    Merhamet
    Tatlı sözler
    Samimi olan herşeyi ister

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu dediğin şeylerin hepsini gösterdikten sonra yine de başarısız oldum her seferinde

      Yorumla
  • Azizeömer
    Azizeömer Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36 , eic 46%
    +1 yıl

    En cok güven ve sadakat sonra da ilgi

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunlar fayda etmiyor bence

      Yorumla
    • Azizeömer
      Azizeömer
      +1 yıl

      Neden? Ben bir bayanim ve sevdigim insan tarafindan en cok istedigim seyler bunlar.

      Yorumla
  • yeanesacmaliyon
    yeanesacmaliyon Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkek ne bekler aynı sorum sana teşekkür ederim

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız beni mat etti resmen, çoban matı olmuş gibi hissettim :D

      Yorumla
    • yeanesacmaliyon
      yeanesacmaliyon
      +1 yıl

      Hahaha güldürdün :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kızların yazdıklarını yazacaktım ve sen de bunlar erkeklere fayda etmiyor diyecektin :D

      Yorumla
    • yeanesacmaliyon
      yeanesacmaliyon
      +1 yıl

      ciddi ciddi cevap istiyoruumm :)))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Açıkçası cevap vereyim o zaman. İki çeşit erkek vardır. Birisi ruh hastası bir kişilik sahibi olanlar. Bunlar kendi egolarını tatmin etmek için genelde karşı tarafa hakimiyet kurmaya çalışıyorlar. Bunu çok çeşitli yollar ile yapıyorlar ve mümkün olduğunca erken kurtulup uzak durmak gerekiyor.

      İkinci sınıf ise normal insan vasıfları taşıyan karşısındakinden sevgi, değer görmeyi bekleyen, saygı bekleyen normal insandır. Kendi zevkine göre, kendisine statü ve kültürel açıdan denk bir insan ile huzurlu güven dolu bir ilişki ister

      Yorumla
    • yeanesacmaliyon
      yeanesacmaliyon
      +1 yıl

      hmm üzdün bea bende birincisinden var iyi yönleri de var ama bilemedim şimdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yani karşındaki kişi ruh hastası ise biran önce uzak durmaya bak. Seven insan karşısındakine sınırlar veya yasaklar koymaz. Kendine güveni olmayan ruh hastaları bunu yapar sadece. Kadın üzerinde hakimiyet kurmaktan tatmin olurlar. Bir erkek sevdiğim kadına güvenip onu seviyorsa zaten onun hal hareketlerine ve yaptıklarına da güvenir. Nerede nasıl hareket edeceğine güvenir. Zorla olacak şeyler mi zaten bunlar

      Yorumla
    • yeanesacmaliyon
      yeanesacmaliyon
      +1 yıl

      değil tabiki. :) Teşekkürler

      Yorumla
  • hazanjshjdj
    hazanjshjdj Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27
    +1 yıl

    ilgi sevgi saygı güven ask bağlılık

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki bunların hepsi tam olduğu halde neden işler iyi yürümüyor

      Yorumla
    • hazanjshjdj
      hazanjshjdj
      +1 yıl

      bir tarafın karakteri oturmamış oluyo bence bu kadar güzel şeye dayanamiyo egosu tavan oluyo ve soguyo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olabilir teşekkür ederim cevabın için

      Yorumla
  • HeyLuna
    HeyLuna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    çok sıkmasın, dürüst olsun yeter.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sıkmak konusunda kastettiğin şey ne oluyor tam olarak? Bunun bir ölçüsü yok sanırım malesef. İlgisiz olduğunu düşünüyorlar diğerinde de

      Yorumla
    • HeyLuna
      HeyLuna
      +1 yıl

      ya sürekli yanımızda olmasın sürekli nesaj atmasın onun dışında da bir sosyal hayatım olduğunu bilerek haraket etsin. İlgisizliğin bence fark etmeden yapılması biraz zor. ilgisizlik kasıtlı yapılır gibi geliyor bana.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Açık konuşmak gerekirse diğer türlüsünü çok denedim. Hiçbir zaman karşımdaki insanın özel ve sosyal hayatına müdahale etmedim, etmem de. Aksine bu konuda teşvik edici oldum her zaman. Ama karşımdakine ilgi göstermenin veya onu düşünmenin hiçbir olumlu dönüşünü almadım (yani bunu olumlu dönüş almak için asla yapmadım) yani işler hiç iyi yürümedi bu konuda.

      Şimdilerde ise ilgisiz bulunuyorum. Kör sakat yürüyor bir şekilde ama hiç içimden gelmiyor bir şey yapmak bilemiyorum.

      Yorumla
  • başak_hatunn
    başak_hatunn Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    guzel koku gercek sevgi

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gerçek sevginin gerçekten kızların gözünde önemli olduğuna samimi olarak inanıyor musun? Yani inanarak mı söylüyorsun bunu?

      Yorumla
  • SiyahhMavi
    SiyahhMavi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41 , eic 45%
    +1 yıl

    İlgi, sadakat, sevgi ve sahiplenme

    0
    0 Yorumla
  • CYPredator
    CYPredator Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 66%
    +1 yıl

    Mutluluk güven bekler bence

    0
    0 Yorumla
  • Cadıcık_
    Cadıcık_ Takip Et
    Bilge Yaş: 28
    +1 yıl

    samimiyet sevgi saygı anlayış huzur bence

    0
    0 Yorumla
  • Gizemg7
    Gizemg7 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    En büyük beklenti benim için güven ve sadakattir

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunların hiç fayda etmediğini görmüş biri olarak, eski sevgililerim hep açık şekilde kötü ahlaklı insanlarla birlikte olup aldatıldı ve aldatan çocukların üstüne daha düşer haldelerdi

      Yorumla
    • Gizemg7
      Gizemg7
      +1 yıl

      Mazoşist insanlar olabilir bu konuda ama ben kendi beklentimi söyledim tabi "kötü" insanları sevenlerde çoktur ama bence bir ilişkinin asıl temeli bu. Güven ve sevgi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Teşekkür ederim cevabın için :)

      Yorumla
    • Gizemg7
      Gizemg7
      +1 yıl

      Rica ederim 😊😊

      Yorumla
  • Hurşit34
    Hurşit34 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    hepsi başka başka şeyler ister

    0
    0 Yorumla
  • privacyyy
    privacyyy Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    sadakat - romantizm - (sevgi-saygı)

    0
    0 Yorumla
  • Astronotjuliet
    Astronotjuliet Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 32%
    +1 yıl

    İlgi sevgi güven

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunların hiçbirinden zerre fayda veya mutluluk görmedim bilemiyorum

      Yorumla
    • Astronotjuliet
      Astronotjuliet
      +1 yıl

      Ilgilendiğin kişiler yanlıştır belki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şimdi de kimseye karşı bir şey yapmak gelmiyor içimden ve gelmeyecek de. Şimdi ne olacak üstad :D

      Yorumla
    • Astronotjuliet
      Astronotjuliet
      +1 yıl

      Yapma o zaman biraz nadasa bırak kendini sevgili işleri bana çok saçma geliyor hele ciddi olmayan bir ilişki için üzülmek boşu boşuna ugrasmak salaklık o yüzden gelecek görmediğin biri için ugrasmamak en güzeli çekirge :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok bunlar için üzüldüğüm falan yok, hali hazırda canımı sıkan maddi manevi fazlasıyla sıkıntımı var. Sadece birden kafama dank etti ben neyi yanlış yaptım acaba diye

      Yorumla
    • Astronotjuliet
      Astronotjuliet
      +1 yıl

      Istersen sıkıntılarından kurtulabilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maalesef pek mümkün değil şu an ve şu saatten sonra. Zor günler bitmiyor bitmiyor

      Yorumla
    • Astronotjuliet
      Astronotjuliet
      +1 yıl

      Bir anlatmadın şunu :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Peki anlatayım en kısa zamanda, ama canını sıkmak istemiyorum sadece

      Yorumla
    • Astronotjuliet
      Astronotjuliet
      +1 yıl

      Özetleyerek anlatırsınn

      Yorumla
  • çikolata_aşığı1
    çikolata_aşığı1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Güven sadakat beklerim sevgi oldukça olsun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunlar hiç fayda sağlamadı bana maalesef

      Yorumla
  • gulenmadamx
    gulenmadamx Takip Et
    Guru Yaş: 27
    +1 yıl

    para

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız değil mi işte :D asdf

      Yorumla
  • _-Öcüü-_
    _-Öcüü-_ Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    starbucksta kahve içmeyi bekler

    0
    0 Yorumla
  • MaçoBükücü
    MaçoBükücü Takip Et
    Bilge Yaş: 33
    +1 yıl

    Huzur verse kâfi

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Huzuru neyde buluyorsunuz mesela?

      Yorumla
    • MaçoBükücü
      MaçoBükücü
      +1 yıl

      Anlayış saygı sevgi bunlar huzur barındırır bide benim kafadaysa ohh mis

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kaç maço büktün bugüne kadar :D

      Yorumla
  • mert34343434
    mert34343434 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    benle yatan bırdaha ıstıo

    0
    0 Yorumla
  • papatyammmm1
    papatyammmm1 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    En önemlisi güven. Sevgi ve ilgi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bende yazsam olur mu abi

    0
    0 Yorumla
  • Raskølnikov
    Raskølnikov Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Sadakat

    0
    0 Yorumla
  • __arızalıbirey_
    __arızalıbirey_ Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Güven vermesini.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben aksine güvenememenin çekici geldiğine inanıyorum kızlara. Daha bir hoşlarına gidiyor daha bir sevgilerini gösteriyorlar. Eski sevgililerimin hemen hemen hepsi gerçekten kötü ahlaklı güvenilmez çocuklara deli gibi aşık oldular. Aldatıldıkları halde gözleri kör olmuş gibiydi

      Yorumla
  • Nrgsgrbzzz
    Nrgsgrbzzz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    Güven, sadık, ilgi.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunların bir faydasını görmedim maalesef

      Yorumla
  • fglgbn
    fglgbn Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    sevgi sadakat güven

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yine aynı şeyi yazıcam ama okudukça acı acı gülüyorum :D bunların hepsini fazlasıyla sağladığım halde hiçbiri yürümedi mutlu olmadık

      Yorumla
    • fglgbn
      fglgbn
      +1 yıl

      demekki karşı tarafta yokmuş :D

      Yorumla
  • Böhhh
    Böhhh Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Hersey

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Para bekler çoğu.

    0
    0 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir kız sevgilisinden veya ilişkisinden neler bekler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar, Kızlar bir ilişkiden ne bekler? 3 cevap verildi
Erkek hoşlandığı kızdan neler bekler? 9 cevap verildi
Bir sevgiliden ne beklenir? 11 cevap verildi
İlişkide kızlar erkekten ne bekler? 5 cevap verildi
Ciddi bir ilişkide bir kız erkekten ne bekler? 5 cevap verildi
Bir sevgiliden neler beklersin? 12 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨