Neden zorla engellettirdi beni kendisi engellemeyip silmedi zorla bana yaptirdi madem sevmiyordu silip engelleseydi?

ben biri ile flort etmeye basladim ilk baslarda iyiydi her iliski gibi.. birtanem dedi inandim.. askim dedi inandim.. seviyorum dedi inandim.. sadece sensin benim icin.. sen hastaydinya ben agaldim iste.. senin icin gec saatlere kadar uyanik kaldim.. neyse de neyse inandim da inandim.. bu degisti ben biyleyim dedi bugun demesem sen kendiliginden ogrenirdin ve mevzu buyurdu neyse yine birsey demedim devam ettik sonudada birakti herseyi yapti ondan tiksinmem icin neyse ama anlamadigim mesela zorla benim engellememi istedi illaki bubun altinda birsey yatiyor ben dedim madem istemiyorsun beni sevmiyorsun engelle beni numaramida kaydetmemissin sil konusmayi bitsingitsin (numarami asla kayd etmemis) oda yok dedi sen engelliyceksin sonra ben engellerim bende sinirlendim sonunda engelledim ama o beni engellemedi madem atiyor beni neden engellemedi zorla benim engellememi istedi sonrda engellemedi ben gorebiliyorum yani neden sizce ne yatabilir bunun altinda?
Neden zorla engellettirdi beni kendisi engellemeyip silmedi zorla bana yaptirdi madem sevmiyordu silip engelleseydi?
Cevapla