Tüm umutlarımı kaybetmişken bir anda Allah karşıma onu çıkardı?

2016 yılınında haziran ayında benim 3.5 yıllık ilişkim bitti ilk ilişkimdi ilk aşkım ilk sevdiğim kız ruhuma dokunan kız onu son nefesime kadar unutamam yürekten sevdim yaralarını sardım merhem oldum çok mutluyduk ona bir anne şefkati gibi geldim onu çok mutlu ettim kendimde oldum seneye nişan derken tm zorluklar aşılmışken öylede çok bağlanmışken benimle çok mutlu olan hayat bulan kız o pislik eski sevgsiline döndü büyük olaylar yaşandı terkedildim 8 aydır yalnızdım ilaç kullanıyordum o insanın artık benim olmadıgı gerçeğini her gün zihnime yerleştiyiodum o yaşadıgım anılar güzel şeyler çıkmıyor jiç umrumdan umutlar giderken bir kız girdi bu şehirde yaşayan tanıştık çok iyi temiz dürüst oda aldatılmış benim gibi oaly yaşaış bni çok sevdi bnde ona ısındım 1 aydır tanışıyoruz kız ben seninle ciddi dşünüyorum çok iyi temiz ve saf sevgin var diyor çokta mutlu ediyor bni her konuda bu insanla sizce hayatıma devam etmeliyimim? bu arada facebookta ilişkim var yazdım eski kız arkadaşım mesaj atmış birinimi buldun bana kızıpta yapmışssdır kesin yazık sana demiş utanmaz pislik ne dşünüyorsunuz?
Tüm umutlarımı kaybetmişken bir anda Allah karşıma onu çıkardı?
Cevapla