Sevgilinin arkadaşını kabul etmemek demek medeniyetinizin sorgulanması anlamına gelir. Tabii bu bazıları için; Arkadaş falan değil o kesin yazıyor sevgilinize ve siz ayrıldıktan sonra kesin çıkacaklar diye düşünüyor olabilirsiniz.. İlaki bir gün kavga konusu olacak olan arkadaş... Çünkü kavgaların başrol oyuncusudur çoğu zaman..
Karşı cinsten arkadaş olmaz mı? Bu size ters mi?
Sevgilinizin/eşinizin en yakın arkadaşı karşı cins olabilir mi? Onların sık sık görüşmesi sizi rahatsız eder mi?
Diyelimki ben evlendim karsı cinsten arkadasım varsa bunu esimle paylasırım ne denli bir insan oldugunu usluplu laubali bir kisiligi yoksa.. ben esimle beraberken gelsin otursun muhabbet etsin amma velakin diger turlu esim evde o beni cagrcak gel bir bowling yapalm bisi yapalm diyceek. Bende yok derim ona.. orda stop tuşuna basmak lazım.. ama tabi olabiliyo bazen yani benim mesele 38 yasnda evli bir kızı olan 1 ablam var harika birisi hatta beni o kadar seviyo ki kızım buyusun bekle diyo sana veriyim diyo ☺
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
samimi olan erkek arkadaşının fazla samimi olduğunu ve niyetinin kötü olduğunu onunla görüşmemesi gerektiğini söylediğim sevgilim beni değil de arkadaşını seçtiği gün benim medeniyet anlayışım bitti , benden başka bir erkekle görüşmesi yasak , görüşürse aşık da olsam bye bye
valla benim çok yakın arkadaşım erkek eşimde çok sever onunla görüşüyorsam sabaha kadar oturalim sıkıntı yok ici rahat yani kız kıza çıktığımızda daha tedirgin olur çünkü bilir en yakın erkek arkadaşımın yanında kimse bir laf edemez ama kız kıza daha çok dikkat çeker millet salça olur diyor aslında çok haklı bence de
Sunu sevmiyorum benim yapmama karşı olduğu şeyleri kendi yaparsa bende yaparım. Net. Yılbaşında kızlı erkekli sözde kaç senedir arkadaşları ile kaldı evde ama ben yapamazmisim ışte böyle durumlar da karşıyım yaparsa yaparım.
Bence iki karşı cinsin çok yakın iki arkadaş olması zor diil fakat iki farklı cinsin çok yakın iki arkadaş olarak kalması çok mümkün değil gün geliyor o arkadaşlık bir tarafın fırsat bulmasıyla farklı yerlere gidiyor. Ek olarak alışkanlıkların olmasıda o arkadaşınıza bağlılığınızı arttırıyor ve ilişkinizde sorunlar çıkmaya başlıyor.
Özgüveni olmuyan, tatminkar ya da tatmin edemeyen modellerin her zaman öne çıkartıp büyütüp sorun yapabileceği şey. < Gerekli mi? tabiki de değil hemde bal gibi olur.
olamaz net o kadar derim.. kadın-erkek ikisi de bekarsa illaki bir yakınlasma olur 8 sene sonra 10 sene sonra o kadar süre yakın arkadaş olup devamlı görüşüyorlarsa illa ki bir şey olur
@Poliniattipoliçiytaa her ne kadar edebi ve üslubuyla olsa bile bu arkadaşlık ilerledikçe sorun yaratır ve dediğiniz gibi bu konu tartışılır ama benceyi senceyi ortadan kaldırır da değerlerimiz buna ne diyor diye bakarsak o zaman da yine aynı sonuçla karşılaşırız. Arkadaş olabilir belki ama olmamalı çünkü bu sonradan arkadaşlıktan çıkar.
Haklısın evet.. ama benim ablamın gay bir erkek arkadası var kanka gibiler uniden arkadaslar.. aralar cok iyi ablamn sevgiliside var mesela ne bilim mutlular
Aşk acısı çekiyorum demedim. Sitede günde 100 tane aşk acısı çeken kişilerin sorduğu sorular var diyorum.. Benim sorum ise; karşı cinsten dost olur mu değil, sevgilinizin en yakın arkadaşı karşı cins olabilir mi diyorum.. Bu soruyu hergün mü görüyorsunuz?
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinizin/eşinizin en yakın arkadaşı karşı cins olabilir mi? Onların sık sık görüşmesi sizi rahatsız eder mi?
En İyi Cevaplar