Ve hikaye şöyle bitti, giden dönmedi.. kalansa ölmedi yaşıyo ama nasıl?

Gelelim yarım kalan hikaye, masalimizi anlatmıştık.. hala takipte olup beğeni yapıyo esas oğlan sessiz sessiz.. bunca ay sonra neden demek isterdim.. neden zamansız tanışmamıza mı küfrediyim, yoksa ilmik ilmik ördüğüm kaybettiğim yıllara mı bilemedim bildğim.. varlığıda yokluğuda her bir haltı zarar.😏
Ve hikaye şöyle bitti, giden dönmedi.. kalansa ölmedi yaşıyo ama nasıl?
Cevapla