22 yaşında yalnızım evde mi kaldım o potansiyelde miyim :( ?

dalga geçmeyin gerçekten hayatima kimse girmiyor.
geçen sene 1 sevgilim oldu.
1 yıldır olmuyor.
cok çirkin derseniz de değilim.
Üniversite son sınıfım.
sizde bu yaşlarda böyle bahtsizim evde kalir miyim
22 yaşında yalnızım evde mi kaldım o potansiyelde miyim :( ?
Cevapla