Aşık olduğum çocuk başkasıyla çıkıyor ama sürekli bana bakıyor. Benim onu sevdiğimi de biliyor?

Aşık olduğum çocuk başkasıyla çıkıyor. Ama sürekli bana bakıyor, gülüyor. Ayrıca benim onu sevdiğimi de biliyor. Ama aynı zamanda çıktığı kızla da sık sık yan yanalar. Ama arkadaş gruplarıyla birlikte. Hani iki insan arasında bir şey olur ya. Onların ikisi arasında o elektrik yok işte. Hiç yalnız takılmıyolar. Arkadaşları yanlarında oluyo. Kız zaten herkesle içli dışlı. Çocuğu gerçekten sevmiyo. Kişiliği biraz farklı. Ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum. Çocukla konuşmalı mıyım? Beklemeli miyim? Küçük de olsa bir şansım var mı? Unutmak veya vazgeçmek gibi bir seçeneğim yok. Siz olsaydınız ne yapardınız? Veya sizce çocuğun düşüncesi ne olabilir?
Aşık olduğum çocuk başkasıyla çıkıyor ama sürekli bana bakıyor. Benim onu sevdiğimi de biliyor?
Cevapla